「啲飯食完一碗又一碗」郭羨妮陀小龍女脹爆 130磅

陀 B五個幾月的郭羨妮昨日無懼老公詐型,腳踏 5吋高踭鞋出席手錶活動,公佈如兩公婆所願懷小龍女,自爆現時重達 130磅,肥到似波。安志杰大晒繫在左手無名指的情侶戒指,冧爆說戴着就想起女友謝婷婷,被問如何過情人節時卻尷尬滴汗。


其他娛樂名人影片

郭羨妮、安志杰及韓模蔡恩真昨日在尖沙嘴出席天梭錶活動,郭羨妮穿連身裙難掩巨肚及圓潤手臂,更腳踏 5吋高踭鞋,認真大膽。陀 B五個多月的郭羨妮高興地宣佈懷小龍女,與老公朱少杰得償所願,自言怕痛的她將擇日開刀,預產期 6月,早已預約床位生 B,她謂不覺床位難撲,已開始買 BB用品, B女名字留待長輩決定。

放大圖片
郭羨妮宣佈懷有小龍女,為貪靚穿五吋高踭鞋並企足全程。

郭羨妮宣佈懷有小龍女,為貪靚穿五吋高踭鞋並企足全程。

放大圖片
與韓模蔡恩真示範手錶的安志杰,大晒與女友的情侶戒。

與韓模蔡恩真示範手錶的安志杰,大晒與女友的情侶戒。

減肥贊助

問貪靚穿高跟鞋的郭羨妮,老公有否阻止,她說:「叫我唔好跳同搖,搖到 BB都暈。」她自認肥了很多,近月肚子大得很快是正常:「之前唔覺肥,家似個波,但老公、奶奶話我瘦,重 130磅,未慣咁大個肚,行動冇以前咁敏捷。」郭羨妮表示與腹中 BB說話及播音樂胎教, BB會郁動有反應,問到有否特別餐單,她說:「冇,飲湯,胃口恐怖,啲飯食完一碗又一碗,擔心生完唔知點減,希望有減肥贊助搵我。」她謂留在家中安胎很悶,暫不會全面停工,閒時愛煲主演劇集《缺宅男女》,不問收視的她只知口碑好。同場的安志杰與蔡恩真示範手錶,司儀問安志杰元宵與女友謝婷婷吃過法國餐,如何慶祝情人節時,安志杰即額頭汗如泉湧,他說:「未知,仲有其他菜式,未買禮物,有諗過自己整,但唔夠時間。」

戴情戒心甜

問到左手無名指上的戒指是否與婷婷一對,安志杰說:「買嘅時候係一對,工作時戴就諗起佢。」至於是否訂婚戒指,他即否認。」採訪:林嘉慈攝影:陳志嵐


郭羨妮昨日挺着五個多月巨肚開工,穿背心裙令壯臂現形,自嘲肥到似波。

 

懷孕5月踩高踭 郭羨妮自嘲肥到變波

懷孕5個月的郭羨妮,昨日出席TISSOT慈善拍賣發布會時,大膽地穿上5吋高踭鞋,她說:「靚吖嘛!企一陣啫!老公冇唔畀,但叫我唔好跳同搖,因為我成日周圍郁。」她透露腹中塊肉是女嬰,預產期則是6月:「我會開刀,到時先生會陪住。(唔係話順產感受吓咩?)唔喇!我驚痛!」問到有否胎教,她說:「喺屋企會聽音樂,我同老公成日同佢傾偈。」她還自爆胃口大增,現已有130磅:「每晚食完一碗飯又一碗,肥到成個波咁!(習慣未?)未呀!」

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android Apps

 

名人組

冒險踩高踭的郭羨妮,出入均有工作人員扶到實。

郭羨妮貪靚踩高鞋 胎教行善

準媽咪郭羨妮(Sonija)昨天為Tissot舉行慈善拍賣發布會,貪靚的她仍然穿上5吋的高跟鞋,她以身作則率先作第一個競投,BB在肚裏已被灌輸「施比受更為有福」的精神,別具意義!


郭羨妮透露丈夫得知BB是女時高興不已。

藝人Sonija昨日現身尖沙咀出席「Tissot T-Touch Expert 2012龍年限量紀念珍藏版全球首枚高科技觸碰感應腕錶慈善拍賣」活動,懷孕5個多月的她仍穿5吋高跟鞋出席,認真貪靚,她說:「靚呀嘛!都係企一陣啫,(老公有冇唔畀你着呀?)冇呀,不過就叫我唔好成日跳、唔好搖,哈哈!因為我成日周圍郁。(停工未?)未知住,暫時出席活動都仲OK,留喺屋企冇嘢做,出吓嚟冇咁悶。」

胃口大增食唔停

Sonija透露預產期是6月,到時會在丈夫陪伴下入院剖腹,現時BB非常精靈:「已經照到係女仔,BB依家成日踢我,(有冇胎教?)我喺屋企成日聽音樂,仲有同佢傾偈,我老公成日同佢講嘢!」她坦言丈夫恨生女,現在得償所願也非常高興,至於女兒名字留給老人家改。


身懷六甲的Sonija貪靚,昨日仍穿5吋的高跟鞋出席活動。

安志杰與蔡恩真盛裝出席。

昨日在現場所見,Sonija明顯身形圓潤不少,自爆現時已達130磅,她說:「每晚食完一碗又一碗飯,肥到成個波咁!」她非常擔心誕下女兒後難修身,笑言要現在找定纖體贊助商。

至於安志杰及韓星蔡恩真昨日亦有到場,安志杰被問到手中的戒指有否訂婚意思?他表示:「冇特別,只係情侶對戒,(預備咗禮物畀婷婷未?)本身想自己整,但冇時間,一陣行街物色。」

文:名人組

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()