月薪 2萬淫演 新性女一啜成名 「叫床」女主持 Vienna:我唔係雞囉!
暑假 o靚模高潮期,日日睇住班女水着飛吻拋胸,再性感都滯。齋剝冇新意,有聲有畫畫出腸先至爆。最近 now成人台女主持 Vienna(連綺嵐)就激到喺節目中扮高潮呻吟,又攞身邊男主持手指擺入口示範前奏, 3條短片被網友轉載 6日,共吸引過百萬人瀏覽, Vienna即成人氣女王。新性女 Vienna對本刊豪語:「我一定唔係雞囉……只係大家保守啫!」問你點頂?
& Q
S2 p, _( \5 h, U# |, F
+ ]. b& N1 ~8 Y; S% }3 e) ~1 q3 Y
三圍 33C 25 35的 Vienna做私影女時試過影裸體藝術相,但於換衫時竟被攝影師胸襲, Vienna話之後唔敢再接裸照,而採訪當日佢亦自動波擺出性感甫士,雖然 27歲年紀的確比其他 o靚模大,不過勝在夠經驗囉!
) J9 ?4 e( H/ c
Vienna喺 now 903成人頻道主持《成人講場》,暫時做咗 4集,其中 3集已被放上 YouTube,其中 Vienna現場示範女性高潮呻吟同啜指,被網友封佢做新性女。
扮叫床

/ {% m( U1 l$ r1 u8 z$ U
節目講女仔點叫床,會令男友 high啲,本來齋噏好悶,但 Vienna自動波合晒眼示範叫床,令身邊女嘉賓都 O咗嘴!; s' ^% G# D- W8 M5 J3 H/ f

啜手指
最令 Vienna爆 hit係佢於節目討論前奏時,竟攞咗男主持 Kan(右圖)手指示範,仲好鬼享受咁款,連男主持都話:「 Feel到啦!」


主持 Kan

: v6 L, O. D6 ?8 N* N2 A) O

講激嘢* H5 H' X" ~# H! ]" w+ |6 z
睇完頭 2集宅男反應熱烈,第 3集 Vienna再加料,自爆話:「條仔×完後, 5秒內佢一定好敏感,你再×佢,一定尖叫!」乜都制 Vienna主持 now成人台月薪 2萬,據知嚟緊 Vienna仲有機會大戰性博士吳敏倫,一定好精采!2 E2 N/ f7 T6 s3 e8 L1 E: ^9 d% v7 T
9 P& ~5 E4 x4 Q9 i: q8 F


瞞住家人
做節目乜都肯講,網友以為 Vienna背景一定超複雜,甚至估係夜場女,佢最初對外公布做過吓龍友模,之前做過乜係個謎。上週三( 21日) Vienna終對本刊自揭身世:「我喺珠海書院讀咗 2年英文,未畢業嫌悶退學,喺屋企雲石鋪幫手做文員,做過 part-time私影女近兩年,年幾前去咗日本個 auntie屋企住咗半年,返香港後經朋友介紹就做咗成人台主持,我一定唔係雞囉!」
Vienna講嘢超大膽家人未必接受,佢坦白說:「我同佢哋分開住,佢哋淨係知我係 model,我冇打算畀佢哋知我做主持,費事佢哋擔心!」8 X& h1 C; J6 ]/ W4 ]! Y) c$ ^8 v
4 `; _0 \* [! r  e2 r: p7 T
16歲失身; C1 t2 E# t6 m
港女主持成人節目唔係新鮮事, Vienna成功跑出全靠佢夠搏,乜都真人示範,令人覺得佢超淫底, Vienna就解話說:「我 16歲失身,拍過 10次拖,人哋睇完個節目會話我淫亂,我只係敢做敢講,好多女仔私底下都係咁啦,不過佢哋唔敢出鏡講啫,我識性技巧唔代表我私生活亂,我平時會睇日本 AV同好多台灣書,吸收性知識,其實女仔主動投入啲,伴侶開心,自己又會享受啲,點解唔做呢?我唔係蕩女,只係大家保守啫!」個個港女都似 Vienna咁主動,港仔朝朝返工變喪屍都似!
$ `2 ~& B) d* N- o* J
中學畢業後 Vienna自稱讀過兩年珠海書院英文系,之後嫌悶就退咗學,又喺屋企經營嘅雲石生意做文職同去過日本生活半年,雖然有空白期,不過 Vienna堅稱自己冇做過援交,佢話在日本有 auntie免費照顧佢食宿半年喎。
# Q: ^" K
性在自動波" k5 |% c# Y7 B  N: G6 Z
其實 Vienna同唔少走紅 o靚模出道前工作差不多,又係做過私影女、 show girl同參加 model比賽,不過經理人 Mag就話佢主動過其他 model多多聲,他說:「 Vienna好搏,講性又自動波,我 cast過 30幾個 model都冇佢咁主動,所以簽咗佢!」5 N/ J0 P' [2 b) z3 t
1 w0 N/ |) S3 S- B8 M5 ~
騷 girl企街
自從 Vienna做咗成人節目主持月薪約 2萬,因錄影時間頻密,所以家陣已甚少再做 show girl企街。  A# |# J' A8 }+ {" H7 O0 s2 [
0 c/ q: D; t" X2 O& E
選模失敗, W2 l& ^; C* y! G2 D9 \  `8 b
今年 5月, Vienna三點式參加 model公司選拔賽,僅得第 4名嘅佢當時又打回頭做龍女,後來先獲成人製作公司賞識。

唔熟唔接
自從做私影女時被攝影師胸襲後, Vienna必定要相熟龍友先接,怕再有意外。

爆 fans
自從 Vienna超激片段轉載,佢個 facebook交友名額即時爆滿, 5,000 fans爭住 add。

台妹仲激" D: a1 u& ~- R0 w5 R
除咗香港代表 Vienna邊講邊做夠激,原來台灣成人節目一樣唔輸蝕,當地收費成人台 HTV記者,到性商品介紹震蛋時,為博觀眾睇,竟喺鏡頭前將震蛋放入下體試玩,仲連隨 high到尖叫,被台灣網友稱為「最敬業的台灣女記者」,台灣網友更強烈要求要睇佢其他節目採訪。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()