暑假就到,又係同陽光玩遊戲嘅時間,最好影埋相記錄低呢段陽光燦爛的日子。
開講有話「藍天白雲」,有齊兩樣嘅相先係最靚,可惜就算遇着一片大藍天,卻撞正萬里無雲的話,始終都爭啲。
好在家只要有iPad加呢個Cloud Spray app,就可以後期加番啲雲落張相,藍天白雲有齊晒,畫面豐富得多!

 

63款雲key上key Amazing Cloud Spray HD
雖然個app叫Spray,但其實唔喺畀你自己喺相片上噴雲,而係透過佢足足預載咗63款唔同形態嘅白雲圖像,任你key入相片任何一忽,save完仲可以重複再加另一嚿雲,直至填滿成個天空為止。Key嗰時仲可以校大細、扭角度同設定透明度等,想效果突出啲,就要揀嚿勁大嘅雲,兼set到100%不透明;若想自然啲,則可揀細碎嘅細雲,再校低透明度,咁就會好徹底咁融入藍天之中。

搞嘢加工雲

送你一對翼 Abstract Wings HD
若將相片整到個人騰雲駕霧咁款,下一步一定會諗到飛行。所以Cloud Spray嘅開發人仲寫咗個Abstract Wings app,以相同方式幫相中人加添一對翼,兩個iPad app一齊用,人人都能變成喺雲上穿梭嘅天使。 ####


US$2.99
只支援iPad


介面個app冇影相功能,一定要影完張相再load入app。之後篤相中左右兩個大箭嘴揀雲,篤左上角十字掣就移動(不能用手指直接拖嚿雲),右上角3條bar就校大細、角度同透明度。


原相橫度人像相通常影到更大面積嘅藍天,冇雲襯托,構圖其實有啲寡。


完成加番啲雲,畫面真係豐富啲。但由於個app只有直度介面,所以張相加工後,上下會有黑邊,要自己裁走;橫度相解像度亦會降低至768×512,但都夠貼facebook,直度相則保留到1,024×768解像度。


心心相印兩個心心互扣嘅雲形,擺明係假,但勝在浪漫,冧女必用!


飛機煙雲連雲帶飛機,一key即有煙雲效果,但機款係好難造到煙雲嘅民航機,有少少破綻。


追加彩虹 63款雲外,仲特別提供1條彩虹畀人key相,又多樣嘢玩。


US$2.99(限時)只支援iPad


總共有52款翼揀,天使、魔鬼、雀仔、蝴蝶,乜feel都有,可以成對key或左右分開key。介面亦同Cloud Spray差唔多,一樣有得校翼嘅大細、角度同透明度。


完成影相時影個人跳起,再用雲層遮晒地下景物,最後key埋對翼上去,咁就最似天使! 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()