08年港姐冠軍張舒雅,當選後詐病推job,只顧和補習天王男友趙永康(David)拍拖,因而觸怒無綫將她掟入雪櫃,從此冠上Hea港姐「美譽」。
據知24歲的張舒雅,近日因被男友冷落,終於醒覺事業緊要,鐵定在8月新一屆港姐出爐後復工,對此張舒雅不得不認衰:「選港姐時思想確係唔成熟,之後我會好認真工作!」


Hea足兩年的張舒雅忽然發力,據知是因與補習天王男友趙永康(David)感情出現暗湧所致。知情人士說:「David早前俾人高薪挖角,過檔去新開嘅康橋教育做開荒牛,所以無時間陪女友,張舒雅覺得被冷落,先開始醒覺事業緊要。加上佢九十歲嘅爺爺早排過身,令佢思想成熟咗,唔想再浪費時間,所以叫爹哋幫佢策劃復出做model。」
據知張舒雅早已約滿無綫,現時由其身家過億、從事珠寶生意的父親張敬猷嘅旗下製作公司為她接job,還找來曾幫諸葛梓岐及官恩娜打入日本市場的王友良,為張舒雅進軍日本鋪路。張舒雅在model界雖屬新丁,但因有港姐銜頭,故復出身價已跟名模Mandy Lieu睇齊,一個騷收二萬蚊,其復出頭炮是下月底為澳門賽馬會任頒獎嘉賓,同場還有諸葛梓岐。
上周四下午(22日),記者發現準備復出的張舒雅,離開九龍塘過億大宅,乘的士到附近又一城會合王友良及一名女友人。之後張舒雅到名店為復出添置新裝,王友良不斷從旁俾意見,非常認真。

通知無綫復出
記者上前問張舒雅是否遭男友冷落才打算復出,她並冇否認:「我依家只想專心工作,感情事我一向都唔講。自從爺爺早排過身,第一次經歷親人不在,令我思想成熟咗。依家我諗清楚自己想走嘅方向,所以決定做model。(有無覺得自己之前唔啱?)選緊港姐時思想確係唔成熟,唔知自己想點,所以當選後請假係想俾自己冷靜下。其實之後我都有主動send email通知無綫我可以繼續履行工作,不過佢哋無再俾嘢我做啫。」
張舒雅又否認兩年來hea住度日,「呢兩年我有報讀理大時裝設計課程,根本唔係你哋所講無所事事。(復出有冇通知樂小姐?)無呀,都無佢電話,不過我有通知無綫外事部,之後我會好認真工作,唔想再俾人誤會。 」對於張舒雅宣布復出,無綫外事部副總監曾醒明說:「希望佢好好把握機會,喺model界創出一番事業,希望佢珍惜自己擁有嘅一切,同埋要識得關心周圍嘅人。(無綫會唔會搵佢做嘢?)暫時都無呢個打算。」


我會好認真工作!(真實對白)
笑住承認復出轉戰model界的張舒雅,當被記者問她會否hea態復萌時,她即一臉嚴肅地唔認hea:「呢兩年我去咗讀書,無hea過。」


前年張舒雅只顧與補習天王男友David拍拖,有job唔做,搞到俾無綫雪藏,港姐前途斷送。


早前David跳槽到另一新開補習社「康橋教育」做開荒牛,8月才正式授課。記者致電問他是否冷落女友,才令張舒雅的起心肝復工,他不肯回應,只說:「我無嘢講!」便匆匆掛線。


置裝出騷
上周四(22日)下午,張舒雅約了幫她鋪路復出的王友良及女友人行又一城名店,為下月復工置裝。


張舒雅好聽王友良意見,對方為她揀甚麼衫,她都二話不說試着。


狂刨時裝書
行完幾間名店,一行三人到Cova飲下午茶。張舒雅一坐下便拿着時裝書狂刨取經,似乎對復出相當認真。


張舒雅過去兩年在理大修讀時裝設計,現時還未畢業。近日她在facebook上載了一張女人頭的T恤設計圖,說是功課之一。


張舒雅的父親張敬猷(右)從事珠寶業,名下有多間公司,坐擁過億身家。他對含住銀匙出世的愛女張舒雅尤其寵愛,為協助愛女復出,張父開設製作公司「Leader Trip」幫她接job。


與張舒雅同屆的亞軍陳倩揚(右)及季軍馬賽(左),得知對方復出當model後都表示祝福,陳倩揚更說:「佢終於做到自己想做嘅事,希望佢工作開心。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()