現時o靚模當道,但在80、90年代是三級女星天下,當時艷星如李莉莉、麥家琪等都紅極一時。
但隨住三級片沒落,近年艷星紛紛轉型或嫁人,洗盡鉛華。當中阿伯殺手李莉莉竟轉型務農,到江西買山種橙,令人意外。

 
80年代艷星雲集,李莉莉能夠在對手葉子楣、葉玉卿中突圍而出,除同樣狂晒事業線外,最關鍵是她騎呢舉動多多,永遠帶給人「驚喜」。她在96年下嫁商人麥競敏後息影,05年復出,為了宣傳自己,她更到迪士尼公園大玩「騷波拱橋」,可惜聲勢麻麻,之後又再銷聲匿跡。
原來李莉莉近年一直在內地居住,而且做了山寨女王,轉型務農。去年她在江西買下三個均有一千畝大(一畝為6,666平方呎)的山頭,今年初開始在其中兩個山頭種植新品種紅肉橙。

請60個工人
李莉莉說:「我睇準近年內地興食紅肉橙,因為種紅肉橙三年先有收成,所以一定要大量種先有錢賺。我估計三年之後每一百五十畝地就約有7萬斤橙收成(一斤約有兩個橙),跟住第四年收成會增至三倍,第五年更加去到近100萬斤,到時賣去內地批發市場,就算賣人民幣一蚊至個半一斤,毛利都好可觀。」三年後至有收成,呢段時間李莉莉靠咩維生?「呢段時間我種有機西瓜、苦瓜,個零月就有收成,收入都唔錯(賺到幾多?)總之維到生啦!咁上年底都有拍套內地片《引狼入室》!」個戲名咁似三級片!「唔係,係動作片。今時今日我仲點拍性感戲!」
究竟同男主角床上肉搏辛苦啲,還是揸鋤頭辛苦?李莉莉說:「梗係依家辛苦啲,雖然我請咗六十個農夫,但我都要監工,不過我好鍾意大自然,所以好有滿足感,務農會係我終生事業。」

至激檔案
今年40歲的李莉莉,89年獲選澳門小姐季軍後來港發展,以騎呢見稱。她曾在美的空調廣告高呼:「我要,我要呀!」和推出唱片《我要你每夜陪住我》,從此被冠以「阿伯殺手」稱號。她拍過的三級電影有《精裝情不自禁》、《性愛韋小寶之玩女大王》等。圖為她在95年推出的寫真集。

麥家琪甘當慈母
擁有35E的麥家琪,是E神始祖,由影全裸相至剃光頭拍三級片,都唔激唔做。不過自三年前誕下長子Johan後,即從此收埋胸口做慈母,更不理驕人身材走樣,樂做生仔機器,半個月前再誕下次子Enoch。
無意復出的麥家琪跟張栢芝一樣,就係未來兩年會繼續生。「生完第一個仔,我發覺原來好鍾意小朋友,所以好想生夠三個。我依家好享受做湊仔婆,為咗仔女我可以放低事業,斷晒社交生活,連打扮嘅心機都無,所以根本唔介意身材走樣。」因此她說由生育前110磅到依家130磅都無所謂。

三歲的大仔Johan性格精靈,經常o氹媽咪麥家琪開心。問家琪將來怎樣告訴兒子自己曾是三級艷星,她說:「我會同佢講,每個人都會做錯事,雖然回望過去,都覺得入錯行,但總算係一個經歷,呢個反而係我教導下一代嘅好題材,所以我奉勸班o靚模,真係唔好咁短視。」

至激檔案
今年35歲的麥家琪, 93年港姐出身,因擁有35E、24、34的魔鬼身材,出道不久便成影壇艷星,與同期的彭丹、關秀媚等爭艷鬥麗。02年,她盡地一煲剃光頭與吳彥祖拍三級片《偷窺無罪》(右圖),片中她全裸上陣,但堅持三點不露。

陳昭昭生產清潔用品
陳昭昭在TVB星運平平,02年她一露而成為性感女星,拍過《慾望之城》和《人頭豆腐湯》等。陳昭昭說:「你依家問我有冇後悔做艷星,我一啲都冇,我讀完藝訓班一直無所事事,直到黎民卓叫我行性感先有人識,但我好慶幸自己無露點。」
性感有限期,2004年昭昭事業下滑,又做人二奶,人生陷入谷底。「嗰段時間我患咗抑鬱症,瘦到得80幾磅,加上肺癆病心情就更差。點知我喺一次聚會見到施熙瑜,佢同我傳道,又叫我去食飯,我覺得唔使錢咪去吓囉。點知宗教解開咗我嘅問題,當時我已經做緊生意,公司嘅大老闆係我男朋友,但佢有老婆,而我係二奶。牧師叫我放手,因為呢樣嘢唔屬於我,但分手等於拆伙,失去經濟支柱,但我最後都決定分手同信主。」
自此昭昭便幫父親打理清潔用品公司,她到工廠大廈拍門搵生意,擴闊客路。近年她又和美國環保清潔用品公司合作,在中山設廠房生產清潔用品,更向百佳超級市場的自家品牌「佳之選」供應漂白水和洗衣粉,業務發展順利。做生意令昭昭在中港兩地廣結政經人脈,她曾任香港中華文化總會副監事長、中山社團聯會2009-10會長等,09年還應菲律賓格洛氏和平會邀請,出任中國區評審人,與名人趙曾學韞出席頒獎禮。「呢幾年我坦然咗,我唔再怕其他人嘅眼光,依家有人問以前嘅嘢,我會同佢講我係陳昭昭,依家已經轉咗行,請多多指教。」

至激檔案
今年35歲的陳昭昭,17歲被星探發掘當模特兒,97年入讀無綫11期藝員訓練中心。00年1月被有線選為成人節目《性在任你call》主持,其後更一脫求生,至激作為電影《人頭豆腐湯》,但仍能力保三點不露。

顏仟汶打理餐廳
拍過無數三級片的顏仟汶(仟仟),今時今日卸下濃妝麗服,甘心在有股份的西貢餐廳當「阿四」,無論埋數或是洗杯碟,她亦會一腳踢。
背着三級女星這個稱號,顏仟汶說當然有壓力,但為了生活沒辦法,「98年爸爸患食道癌,我每日朝10晚10咁照顧佢。當年細佬妹又細,我要養家,俾亞視炒魷係會好徬徨,咁啱又有人搵咪拍囉,為生活嘛。」不過,對於拍過三級片,她不會說後悔,「始終係自己嘅選擇,冇人迫。我本身冇乜鬥心,機會都係自己搵上門,到03年打後電影市道低沉,我就自然淡出。」
停拍三級片,她投資十多萬於西貢開飾物店,04年好友又邀請她到餐廳幫手,她說:「當年我嘅男友(現任丈夫)喺餐廳做經理,後嚟佢轉做文職,我咪嚟幫手囉,之後仲入埋股㖭。做餐廳要拋頭露面,但好彩我冇乜心理包袱,就算俾人眼望望,我都係嘢照做,依家熟客對我當然見怪不怪,好多仲做埋朋友。」
自詡不貪錢的仟仟,對於現狀尚算滿意,「08年我同男友結婚。我同佢拍拖時,係我最紅嘅時期,如果我係貪錢就唔揀佢啦。我最開心係老爺奶奶都好錫我,佢哋從來唔提我拍過嘅戲,仲叫我唔使理其他人點睇。」

至激檔案
今年40歲的顏仟汶,89年考入無綫專業製作訓練班,97年轉投亞視。00年因拍攝性感相被亞視炒魷,後恃細細粒擁D級的驕人身段,盡地一煲接拍三級片,其中《野性新人類II失憶性行為》及《聊齋誌異之孽慾孤鬼》更是三點盡露。


轉型務農
李莉莉豪花千萬買山種橙,問她錢從何來,她即懶神秘說:「早幾年喺深圳做地產投資有啲斬獲咁囉!賺咗幾多?唔……都係唔想透露。」她身後的柳橙樹,是山頭原有的。


親自監督
身為80年代艷星的李莉莉,今日轉型務農,雖然日曬雨淋辛苦過拍床上戲,但佢話:「因為耕種要早睡早起,依家皮膚好過以前。」


山頭有買有租
李莉莉的三個山頭,其中一個叫四會寨。她說買山有兩種,「四會寨」屬買斷山頭,故要一萬元人民幣一畝計,一個山頭要千萬。另外兩個就係租50年期,所以平好多,每畝只係五百至八百蚊人民幣,幾十萬有交易。」


96年,李莉莉下嫁煙花大王後人麥競敏,99年及01年分別誕下長子展慈及幼女善雅。不過近年盛傳她婚姻失敗已離婚,李莉莉沒有正面回應:「我唔講,唔想影響對仔女。」


保留四大金剛
05年復出時,李莉莉經常帶四大金剛(內地保鑣)護身,現時上山耕種,仍有四大金剛陪住。一頭白髮嘅李莉莉同班保鑣,擺pose貫徹其騎呢本色。點解三缺一?原來一個揸機影相!


李莉莉90年同大傻拍三級片《精裝情不自禁》,着性感內衣露南半球拍激烈床上戲,仍緊守三點不露。


次子Enoch,出世雖只得六磅多,但經媽咪的人奶催谷,依家未夠一個月已有九磅重,一代E神果然勁!


當上家長,麥家琪為顧及子女感受,要求記者不要再登她昔日的裸照。


已轉型從商的昭昭,不再逃避外人眼光,在中、港兩地繼續發展事業。


昭昭(右二)2009年獲菲律賓格洛氏和平獎邀請,出任中國區評審委員,除與趙曾學韞(右三)出席頒獎禮外,更接受雜誌《Newsweek》訪問。


昭昭公司生產的清潔用品,部份供應給大型超市百佳的自家品牌「佳之選」。


顏仟汶自認是西貢餐廳的管家婆,事無大小都會落手落腳去做。


自言於餐廳做慣阿四的顏仟汶,每手捧3大杯啤酒亦難不倒她。

艷星轉型

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()