林欣彤,憑《 A.I.N.Y.》一曲一夜成名,順理成章奪得《超級巨聲》冠軍,隨之而來是連串的訪問、拍照、宣傳活動等,報章上幾乎每日都看到她的消息。
這個二十歲 o靚妹,由一個平凡的 IVE學生,走進娛圈這個花花世界,面對這突如其來的轉變,對一直渴望成為歌手的她,原來一點也不好受,「呢種感覺,我覺得好辛苦。」% b7 i7 u* L* I

即使完成航空及客戶服務課程,她仍會繼續做歌星。

俾人監視4 n' {3 ^* n# L
來做訪問前,林欣彤剛剛於荃灣出席完活動,坐下來整頭化妝時,本來跟髮型師、化妝師有講有笑,但很快便聽不到她的聲音,望過去,只見她閉起雙眼,多半是睡着了,問她攰嗎?她答得快:「攰呀!就今個禮拜,我已經唔記得做咗幾多個訪問。」現在一個星期上四天課,其餘時間均被填得滿滿,最辛苦的一日,試過由上午六時多起床工作,一直至凌晨兩時才回到家,化妝整頭時睡着,實屬閒事。「化妝時個頭 fing嚟 fing去,不過化妝師好錫我,幫我化眼時,佢唔會叫醒我,就直接用手撐開我對眼,哈哈。」' T6 c4 U! d6 u
自小憧憬做歌手,但隨着年齡增長,發覺這個歌手夢離自己越來越遠,唯有放棄,直至參加《超級巨聲》,這一團火又再次燃起。成功跑出,夢想成真,將她帶入一個跟她日常生活截然不同的世界,當然還附送被狗仔隊追訪。) I2 F$ |' j. C& a% S
「我冇諗過咁誇張,差唔多日日都俾人跟住,呢種感覺,我覺得好辛苦、好大壓力。」壓力大到要以喊來發洩,「覺得好似成個世界變咗,特別係過咗比賽之後頭一、兩日,好多記者喺屋企附近等,有種長期俾人監視嘅感覺,我喺度諗:『死啦,係咪以後日日都係咁 o架啦?』。」還未真正大紅,就已經話:「有時都會想人唔認得我。」幸好過了頭幾天情緒已穩定下來,「我又控制唔到佢哋(狗仔隊),我只能夠控制自己嘅心情同諗法。」$ X& |( x1 z/ R

才剛出道,已有人拎番她初參加《超級巨聲》時的娘樣作比較。3 I! w' j$ a! r# m  m+ _
3 W; U0 e) L6 `; a) k( ^" B7 R
歌手 VS空姐; f# s3 D* i# f+ P7 v! w
父母疼錫林欣彤,最怕她會因為負面新聞而不開心,「難聽嘅說話一定有,但都係喺網上,好似話唔想聽到我唱歌、我把聲好難聽等,睇完會唔開心,但而家一有 hard feeling時就會唔睇。」父母經常着她將不快說出來,但她的傾訴對象卻不包括父母,「始終唔想佢哋太擔心。」父母亦不會多問,以行動支持,母親經常煲湯水、父親則幫她按摩腰骨,「之前喺樓梯跌過兩次、喺平地又跣低過兩次,四次都傷喺同一個位,而家做嘢又成日都要著高踭鞋。」比她小五歲的弟弟反而是傾訴對象之一,「我哋每晚瞓覺前都會傾偈,佢會講佢和同學啲嘢,有時又會講吓我哋隻狗仔兜兜……不過呢排因為做嘢好忙,所以都傾少咗。」
除了贏得比賽,父母更想她完成在香港專業教育學院( IVE)修讀的航空及客戶服務課程,而她自己亦希望兩邊兼顧。「諗住讀完書後第一份工就去報空姐,所以就報咗呢個課程,同埋係我開咗個頭,冇理由突然間放棄咁冇責任感。」一心二用,後果往往只會兩邊都吃力不討好,「都唔知最好嘅決定應該係點,我好想讀埋佢,我都知道喺事業方面而家係黃金時間,(靜默五秒)我諗我盡量會唔令自己後悔,就算結果係點,唔後悔就 OK。」
! K  M' Y' [4 h8 t8 F7 Y+ I. s9 n. Y
林欣彤奪得冠軍,緋聞男友羅孝勇則奪得季軍,二人雙雙殺入娛圈。(《忽然 1周》圖片)

勝出比賽後三日即上《勁歌金曲》,同場有(右起)陸永、樂瞳、周國賢、麥浚龍及周麗淇。(《蘋果日報》圖片)$ l6 O( Q6 U+ D1 z; A
0 [8 c3 I4 T& r+ N1 z/ _
上週四她與 Amanda S.(左)及古巨基出席她首個有酬勞的商業活動。9 _4 M! z/ J! s  f$ W# w+ o
( y! w$ S4 l1 x1 b) b: r
雖然決賽當晚表現失準,但仍奪得冠軍,林欣彤說:「好似坐咗一程過山車,有少少混亂,但又好開心。」2 t9 \6 B; D3 R
! b; j) H& ~3 o# B
最愛音樂男
林欣彤拍過四次拖,最長一次拍了兩年,跟對上一個男友又拍了一年,因為相處問題在比賽前分手。「我哋係和平分手,係大家對一啲事嘅睇法唔同。」她聲言跟兩位《巨聲》緋聞男友羅孝勇、胡鴻坤是好朋友,但她不諱言喜歡音樂的男生特別吸引,更不排除有發展空間,她有點含羞地說:「又唔係冇機會嘅,我唔敢話呢一世都冇可能,(即係有發展空間?)都應該有啩,但我暫時都未有心理準備。」做主動?「我諗我唔會,感情方面我係一個好被動嘅人,會睇對方有冇(意思)先。不過我都係唔夠膽,如果對方係冇嘢,我做主動咪好……哈哈。」說了一半的亵字夾硬地吞回肚中。

雖然開始走進五光十色的娛樂圈,但她亦不介意公開自己大埔居屋家的相片(右圖)。1 _$ Q4 p2 m  f4 E5 t
) ^+ Y4 Y/ @5 L- X  r
(《 FACE》圖片)" k/ ]& U; r; M6 T; q; M* p

三歲時的林欣彤。& j+ f7 _: P0 i4 Q) m* L3 ]* g
/ B6 ?; X6 y+ |) r- B# I4 }
她與父母和弟弟(右一)的感情都很好。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()