飲酒切記適可而止,酗酒的後果可大可小。靠打在娛樂圈混了四十年的羅莽師傅,向來沉迷杯中物,08年試過醉酒騷擾三名青年和襲擊救護員而被判罰款二千元。事後他亦知錯,坦言會減少夜蒲和戒酒。
言猶在耳,但羅莽故態復萌。上周一(19日)深夜十一點,記者發現他一支公揸住枝大啤在九龍城街頭遊蕩,其後更闖進一間泰國餐廳發酒癲,對住空氣自言自語,鬧老闆方逸華和成龍,後來更大庭廣眾向一名陌生女食客摸手摸腳,話要「跟佢返屋企」,最後還對只有一面之緣的中年漢又攬又錫,斷背九龍城,果然愈夜愈精彩。


曾因醉酒鬧事而差點留有案底的羅莽,上周一(19日)再度犯禁。晚上11點,他在九龍城城南道出沒,當時他已經滿身酒氣,拎住支大啤,漫無目的遊蕩,不久他走入一間泰國餐廳,搵了個靠牆位坐低。

埋怨劇本唔得
「啪」的一聲,羅莽用力將枝大啤放在枱上,飲多兩杯,他眼神開始游離,對住空氣手指指自言自語:「唉!劇本……唔啱我……你叫方逸華食×啦!劇本唔得……咪改囉!」當時有不少食客被他的怪行嚇窒,記者聽到一名店員細細聲講:「唉!佢又係咁!」看來羅莽不止一次在九龍城「橫行」。
客人開始陸續離去,此時羅莽更變本加厲,「方逸華你好嘢……唔使咁玩我,又話劇本唔得,又話嗰啲唔得!」他說時憤怒拍枱,指住個天口噏噏,似在申訴自己際遇坎坷。

鬧成龍讚洪金寶
此時有個原本坐在店外的中年四眼男拎住枝啤酒及一隻空杯,膽粗粗坐在羅莽身邊,劈頭第一句就話:「師傅,嘩!你一個人?我同你飲!」四眼男似想開解心事重重的羅莽:「兄弟,有問題唔使自己受晒,你聽我講,呢個社會係咁樣,你嫖賭飲蕩吹一定是但衰一瓣。」羅莽忽然清晰說句:「我唔係啲咁樣嘅人!」足足重複講了三次。
四眼男再插嘴讚羅莽:「你咁打得,已經叻過好多人,可以拍多啲武打片!」聽罷人家擦鞋,羅莽隨即生猛晒,好大聲講:「成龍含×啦!洪金寶就真係掂,向華盛好×醒目,佢身邊好多人幫佢,向華強就好×靚仔。」
此時羅莽捽一捽眼,托一托頭,繼續向四眼男慨歎自己懷才不遇:「唉……我死都唔甘心。」

對女食客毛手毛腳
羅莽愈飲愈放,還飲到色心起,出手緊握一名經過身邊的短髮女子手腕,出言調戲:「小姐,你好靚女呀!皮膚好滑,坐低同我飲杯酒先啦!」女子見羅莽猴擒,便立即護胸,嘗試甩開對方,可惜徒勞無功。羅續說:「你喺邊度返工呀?俾個電話我啦!」此時四眼男在旁插嘴:「佢係我個friend嚟o架!」但說罷竟離座到洗手間,而那位女子為求速逃現場,就對羅莽說:「我知你係邊個,你俾電話嚟,我將number save俾你啦!我想去廁所,去完先再同你飲。」當然那女子借尿遁後,就冇再理會羅莽。酒醉三分醒,羅莽見她遲遲未返,竟問四眼男:「個靚女喺邊?我想跟佢返屋企!」
羅莽沉靜一陣後,又再斷斷續續訴說自己經歷,重複多次說:「班死差佬!你哋唔係大晒!」相信他對08年在黃大仙醉酒騷擾青年而被捕一事仍耿耿於懷。說罷羅莽突然捉實四眼男雙手,嚇到對方問:「你係咪鍾意男仔?」羅莽堅定地回應:「我唔係同性戀!」
凌晨1時半,餐廳老闆嗌收舖,四眼男便主動帶羅莽到外面自己張枱再飲,當時羅莽已經隊咗六枝大啤。
記者即場問過餐廳老闆,她說:「佢(羅莽)多數都喺條街飲,唔會入嚟餐廳,今次咁樣都係第一次。我最怕啲人飲成咁,咪話收舖囉!」

猖狂摸靚女
當晚羅莽先在九龍城城南道一間泰國菜館打躉,其間他一邊隊啤酒,一邊捉實一位女食客隻手唔放,係都要向她攞電話,之後仲話想跟人佢返屋企。該女子驚到以手護胸。

醉酒鬧事有前科
近年鬱鬱不得志的羅莽,事業未見起色,加上與子女關係疏離,經常借酒澆愁,多次因飲大而鬧事,更曾被警方檢控罰款。

酒樓鬧事
去年8月23日,有讀者向報館報料,指羅莽在黃大仙一酒家大吵大鬧,記者發現他拿着酒杯指手畫腳,騷擾其他食客。酒樓部長指︰「佢成日係咁……醉咗會唱歌同耍功夫。」

醉酒鬧人
去年3月,有網友於親子王國爆料,指早前行經影音店時,見到藝人「羅X」一身酒氣,追住兩個男人破口大駡,之後入了快餐店對阿婆大聲講嘢,好得人驚咁話。文中以「羅X」、「自投羅網」作提示,人物呼之欲出。


強吻少年
08年3月,羅莽涉酒後街上強吻青年及毆傷救護員,警方將他五花大綁送院。事後他承認普通襲擊罪,而醉酒及行為不檢罪則獲控方撤銷起訴,判罰款2千元了事。

拒吹波仔
06年1月11日凌晨,羅莽在九龍城停車場駕車撞向石壆,警員發現他滿身酒氣。羅一度想驅車逃走,警員於是拉他出車廂兼4次要求他進行酒精測試,但羅拒絕而被捕。最後羅承認「在意外發生後沒有提供呼吸樣本」罪,被罰8千元。

過檔再胡鬧
凌晨三時,四眼男和他的朋友終於嗌走,羅莽突然主動熊抱四眼男,更忍唔住當街錫了對方塊面一啖,四眼男隨即走為上着。
當時街上水盡鵝飛,羅莽仍唔捨得走,走進另一間泰國餐廳內,不過今次齋坐唔飲,繼續口齒不清o依o依哦哦,講到中途終頂唔住伏低睡覺。接近四點半,他突然回魂,搭的士返回寓所黃大仙下邨,歷時五個鐘的大鬧九龍城終於完結。

羅莽失憶:冇咁嘅事
本周二(27日),記者在電視城問羅莽,他表示:「邊日呀?喺九龍城?唔記得喎!」再問他酒後大鬧方逸華和捉實靚女一事,他更堅定地說:「冇啲咁嘅事!」當晚他明顯酒後「斷片」。

同事讚羅莽
米雪:應該支持佢
「我好多時會同羅莽合作,佢好有禮貌,有時會讚我個扮相好靚。佢好有心機做戲,有時佢啲角色冇乜大發揮,但都盡量做到個角色最好。(覺唔覺佢因為懷才不遇唔開心?)係咁就更應該多啲支持佢!佢每次都好準時開工o架,淨係呢點就已經好難得啦!」


黎耀祥:每人都有壓力
「佢都好nice,亦冇見過佢醉酒。香港地每個人都有唔開心嘅地方。佢冇同我講過自己事業係咪唔如意,我連佢結過婚都唔知道呀!希望佢冇事啦!其實大家都有壓力,又好難講俾人知,聽見羅莽咁,我好難過呀!」

打星變大茄
羅莽(原名羅坤霖),今年56歲,18歲在電影公司做信差,得到張徹導演賞識,加盟邵氏武術訓練班,晉升為一級武師,演出近六十部電影,如《五毒》及《少林與武當》。功夫片曾令他蜚聲國際,07年他更到美國接受「國際武術影業終身成就獎」。
80年代,羅莽改行經商。89年將生意結束,加盟無綫,更轉走搞笑路線。95年憑《娛樂插班生》扮吳剛人氣急升,04年他更代替吳剛為《慈善星輝仁濟夜》演出,籌得130萬元。
不過羅其後星運平平,在電視劇多數做大茄,如《飛女正傳》及《談情說案》,間中為電影客串。昔日的武打明星如今淪為大茄,難怪他鬱鬱寡歡。

老婆逝世多年
羅莽當年醉酒鬧事被捕,其當時代表律師向法官求情時,指功夫片熱潮已過,羅莽因有感年紀漸大,懷才不遇有酗酒問題。最後法官判他罰款二千元,羅莽離開法庭時更表示深感後悔。事實上,自言精通螳螂拳等武術的羅莽,近年參演的角色為大茄居多,加上其太太89年因血癌逝世,與兩名子女關係疏離,無人傾訴之下,難怪羅莽終日鬱鬱不歡。
本周二(27日),記者到電視城問過正在拍攝新劇《女拳》的羅莽,他說:「我依家拍緊兩部電視劇,雖然我係部頭約,但TVB真係俾好多機會我。」記者向他提起飲醉酒而鬧方逸華一事,他激動地說:「冇啲咁嘅事,方小姐係我恩人嚟,我點會咁鬧佢,TVB係我娘家嚟o架!(係咪你飲咗酒唔記得?嗰日你仲對個女仔摸手摸腳喎!)冇啲咁嘅事,我唔答你呢啲問題!」之後隨即返入化妝間。本刊有相為證,希望羅莽經過今次事件,以後少飲為妙。
記者亦問過TVB外事部副總監曾醒明,他說:「公司俾好多機會羅莽,佢飲咗酒可能都唔知自己講乜。呢件事希望警惕佢唔好飲咁多酒,珍惜身體。」


口擘擘亂噏
上周二(20日)凌晨3時許,已飲到醉醺醺的羅莽,盲中中衝入一間本打算打烊的餐廳內,水都冇叫一杯,就坐埋一邊自言自語兼郁手郁腳,身旁的餐廳老闆都唔敢趕佢走。


眼神游離


狂放蚊


托頭瞓陣


膽敢鬧我呢個大哥!(設計對白)


飲酒冇益!仲燒埋我個疊㖭!(設計對白)


之後餐廳打烊,羅莽被邀到街外餐枱繼續暢飲。當時他看似清醒一點,說話時依然手指指好大動作。


00年羅莽曾為雜誌拍下大膽全裸照。08年他涉醉酒強吻青年而被捕,更一度被質疑性取向。


《蘋果日報》圖片


70年代,羅莽被大導演張徹賞識,踏進武打之路。


90年代羅莽在無綫要扮搞笑版吳剛才為人熟悉。《蘋果日報》圖片


今年羅莽參演電影《葉問2》,戲份雖不多,但有網友稱讚他。


羅莽對練功十分堅持,表示每朝9點會到獅子山山腰一個自己搭建的山寨,練其東江朱家螳螂拳。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()