任賢齊“我話晒係天王”

 

在尖沙咀星級髮型屋的VIP房裡,吹緊頭的任賢齊說:「我係高級勞工。」
本地音樂市場萎縮,歌星靠演唱會食糊,曾經拎住結他冧女仔的小齊也湊熱鬧,佢仲話,一係唔做,一做就要好好睇睇,好台式江湖大佬feel。
吹完頭,他對住我呢個低級勞工,落力講解2月演唱會+新唱片+MV,自己墊支幾百萬超支製作費,「我話晒係天王,點可以求其?要keep住自己個股價嘛!」
四十有五,力證有心有力。
單憑堅定眼神、頑強鬥志、自信笑容,今時今日,任賢齊依然係一隻優質藍籌股。

 
Profile
 

Richie Ren
出生日期:1966年6月23日(巨蟹座)
出生地:台灣彰化縣田中鎮
身高:5呎9吋
語言:普通話、英語、閩南話、廣東話。
學歷:文化大學體育系畢業
簡歷:90年,推出首張個人專輯,未獲重視。97年,一首《心太軟》,正式走紅。10年,憑《火龍》於韓國富川電影節奪得影帝。
代表作品:唱片《心太軟 》(97),《愛像太平洋 》(98),《齊待R.S.V.P. 》(09),《音樂旅行者》(10),《不信邪 》(11)。電影《夏日的麼麼茶》(00),《大事件》(04),《火龍》(10),《傾城之淚》(11)。
個人網誌:http://blog.sina.com.cn/richiefire

 我隨和,唔隨便 
小齊愛鬥車——後生嗰陣;家陣,有家室又有番咁上下年紀,自然錫身,男人講體力,好少有佢咁坦白。「踏入中年,體能變了,容易呢度損嗰度傷,青春不再!「我讀體育系,早就知運動員有黃金時期,好似賽車,今時今日,去玩越野賽,我同後生仔鬥一定冇機會贏,個人唔襟跌呀!轉玩房車賽,仲有機會。「少少失落啦!」中、港、台三地拍戲,賺落唔少,卻一直謙稱香港樓市高不可攀,堂堂一個紅歌星,最希望港、台多置物業。有理由相信,開演唱會出新唱片谷人氣,為了搵快錢。小齊均真,不急於一時,省靚金漆招牌才要緊,「平有平做,但觀眾get唔到你個心;「我份人隨和,唔隨便。」唱片公司預留200萬製作費,他已超出至4、500萬,自己墊支,包括坐飛機去沖繩拍MV,買下台劇片頭、片尾主題曲等等,「自己位置高咗,顧慮亦多咗;「出碟驚賣得差,冇面啊!話晒係天王,拍MV點可以咁肉酸,求其搵條街行來行去就算呢?「我唔知可否再創高峯,但起碼努力過。」

  Richie's tips  
Q:你有護膚嗎? A:三個步驟,潔面、補濕同搽eye cream。 Q:屋企最多邊一類衫? A:有5、60件皮褸,最貴Jean Paul GAULTIER,買嗰陣,睇少咗個零!

 冇女仔埋身 
行內皆知,任賢齊極親民,但好好先生每次出場,4-5個助手圍住,很有派頭,「呢一行難免奢華排場,真係有需要。」他曾在台北天母麥當勞門口跟人打交,「我朋友見對方指指點點,問一句『點解咁冇禮貌?』四個人即刻兇我哋,好暴躁,打過囉!兩個都打贏佢哋!」初入行,脾氣不好,樣又惡,公司力勸他笑多啲,「唔打交,人哋會對自己改觀。」成家後,好老公、好爸爸形象入晒屋,我疑惑,唐僧肉,應該大把白骨精吼住吖?「成日一大班麻甩佬瞓喺廳,點出去偷雞?「冇女仔埋身喎……遇到引誘,我會講『做你阿哥』,傾得埋,做兄妹……費事煩!」 05年,女友Tina為他生個女,08年,再生個仔,一家四口家庭生活,一直守口如瓶,小齊很family man。「工作辛苦,仔女寫張卡安慰我,啲字仔歪歪斜斜,好得意,好過買幾十卡鑽石俾我。「喺屋企,我做好人,小朋友有動物本性,識搵大樹遮蔭,做錯事,罰企門口10分鐘,我覺得已經成個世紀!唔捨得呀!」他朝子女想入行,支持嗎?「又唔識彈又唔識寫,返屋企好過啦!你睇霆鋒,十幾歲入行承受咁大壓力,被人噓都試過……」男人心肉造,軟棉如糖,仔女未叫苦,為父已覺苦,心痛盡寫臉上,這表情,最可愛。

 後記 
在Google搜尋任賢齊,第一個關聯字「心太軟」,講真,都十幾廿年…… 「陳昇講過,每次唱歌,當係呢世人最後一次,聽落好慘,但正係要呢股精神!」即係,我打份牛工,每日都要當係呢世人最後一份工,至識珍惜;突然間,覺得好神,好Steve Jobs。

  Shop List :  
Lane Crawford 中環國際金融中心3樓 2118 7683 Louis Vuitton 中環置地廣場地下 8100 1182 Zadig & Voltaire 尖沙咀海港城港威商場2224號鋪 2956 0627 ####


Richie Ren
深藍色針織衞衣 $13,300
白色canvas外套 $24,100
杏色斜布褲 $6,950
all Louis Vuitton


Richie Ren 白色V領tee $1,100 淺啡色皮褸 $8,650 both Zadig & Voltaire 米色斜布褲 $6,950 深藍色皮鞋(未定價) both Louis Vuitton 太陽眼鏡 stylist's own 銀頸鏈 model's own


72年雖然任父做教師,唔算有錢,但都提供最好教育俾小齊。


91年拍第一部戲《官兵捉強盜》已走戇直形象,只是當時冇乜人識。


11年小齊近年經常大打家庭牌,超級好男人形象夠入屋!


Richie Ren 黑色併皮針織上衣 $2,300 Zadig & Voltaire 黑白腰果印花圍巾 $2,850 黑色運動皮褲 $13,250 both Pierre Balmain from Lane Crawford


Richie Ren 深藍 / 白橫間tee $1,450 Zadig & Voltaire 黑色皮biker jacket $20,800 藍色洗水牛仔褲 $6,450 both Pierre Balmain from Lane Crawford 銀頸鏈 model's own

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()