書展有 o靚模被紅牌驅逐出場兼俾人狂鬧傷風敗德、妖氣沖天,頭號箭靶「浸大 E神」 Carol(楊梓瑤)上週六( 24日)仲膽大應邀上港台節目「政壇新秀訓練班」,結果又被書展顧問伍曼儀狂踩話「意淫」。8 h外面大風大浪,最慘係返到屋企仲要阿媽唔體諒,屈屈埋埋上週四( 22日)終於忍唔住崩潰, Carol堅喊話因影寫真搞到佢阿媽冇睬佢成個月,見佢眼淚真情流露,應該唔係博宣傳啦!

大滴淚$ R* }; Z" r3 Z- i* ?6 X3 i5 z! A, \
俾人屈完再加屋企壓力, 23號凌晨,又攰又受屈辱嘅 Carol喺保母車上接受訪問時,終於壓力爆表,愈喊愈淒厲,愈講愈心酸, o靚模真係唔好受 o架!

上週四( 22日) Carol去酒吧做婚紗騷,明明早到但被 PR慘屈遲到,仲當場俾記者兇「你知唔知遲到唔啱 o架,你有冇專業操守 o架?」繼而被酒吧工作人員拖入後台硬食死貓,加上近期慘成「意淫」箭靶, 21歲女好難頂得順。
- C, U& E# {5 a- R3 g
23/7 膠紙防兜風& Q  J# j0 O* M8 G: x

近排 Carol出席活動明顯企理咗,問到 Carol佢就唔收埋咁話:「我係兜風耳,喺影寫真之前搵咗好多隻雙面膠紙,終於有一隻可以黐實我隻大耳仔!」

露肉養家
Carol下下被人鬧,死頂至上車終於崩潰對本刊喊住話:「雖然我未試過俾人咁大聲鬧,但成件事係誤會,開騷前 45分鐘我已經到場,不過酒吧嗰邊唔畀我出嚟做訪問……希望記者朋友冇誤會我啦!」+ _9 j8 O/ o: f$ m
俾人屈事小,連家人都唔體諒影寫真搵錢先最難頂, Carol愈喊愈大聲:「自細我同媽咪感情好好,以前媽咪每日都煮定飯畀我放學食,自從我開始着泳衣宣傳,媽咪開始唔開心,因為家人好保守,有次我返屋企,一入門口就俾爸爸問我:『你影咩相呀?鬼五馬六,你阿媽飯都冇食喺房度喊呀!』當時我真係好心酸,點解咁錫我嘅媽咪為我喊成咁,到鶽家佢冇睬我 1個月!其實拍寫真、着 3點式做訪問都要有勇氣,我豁出去最大目的係想自己搵錢讀書。媽咪係清潔工,爸爸係藍領(地盤工人),細佬細我兩年仲讀緊書,我只係想減輕家人嘅負擔,有機會想養番佢哋,唔想佢哋咁辛苦,之前讀書已經向政府借咗 7萬蚊要還,嚟緊呢年自己畀到學費,點解個個都要鬧我!」 2 [2 Y- D* S) s9 ]# ?  z0 G( }; {

慳家 Carol第一次搭飛機出門就係去峇里影寫真,佢話:「有諗過縮沙唔影,不過咁多人陪我去到唔影好衰女。」8 }* r4 F; j- N5 j9 [

21/7 女 fans撐
Carol到書展踩場當日有不少女 fans, Carol仲對女 fans特別慷慨,簽完名仲有得錫錫添,未必個個都好似伍小姐用淫褻角度去睇 o架!

22/7 硬屈遲到# L, i* \4 e1 K5 l  ^
被酒吧 PR(左一)屈遲到再被記者鬧唔專業, Carol想解釋但俾工作人員拉入後台,睇吓佢個委屈樣! 2 O8 J, \" y3 M; |4 Y! w$ V8 v
7 X- h4 B% a1 N$ C, T3 @: ~" r2 w
佢遲到呀!真實對白

意淫箭靶* U1 ]& c3 S8 ?4 Z$ I
書展顧問伍曼儀本身喺港台做監製,搵 Carol去主場節目「政壇新秀訓練班」對質,梗係句句到肉冇面畀,下次去 MK公開做啦,問吓邊個多人撐? 7 g4 ^7 b7 y" p

簡單嚟講係意淫!真實對白
5 M2 a8 V7 E- O6 Y
次文化堂老闆彭志銘
利用完人哋宣傳書展又嫌棄人,好虛偽!真實對白

社民連黃毓民" d8 V" J( j9 [) K0 A4 T4 y$ _3 t
我會喺立法會提出呢個歧視嘅議題,香港冇人權 o架?真實對白
 x& \  k& c
主動修補' Q" h- _8 o2 D' h. Y2 n5 a& b
父母反對性感, Carol媽至今仍未回復對愛女的態度, Carol惟有作出主動化解母女誤會:「我鶽家成日畀時裝雜誌佢睇,我影嘅係性感得嚟健康囉,雖然媽咪仲未睬番我,但早幾日發覺佢幫我執過房,我仲應承佢點都唔會放棄讀書,希望佢哋慢慢接受番我。」母女邊有隔夜仇,等你大學畢業阿媽就會冧晒啦!1 p0 g6 [8 O6 @- Y! h& z

Carol堅讀得書* P, Z7 K6 g% }( W6 d
有傳浸大會取消 Carol人民學系 top up degree嘅修讀資格,週一( 26日)浸大公關馮民生先生話:「學生係成年人,佢哋喺出面做嘢會自己負責,我冇聽過話唔收佢,但如果出面發生任何事要輔導,我哋歡迎佢隨時返嚟,我都希望佢有好發展。」據知 Carol喺浸大讀副學士時,畢業成績達 GPA 3.4分(最高 4分),校內教授亦對佢讚口不絕,勤力又有心機讀,剝衫都可以讀得書啫!

住沙田美田邨的 Carol平時同返學都好樸素,所以連街坊都唔知佢住喺附近。9 X& v, X/ p. @/ D( P: h+ }

剝盡未必有錢
據知一般 o靚模未紅前,每個商場 job只係每小時$300-500,拍廣告亦只收$1,200-$1,500,但出名升呢後,以百果園 E神 DaDa為例,淨係拍廣告都坐底 3萬,商場 job$5,000-$12,000不等,但收入要同經理人三七分賬。至於賣寫真,齋影唔會有錢分,最少賣到一萬本先開始有書價 15%分紅,但可惜至今只賣得 7,000本,暫時白做。

DaDa得 0蚊
1 Z- n  K0 _% u4 t4 j
妄攝女分 3萬 5; s& s2 c- c* ^! P! ]: q/ }
據「妄攝」經理人 Ceci透露,《 Inside》今次書展賣咗 12,000本,以 15%拆賬比例計, 5位「妄攝女」每人只係分到$35,000。# D& F7 Y  Y) Z$ V" R  r+ X. ]
, U' O* ?9 Q; L4 j
最賺
Angelababy唔肯透露賣幾多,但另一寫真女王周秀娜經理人阿 Roy則話:「鶽家 Chrissie本寫真賣到最少 30,000本,我哋會逐本拆賬 15%畀佢。」即係娜姐最少袋 57萬,難怪佢話準備買樓。 ' s8 J0 @" `  `
" t9 Z5 S3 `8 J& v2 s% X
周秀娜袋 57萬2 E" r: O7 [/ x0 q8 d
' Y" O2 @+ G* l0 S1 K
書展鬥諗計
書展顧問伍曼儀(港台監製)話 o靚模寫真「意淫」,又禁絕 o靚模喺書展搞簽名會, o靚模慘遭「河蟹」。
不過野草燒不盡,冇得喺書展公開「勞軍」,班 o靚模一樣可以微服出巡派糖送飛吻,有模被圍亦有模被趕,有粉絲撐亦有書商怒插阻住晒,總之各師各法唔會俾你玩死,想禁絕 o靚模?難過要曱甴絕種呀!; }$ f8 y4 R/ g$ M9 E4 q

周秀娜打游擊* t/ d) {, t1 \5 `. J( g  B0 g& J
為咗擊敗死敵 Angelababy,女神周秀娜( Chrissie)今年出征法國取景再加 3D效果。5 g+ e- h8 V1 {& _3 G$ ?
娜姐即使唔去書展公開踩場亦冇鬆懈,一連幾日瞓身遊街宣傳寫真,點知上星期六( 24日)佢架流動簽名車去到尖沙咀海防道時被警察趕,改到新港中心門外影相又被阿叔寸佢係「阿姑」!女神惟有移師去九龍公園再簽過,唔知係咪太頻撲, Chrissie起身時竟發軟蹄仆親,邊個話 o靚模搵錢易 o架?) A4 c, z' m+ V' z; `* R# P! J! ^
- Q% u% G6 v+ Q* c1 e
迫坐公園
Chrissie同 Angelababy同日同區較量, Baby話「唔當佢係對手」已經好慘,點知仲要出師不利,先被警察話違例泊車被趕又遇到躁底阿叔,最後要行去隔籬九龍公園徑遊樂場入面幫粉絲簽名,佢都忍唔住話:「鶽家終於體會到 fans嘅辛苦!」9 A! ^! [5 D" U
; F& M" t) z8 U4 W
坐到腳痺  c/ Z" L. U" m8 k
哈哈,我真係好亵!真實對白
最後 Chrissie 4點幾曬住太陽坐在公園嘅鞦韆上幫 fans簽咗 20分鐘名,搞到起身時腳仔軟跌親添。
" O) x$ k' f) N3 |5 `! f) P
圍绩 3D# g! \) b% J4 `: x3 S% R$ n
在書展場內,唔少女生對 Chrissie嘅 3D噴血寫真 DVD好奇,甚至忍唔住向前伸手抓住「立體女神」,第 1日已賣出 4千套 o架!* @$ J$ J, X" ?& Y. c+ |+ N

就算有警察驅趕, Chrissie依然幫記者做晒訪問先撤退,事後佢仲補鑊話:「如果對大家造成不便真係唔好意思。」

阿叔勁鬧, D6 a% _3 p. D, |3 Q
個阿姑阻住我!真實對白
Chrissie(箭嘴)在簽名車前做訪問時,突然被阿叔趷佢阻住晒, EQ出名高嘅女神繼續保持笑容,仲話:「幫到 fans簽名已經好開心,其他事影響唔到我。」
Lavina私出簡陋寫真 經理人:有法律行動% v! ^, O+ P; j
之前同經理人鬧不和兼傳被雪藏嘅 Lavina,公開話自己公司係「冇電雪櫃」,更有指其經理人 Admond唔出糧拖數。今年佢喺書展就私下出寫真為小動物籌款,但 Admond說:「佢影到點,我冇興趣睇,之前 Lavina本寫真要蝕錢,畀着其他公司甚至會當係 artist欠債,我哋就當宣傳費囉!」& c, L8 b+ b% ]  P  g9 A
Admond更話唔排除行動升級:「 Lavina喺書展前幾日打過畀我,佢話只係一本散文集加啲相,但出到嚟擺明係一本寫真,其實佢已經觸犯規矩,不過今次本書係慈善用途,所以就唔追究,下次就會有法律行動。」$ [3 K' _! L5 [! E1 ^. K% X1 d
  y/ \6 A3 B6 @& ?  \
烏卒卒. z5 D+ s0 L$ W: v0 L+ V
Lavina本寫真雖係為慈善,不過製作有啲簡陋,睇佢腋下黑媽媽,大意咗喎!% n8 F$ @0 r) \: S
9 g2 H; I/ H0 ^4 o' e
仲有 fans
雖然冇公司撐,但 Lavina上週六去書展踩場,一樣有 fans舉牌支持, Lavina爛船都仲有三斤釘嘅!8 z0 U6 \( E0 m% U+ H5 R" X- O

當年 friend& P% i( P* a" @) B( o4 L
當年 Admond(左)一手將 Lavina由冇人識變做 o靚模代表,可惜最近反晒面, Lavina合約仲有兩年才滿,想起飛腳唔易。《壹週刊》圖片
z, a/ i, w' v; i
JC胸贏妄攝女' u( h1 u+ Z. g6 f; ?' Q
上週四( 22號)名模 Jessica C.在書展派警鐘棒棒糖谷寫真,搞到場內過百人圍觀搶糖,當局即時派出 6個保安人肉鎖鏈維持秩序。 Jessica C.前後繞場 3次,搞到附近書商嗌救命,不過唔係個個模都咁好彩,上週六( 24號) 3位妄攝模踩場去睇銷情,冇乜混亂反而被保安由場內趕到出會展大門口為止。同模唔同命,混血兒貴啲咩?
- b# |5 ?4 d5 K$ ?" E" w; @
通場行
Jessica C.在 2個黑人私人保鑣護送,再加上大會嘅 6個保安開路下,向圍觀群眾大派佢嘅嘜頭「警鐘」棒棒糖,佢話會守規矩唔會簽名喎,不過通山走反而仲混亂呢!: [& V, p6 F# o+ j6 q
  E$ @* O. S* Q0 B) r; H; y
混亂搶
以為 Jessica C.會見好就收,點知佢行足 3趟,仲即場示範伸脷舔「警鐘」,仲話「呢個構思(警鐘棒棒糖)幾搞笑,我都係用熱門話題同大家開吓玩笑。」
 \
紫羅蘭書局關先生
做生意各師各法,但最好唔好影響大家囉!真實對白
/ _; `, i- A9 K( n! m* F
樂文書店林小姐1 M' |4 V% c: u' V
好危險,佢搞到秩序亂晒,又搞到我哋唔可以將啲貨搬入去裏面!真實對白+ i7 H* z" R8 z  P6 j' s9 ~' q  L

出手趕6 M# A: A5 L) L# T3 b% _4 B
保安:佢哋冇申請過就入嚟,造成混亂,所以請佢哋出番去。真實對白
4 _! [6 H, D4 T
埋身阻
三位「妄攝」女喺大堂影吓相,講真唔算阻住人,但保安就睇唔過眼,話佢哋阻塞通道,兩名保安半推半請叫佢哋離開,成員阿 Cat話:「好唔開心囉,好似自己阻住晒咁。」鬼叫你唔係混血兒又冇黑人保安咩!" j* N6 u9 j& I
左起: Iris、 Cat、 Kinki8 S4 ^& ?8 h; c4 X# w3 Z# {

韓寒冧死港女
被《時代雜誌》選為「全球 100位最具影響力人士」嘅內地 80後作家韓寒君臨書展,近 2,000人朝拜才子,爆滿兩個演講廳,場內過半數為 8、 90後嘅中港台女生,土炮打女友才子王貽興揸飛機都趕唔上。而在簽名會上,更有幾十個粉絲被保安攔阻而入唔到場攞簽名,搞到差啲暴動要報警!咁混亂,不如下年禁埋佢搞簽名會啦!& u! `/ u8 o) Y. j' _8 q# P

真人好靚仔又夠風趣!真實對白

韓寒被譽為中國 80後最有才情嘅作家,大學生陳小姐一早排隊等見偶像,更引到成班粉絲不惜衝開保安,誓要攞佢簽名啦。

「第一宅男」月儲$100娶老婆
自從 Chrissie狂迷書展毒男鄭智殷頻頻見報仲上埋 nowTV新聞,短短幾日佢條扮娜姐片已經超過 1百萬人睇過,今年 22歲嘅鄭生現兼職派傳單,原來佢最愛係李蘊,仲話自己每月儲 100蚊準備娶老婆,又同記者講:「我嘅目標係做演員,機會只係留畀有準備嘅人!」好有理想。; `& n. Y; \0 v* v4 H5 I
( }8 C, H8 [/ A0 {
扮偶像7 Z3 F# d+ ?  X9 A# e) A" E
唔怕醜嘅鄭生首日喺 now新聞扮周秀娜被網友封為「百毒神君」,至上週六同至愛李蘊嘟嘴合照,愛得好投入!/ F; P2 w, c/ J8 Q& ?8 p0 G
0 k( _0 b) a9 f3 x# [9 y
年初《喜劇之王 2》演員招募,鄭生喪扮張栢芝,自己放埋片上 YouTube,扮女人又有幾分似星爺前愛將田雞。- q2 p( M4 E9 _* ^
7 @  @; K  E# z- u( K0 {5 \+ |, }6 @

6成書迷買 Baby
《 FACE》喺書展訪問咗 100名男女,揀出心水 o靚模,當中 Angelababy有六成人揀成票后,難得仲好多女 fans力撐,男女通殺呀!( V' L3 Z) w  z5 J  F' s. [. x% V' v0 ^
$ s8 d6 k% E& `, l# r& i
陸先生  16歲
最鍾意 DaDa,身材正又夠清純!
1 k  d! x9 f- y2 \
陳小姐  16歲0 {% e$ }, H! T2 K6 y1 e
我最鍾意 Angelababy,影得好靚!

黃先生  80後
Jessica C.幾靚,不過都係鍾意 Angelababy。周秀娜身形有啲唔協調,怪怪哋。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()