大家都有好奇心,大家都喜歡探求異地風貌,不過,有些地方,就算湊夠了旅費、就算再有探險精神,也不是想去就能去得了的。% A0 X1 X( T$ a( }
於是,這一天,影樓裏,每個人都有問題要問 27歲的關楚耀。9 ]9 t$ x4 O3 b/ v
「到底使唔使通櫃?」# h; J8 Y* \1 ]7 V5 B2 M* Y8 @
「要除晒衫褲,不過唔使通櫃,去到監獄可能就要。」2 }3 g. o/ h  g) P
「幾多人瞓一個倉?有冇俾大佬蝦?」
「四個人,其中一個真係紋晒身、切咗手指尾嘅大佬,不過冇人惡晒。」, H! e. @) _/ k" n. E8 U

O1 ], W( O
「瞓碌架床?使唔使自己洗廁所?」
「要呀,沖涼、洗廁所、換衫都係輪流五日一次……瞓覺就瞓榻榻米。」
「食咩呢?晚餐有冇橙?」" W$ o( ^/ L& }
「冇魚生,有咖喱豬扒飯,但除咗杯勉強叫暖嘅綠茶,所有飯餸都係冰凍,聽講係特登等你班人食咗冇 energy。」……, r' }& E0 }7 {/ C% |! @$ L; d3 F
去年 2月 24日,因為在東京觸犯《大麻取締法》而被關在當地拘留所 32天的關楚耀,兩個月前回歸樂壇。一心要為下月 20日面世的新碟《一年》和同日舉行的音樂會做宣傳,去到邊還是被人揪着一年多前那極不光彩的一頁不放。# C+ e* o$ _( U! O) s. N
出道的時候,他是唱片界老行尊關維麟兒子、譚詠麟契仔、唱得又睇得的 06年新人王,如今落到出街要包頭包頸戴眼鏡一樣俾人認出「吸毒嗰個」的田地,關楚耀一邊苦笑着一一解答問題、一邊說怪只能怪自己。「嗰種跌落谷底嘅感覺,係灰到想像唔到人生仲有咩會衰得過呢鑊……回望嗰一頁,有咩好怕?對於整個人生,件事其實可能只係一個小插曲,不過係影響我一生嘅小插曲。」相比起以前那個囂爆唱〈你當我甚麼〉的新人王,眼前這個狠狠摔過,人在低處卻清醒又謙卑的關楚耀,討人喜歡得多。" y/ X/ T2 o# A% ~2 w8 {$ m

拘留歲月0 I3 S4 p  T( i' T! `/ e
在加拿大出世、長大,父親關維麟曾經是寶麗金唱片高層和唱片監製,有譚詠麟做契爺、泰迪羅賓做伯父、張敬軒做誼兄,從小跟紅歌星玩、少年時代唱 K被世叔伯發掘入行,關楚耀說,常聽樂壇前輩說,要把每次表演當成最後一次。不過,娛樂圈這條路好像從小就鋪在眼前等他走,不到出事、不到萬念俱灰以為一輩子要在香港娛樂圈消失,哪體會得到這句話的含意。
以前,甚麼都理所當然,唔識感激,仲覺得自己好勁。坐喺頒獎禮台下,勁鬧:「有冇搞錯,有乜理由攞獎嗰個唔係我?」爹哋媽咪哦我,勁唔耐煩:「得啦……我搞得掂 o架啦……」
我記得出事嗰晚係凌晨,拉去差館再錄埋口供,成 6、 7點至俾人帶去拘留所,足足 5日,一個電話冇打過、一個熟悉嘅面孔都冇見過,唔知咩事、唔知入咩罪、唔知未來係點,亦唔知有邊個幫到我。頭一個星期,我冇辦法好好瞓一次覺,望住四幅牆,好想係發咗一場夢,不停問自己:「唔係真吓嘛?我唔係真係入咗監獄啩?」6 u9 i% r2 ]  I8 n7 T6 X2 h" N6 ^
直到第六日喺會面室見到媽咪,隔住塊玻璃,大家攞住聽筒對話但無言以對一齊喊……媽咪話我聽,日本傳媒有報道,香港亦都通晒天,今次真係顏面無存收唔到科,咩都係真。/ N7 u- B, p8 j! ?9 M
喺拘留所,每晚 9點瞓覺,朝早 6點起身, 8點有十五分鐘放風時間外,全日留喺倉……好似做戲一樣,每過一日,我會記低,驚唔知幾時至出得番去、唔知仲要記幾多日,真正度日如年。
頭五日喺入面係迷惘,打後了解到出邊情況就真係驚,成個月,娛樂版、港聞同電視新聞報道都仲講緊自己,第一次意識到孭住公眾人物呢個身份,影響可以咁廣。嗰一刻,淨係覺得冇晒面好灰……返去點見人?點樣企番起身?好唔好返加拿大?好唔好轉行去幫做運輸嘅舅父揸貨車? 4 n  y( q1 W+ \( c7 H4 \

再多人錫我,衰起上嚟都係衰自己,臭自己個朵,呢個道理衰過咪明囉。. T( e; Z  p8 P2 p

一年以後; D* P5 s! |* U4 q% O
出事以後與母親在拘留所會面室見的第一面,關楚耀說第一個感覺是安心,緊接其後的,則是無限的愧疚。據說,關媽媽當時正因為腸胃疾病不停出入醫院,卻因為爸爸公務纏身走不開得帶病為兒子奔走。在拘留所裏收到了爸爸兩頁紙的親筆信,關楚耀得知,從來豁達開朗的爸爸悔不當初,認為不是自己,兒子就不會進娛樂圈,就不會落得如斯田地。
由細到大,爸爸都好樂觀,妹妹話畀我聽,出事以後,媽咪日日喊,至於爸爸,佢從來冇見過佢咁失落。, S8 p, w1 {6 E; O# }
學壞點可以怪爸爸?咩朋友影響、壓力、食一支就會有靈感?通通都係借口!咩都係假,根本就係自己嘅選擇,冇得怨任何人。! S. @; B7 `! a+ G; q4 k9 C7 w% O
初初由日本返香港,提唔起勁做任何嘢,每日連房門都唔出,唔睇電視唔上網,自己匿埋愁、鑽牛角尖。日日諗點避、點樣可以一走了之,但又連一走了之呢個念頭都冇勇氣打開房門話畀爸爸媽媽聽。屋企有幾個月冇笑聲,食飯冇人會傾偈,直到三個月以後,我彈番結他、練番琴,重新回到錄音室。5 }. t; H7 p7 ^' u. j+ P+ [
我記得爸爸媽媽終於有番笑容係我終於錄好〈一年〉畀佢哋聽,全家人包括妹妹聽到眼濕濕。因為呢一年一家人度過得唔容易,呢一首歌係我哋一家人嘅真實故事……講幾多次對唔住都冇用,聽到首歌,爹哋媽咪就知道呢一年對我影響到底有幾深。2 s6 G% V* R, u) \6 S* ^2 Q
好多人可能懷疑,出咗事有人為我奔走、有人扶持,連出唱片嘅機會都失而復得,我太幸運,係唔係真係得到教訓呢?再多人錫我,衰起上嚟都係衰自己,臭自己個朵,呢個道理衰過咪明囉。
/ z- G- Y9 l3 S1 p
復出後首次獻唱:「第一次覺得唱歌嘅機會唔係理所當然,第一次綵排完,竟然聽到台下好多人鼓掌,我唔想再令人失望。」《蘋果日報》圖片+ Z1 Y. s5 m4 p! y$ u

拘留 32天後回港,去年 4月 2日,關楚耀在九龍灣開記招公開道歉,宣布「會離開娛樂圈一段頗長時間」,心嗰句其實係:「以後都冇面返嚟!」! D/ {" y# z* j" q

香港藝人在日本藏毒被捕,消息先於 3月 24日凌晨後迅速在日本新聞網站傳開,再迅速回傳到本港,名副其實醜事傳千里。1 l$ Q0 D' h0 q+ n5 B

06年出道以後迅速打得火熱,拍拖甚至上門都被拍到過,次次見記者照樣笑口騎口騎否認:「嗰三年我只得衛詩一個,我係一個尊重女性、唔會一心多用嘅男朋友。」《忽然 1周》圖片  {. s9 W$ E6 a$ b4 Y: `6 B! H

理當閉關反省,去年 10月卻爆出與台妹 Mika親密合照,上月再傳一度一腳踏四船:「冇一個係真……人哋同我合照我唔識拒絕,好多時就係咁俾朋友利用,身邊朋友都話我太蠢。」7 h7 G+ k0 ^0 h1 c" c5 y/ r5 e8 i

患難鴛鴦" a" d- w) v  y0 C. |! s& I
打從出道開始,關楚耀就與同年新人衛詩傳緋聞,傳足三年、否認三年,直到被去年 2月 24日的日本新聞踢爆同遊東京兼出事。 32日後,在煙捲中被發現含有少量大麻的男主角被當局釋放;女主角則因為被搜出行李中 11包海洛英、再被揭發染上毒癮三年,被判入獄兩年緩刑三年足足拘留 64天後才被安排回港。三年迷幻情緣告終,不難不讓人與東窗事發畫上等號。
同衛詩,真係由入行就開始拍拖。娛樂圈大氣候冇人會認拍拖,我哋咪又係唔認囉,但估唔到,結果係喺呢種情況之下公開……
我哋兩個絕對唔係因為出事而分手,返到香港就算想見面,去到邊都有狗仔隊跟……風頭火勢,就算俾我哋見到,去得邊?大家咁嘅情況,又做得啲咩呢?+ J* _0 V, w+ j  i+ m4 h- z
我哋嘅感情唔係大家想像中咁脆弱,反而係因為我哋曾經一齊跌過去人生最低,大家一齊經歷過、成長過,我哋之間,比朋友比情侶複雜得多、重要得多。' ?# b1 U8 W6 e/ o
喺出事以前,我已經係個專一嘅男朋友,自問三年以嚟除咗衛詩,都冇第二個緋聞。嗰一年時間,我更加冇精力去理其他嘢,亦都驚咗再瀨嘢。外邊不明所以咁,話我一腳踏四船……好流囉,幾個女仔我係識,但絕對冇越過軌。朋友經過呢件事起咗個朵畀我,叫我關炳強,因為我太易信人,太易俾人利用。
  感情事,將來至算,但我始終係個 family man,好想結婚、生仔,連個仔個名都諗定,會叫關雲。我嘅故事,我會一字不漏話畀個仔聽:「唔好唔耐煩、唔好以為自己乜都搞得掂、唔好大大聲話自己乜都可以承受……因為爸爸試過闖禍。」4 N5 @# b' a2 W3 r/ t1 S8 K6 {" N
; d* Q4 _5 P; V4 b: X
話我一腳踏四船……好流囉 . y( U; l( B& Y8 B% |

出道即掛着譚詠麟契仔名銜、處男作〈大喊包〉同契爺合唱,在異地被捕的當天,傳媒一樣第一個搵譚詠麟認頭回應。《忽然 1周》圖片

相片中的關楚耀與妹妹攝於加拿大家中:「妹妹比我生性、讀書好過我……出事以後,爸爸媽媽都係靠妹妹睇住。」
]$ ]/ F4 J0 Q% F/ h7 G
假如我是真的
關楚耀和衛詩的故事,最諷刺的,是在日本出事以前,都分別被唱片公司包裝成健康偶像,還一起做過禁毒大使。
「雖然冇咗聲譽、雖然再走出嚟說教冇人覺得有說服力,講真,睇番以前嘅訪問,我家比當時反而多咗自信……因為以前人哋見到嘅,係形象,家走出嚟嘅,至係我自己,雖然唔光彩,總算真實……」2 y$ b8 {' v: ]9 R
出事了,只好脫掉面具解開包袱,要是沒出事呢?
/ [4 c  `$ H9 J
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()