每年一度的寫真大戰即將展開,今年參戰的模大部份屬倒模削面軍團,不過首度加入參戰的34C模郭婉霞( Yuna)卻大唱反調,她以自稱「未拍過戲、未整過、未隆過胸、未結過婚又未生過仔」的理由,希望突圍而出,力 sell百分百純天然的她坦言:「我冇諗過整容,家實在太多人工化,我費事整咗撞埋同一個樣,我希望可以展示女性最真實一面。」


懶理是非

模界最 hit的話題離不開身材和是非,被指曾在夜店工作兼陪客的 Yuna,她說:「我有心理準備去面對,呢啲嘢我都控制唔到,把口生喺人度,我唔理囉!」至於寫真集的賣點,她說:「我只係睇咗一部份相,今次係我第一次拍寫真,有好多造型真係去到好盡,我以前都未試過,性感尺度仲超越晒我嘅底線,不過出嚟嘅效果好滿意。」
採訪:何慧斯 攝影:林德雄

 

Profile

姓名:郭婉霞( Yuna)
年齡:22歲
三圍:34C、24、34
簡介:今年將推出
個人寫真,近日盛傳她曾在夜店工作兼陪客,但她否認有此事。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()