做背後男人陪睇騷陳奕迅飛巴黎賀壽阿徐

【巴黎直擊】巴黎不愧是浪漫花都戀人勝地,上周五鄧麗欣與方力申在羅浮宮被本報撞破遊巴黎慶祝小方 32歲生日,今日是徐濠縈 38歲生日,老公陳奕迅( Eason)神秘現身巴黎為老婆慶生,送上浪漫驚喜,但因太過神秘,昨午 Chanel秋冬展,老婆坐 VIP第一行,他只能坐記者位。

巴黎 Chanel 2012秋冬時裝 show在香港時間昨午舉行,一如以往假巴黎大皇宮內進行,場內變成水晶陣,擺放了多個巨型水晶柱,吸引大批中外明星睇騷,包括外國女歌手 Katy Perry及 Alicia Keys,以及中港台紅星周迅、陳妍希、徐濠縈、陳奕迅等。今日是徐濠縈 38歲生日,因正值巴黎時裝周,阿徐日前已飛抵當地睇騷及為自己的時裝店入貨,老公 Eason則留港工作,但鬼主意多多的 Eason,突然秘密飛抵巴黎,送給老婆驚喜生日禮。

臨時坐記者席

Eason突然出現,事前大會沒收到他要求安排貴賓座位,幸 Chanel臨時安排到他入場及坐記者席,而阿徐則與周迅、陳妍希等嘉賓坐 VIP首行。阿徐表示:「今朝晨早出外跑步收到 Eason電話,當時係香港時間下午, Eason鬼鬼馬馬打嚟講『 Good morning, Mum』,我都覺得好奇怪,叫佢搵囡囡包包聽電話試探,佢話包包沖緊涼聽唔到。」她指老公突然出現好開心,不過阿徐說:「我好忙,忙到顧住買貨冇時間食飯,未必可以同老公一齊玩,喺巴黎佢做住我背後嘅男人喇,巴黎時裝冇人識佢。」

放大圖片
美國創作歌手 Alicia Keys(箭咀示)低胸出席時裝 show,吸引大批中外記者和陳奕迅拍照。

美國創作歌手 Alicia Keys(箭咀示)低胸出席時裝 show,吸引大批中外記者和陳奕迅拍照。

放大圖片
Katy Perry以盛裝出席時裝騷,她出現時引起一陣哄動。

Katy Perry以盛裝出席時裝騷,她出現時引起一陣哄動。

陳妍希帶兩空喼 放大圖片
昨日 Chanel在巴黎舉行的時裝騷,吸引女神陳妍希到場睇騷。

昨日 Chanel在巴黎舉行的時裝騷,吸引女神陳妍希到場睇騷。

Eason則傻更更笑着說:「畀驚喜老婆嘛,我太容易俾人識穿,籌備過程我已經好享受,會陪到老婆一齊返香港。」昨日見到 Eason已經不需要用拐扙助行。此外,陳妍希表示第一次到巴黎,下周三才離開,她興奮地謂:「預備了兩個空喼購物,有傳媒來拍照,我覺得好榮幸。」她並大讚巴黎男土有味道及友善。採訪:顏英儀攝影:葉君海


陳奕迅昨日突然現身巴黎慶祝老婆徐濠縈今日 38歲生日。記者葉君海巴黎傳真

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()