因在《荃加福祿壽》中扮演Handelababy 而爆紅的王祖藍,上周在伊館連開三場棟篤笑,事業再創高峯。據知祖藍03年入TVB時月薪只有5千,但過去短短一年卻勁賺500萬。祖藍從昔日二打六,到今天成富貴扮嘢王,絕對是娛圈神話。
不過名利雙收背後,卻有苦自己知。王祖藍坦言個多月前因壓力爆煲而極度抑鬱,他說:「我晚晚天光至瞓到,仲試過因度唔到橋而喊,真係好驚!」絕對是對人歡笑,背人垂淚!


近日,祖藍拋離兩位拍檔阮兆祥及李思捷,在伊館孭飛開處男棟篤笑,做三場便袋30萬,對比03年加入無綫當兒童節目主持,月入只得五千,可謂差天共地。

免費做騷遇百樂
祖藍7年前加入無綫,除了做兒童節目主持,便苦無機會,因此04年不惜以零身價參演羅敏莊、杜文惠及梁榮忠自資搞的「Three Show」,當時他以戇直表情fing頭喪跳勁舞,令觀眾喜出望外。想不到這次無錢但自high的演出令他遇上伯樂,為其演藝神話揭開序幕。
據知《學警雄心》的監製黃偉聲正是《Three Show》座上客,睇完祖藍的搞笑表演,他深知這位演藝學院一級榮譽畢業生極有才華,之後返公司便向其他監製大力推介,更於翌年開拍的新劇《我外母唔係人》找他做第二男主角。雖然最後此劇受主角梁榮忠的「車震」事件拖累,只在收費台播出,但其演出口碑已傳遍TVB劇組。07年祖藍終於被曾勵珍揀中拍處境劇《同事三分親》,當中「樓華」一角,令他從此扶搖直上。

經常手震失眠
不過七年的娛圈神話,除了換來名利,還賠上了健康。上周五祖藍在棟篤笑中途,忽然收起搞笑本色認真說:「開騷前兩星期我腦閉塞,完全度唔到橋,就嚟開騷竟然未度晒橋,我好驚,情緒好低落,祈禱後心裏聽到一把聲音同我講:『o氹人笑嘅你點可以唔識笑!』我知道自己出咗事。」
完騷之後,他向本刊記者坦白承認,近月因工作壓力過大而極度抑鬱。「一年前公司話幫我搞棟篤笑,當時我覺得自己資歷仲係好淺,根本唔可以好似黃子華、林海峰咁,一個人孭飛做棟篤笑,所以曾經向樂小姐推掉。但公司鼓勵我做,最後惟有頂硬上。」
信心不足,加埋工作排得密麻麻,自覺唔夠時間準備棟篤笑的祖藍,終於在開騷前爆煲,「我開始失眠,到天光先瞓到,個心成日卜卜跳,經常處於驚恐狀態,隻手會不停震,越係咁越度唔到橋。我知道自己有嚴重抑鬱,所以即刻搵教會牧師傾偈,又搵一班教友幫我祈禱,好在情況喺開騷前半個月慢慢冇事。我好多謝班教友救番我,否則我會崩潰。經過呢件事,我會好好疏導自己情緒,嚟緊我又會做福音舞台劇,又會喺廣州同澳門做巡迴棟篤笑,但我會處理到。」

出位歷程
祖藍03加入無綫主持兒童節目《小Teen地》和《DaDaDeDe精靈樂園》。04年獲好友羅敏莊力邀上節目《有招出招》,其間祖藍扮二胡、吸塵機及青蛙等聲音扮得似模似樣。


今日身價每場10萬
由大茄做到今日成為舞台主角,棟篤笑叫好叫座,王祖藍的演藝事業絕對係一個神話。據知其處男棟篤笑身價是十萬蚊一場。兩日開三場,就賺咗三十萬落袋。


家人 粉墨登場
為了撐祖藍的棟篤笑,跟他如同餅印的阿媽(左)同細妹(中)作出犧牲,在短片《荃家得六嚿》粉墨登場。阿妹以浮誇表情一take過講出對白:「我得兩嚿咋!」連執導該片的羅敏莊都大讚有潛質。可惜祖藍話:「阿妹係好戲,可惜佢只係有興趣當社工。」


04年 0價做騷
04年羅敏莊自資開音樂會「Three Show」,搵老友祖藍幫拖當dancer兼搞gag,祖藍無酬勞都照做,並以搞笑表情配騎呢舞步,笑爆觀眾。


扮草蜢 變阿梅
扮嘢有一手的祖藍(左),泊住另一演藝學院同學湯駿傑(右)扮草蜢,伴「老翻阿梅」羅敏莊(中)唱〈愛將〉。 但祖藍嘟長個嘴,似乎佢想扮阿梅多過草蜢。


一手締造Laughing哥神話的監製黃偉聲(右),承認當年睇完「Three Show」後認定要扶祖藍一把。「睇完之後,我同公司嘅人講,搵多啲機會俾佢,我亦即刻搵佢拍劇。所以今日睇到佢嘅成續,
我好欣慰。」


雖然《Three Show》喺當年而言絕對係奀騷,但既得黃日華出手相助做嘉賓,連劉華都有嚟捧場,仲即興上台吹咗陣水。相信劉華都估唔到,台上搞笑嘅大茄祖藍,之後演「樓華」一角紅咗!


對於祖藍開騷前有抑鬱,樂易玲話:「好多Arists開騷前都有情緒低落,好正常。所以我有keep住同佢傾計,鼓勵佢。開完個騷佢信心大增唔再驚啦!」


彈唔出
直到05年祖藍獲無綫監製黃偉聲提拔演電視劇《我外母唔係人》第二男主角,以為吐氣揚眉,但該戲只安排在收費劇集台播出。《蘋果日報》圖片


出頭天
其間撈過電影《獨家試愛》小試牛刀,終在07年有幸參加《同事三分親》演「樓華」一角,得到多方面讚賞。《蘋果日報》圖片


成型期
強項扮嘢的祖藍,07年被安排孖住阮兆祥和李思捷在《萬千星輝賀台慶》上扮草蜢表演,而福祿壽雛型亦由此衍生。《蘋果日報》圖片


撈過界
08年簽約英皇成為旗下歌手,其間又被曾志偉睇中加入獎門人做獎老,連香港小姐競選的司儀都撈埋,同年即獲得飛躍進步男藝員獎。《壹週刊》圖片


做主角
祖藍擔正拍電影《矮仔多情》,拍住Angelababy、徐子珊和官恩娜等人做大情聖,電影雖不賣座,卻令祖藍人氣再升。


爆人氣
10年無綫替祖藍、阮兆祥和李思捷度身訂做綜藝節目《荃加福祿壽》,三位扮女人都扮到有聲有色。上周更開埋《咪咁扮嘢王祖藍演嘢會》,風頭認真一時無倆!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()