Joe仔:小弟有個難題想請教各位靚仔靚女。我跟女友同居半年,性生活一直過得非常愉快,每個星期都會搞四五次左右。最近,唔知點解女友突然唔肯做,初時以為係身體不適,但佢又話唔係,總之話冇Mood就唔想做喎。家吓上床嗰陣,我哋頂多只會攬攬錫錫,每當我想玩得深入啲,女友就會避開,究竟點算好呀?

大雯:如果你女友唔肯做,當然有佢嘅原因,如果唔係健康出現問題嘅話,我相信就會係心理方面,你不如問吓女友呢排係咪喺生活上感到好大壓力,事關壓力對性生活都有好大影響架!

笨占:聽見你咁講,我覺得你女友唔想做係一件好正常嘅事,事關你哋以往嘅性生活實在太頻密,不但對身體唔好,而且好易會有生厭嘅感覺,建議你都係停一排,畀啲時間大家休息吓先啦!

娜娜小妹:雖然我對實際情況唔太清楚,但仍然希望你先檢討一下自己嘅床上表現,究竟係咪招式過分單調,又或者係咪欠缺新鮮感?老實講,情慾打得火熱時,做愛次數自然多啲,但當熱情冷卻,情況就會有所改變。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()