Jeana教師妹揀 Bra頂頸 F奶冧仔

冬去春來,炎夏未至, D奶模何佩瑜( Jeana)已急於選購新胸圍備戰,日前她相約師妹 Chilon和 Anladia逛內衣店,三女滿載而歸。 Jeana換上有矯形功效的胸圍,馬上出現 F Cup頂頸胸。


其他娛樂名人影片

模何佩瑜去年僭建巨咪,由 33C跳至 33D仍嫌未夠大,她日前帶同兩名師妹 Chilon和 Anladia到內衣店買戰衣,三女齊為加建胸部做準備。

「着畀鍾意嘅人睇」

D奶 Jeana在貨架揀了一大輪,然後拿着大堆胸圍進試身室,不用五分鐘便變成 F奶的頂頸胸,兩師妹大開眼界,拉着師姐要求教路。Jeana對於 F Cup導彈胸非常自豪,不時在鏡前照不停,她笑着說:「我咁大個女未試過個胸谷到咁大,女仔身形好緊要, F呢個字用喺個胸好啦,考試成績千祈咪出現 F,大吉利是。」Jeana挑選內衣要求嚴謹,她說:「始終胸圍係貼身用品,我要求品質要好舒服,我覺得女仔着咗套性感內衣,自信心都多啲。有時我哋仲會着畀最鍾意嘅人睇,梗係要裝備好自己。」 Jeana直認每次買胸圍和內褲都要全套同款,最忌 mix& match,她自爆有次一口氣買了 10套不同款內衣回家。

放大圖片
Jeana教路揀內衣切忌 mix& match。

Jeana教路揀內衣切忌 mix& match。

放大圖片
Chilon(左)和 Anladia(右)跟師姐 Jeana逛內衣店,大開眼界。

Chilon(左)和 Anladia(右)跟師姐 Jeana逛內衣店,大開眼界。

自爆祼睡胸堅挺

為了保持胸部堅挺, Jeana分享祼睡習慣,她說:「矯形胸圍會令腋下鬼祟肉撥番去個胸度,各位姊妹瞓覺時千祈咪戴(胸圍),否則會令啲肉走錯位,弄巧反拙。」 Jeana扮靚之餘也為 33C的 Chilon和 33B的 Anladia選擇合適性感內衣。採訪:比華利 攝影:葉君海內衣、場地: BodiBra


D奶 Jeana自製 F Cup導彈胸,非常自豪。

Jeana:得比失多一千萬倍

何佩瑜(Jeana)入行就想擁有一個美麗的身體,因而決心整容,聽落膚淺,但很實際,因為的確對事業有幫助,Jeana說:「做完醫學美容後得到嘅,絕對比失去嘅多一千萬倍。」

我不嬲都貪靚,一直都想靚啲,畀人睇落感覺Charm(魅力)啲,所以整唔整一直都心大心細。直到自己成為新八模,以為可以以高取勝,點知原來唔Work,我依然係八個女仔入面,最唔起眼一個。唔單只有個周秀娜阻住,前面仲有7個女仔騎住我,真係心有不甘。

豐滿啲!豐滿啲!豐滿啲!我知道要好似周秀娜身材咁正先吸引人注意。我上年出個人寫真,就開始着手搵呢方面資料,唔想貿貿然去整容。So Far,最後出嚟效果真係好靚,唔單只我滿意,連身邊嘅人都覺得好自然。

有朝一日拆彈

我做呢個療程都有一段日子,當中嘅感受又驚又喜,喜當然係個樣同身形令我滿意啦!驚係唔知其他人會唔會接受我做醫學美容。不過,驚嘅感覺好快一掃而空,依家如果你唔提我,我仲以為個胸係渾然天成。唔係咩?如果大家唔識得我,或我一出道就係咁嘅樣同身材,會唔會有人懷疑我呢?我相信冇囉!所以我覺得做完醫學美容後得到嘅,絕對比失去嘅多一千萬倍。

有人咒我老咗個樣會塌,我啋!將來嘅事將來先知,今日我走去美胸,亦難保唔會有朝一日拆彈,天曉得;亦有人問過我如果男朋友唔鍾意會點?呢句更加係廢話,呢一刻我公開講畀大家知我做過美胸,往後同我拍拖嘅男仔都應知道呢件事,佢同得我一齊,又點會介意呢?(明日待續)

口述:何佩瑜 筆錄:專案組

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()