羅敏莊四月開演唱會時發現有身孕,喺台上繼續載歌載舞。

孕婦懷胎十月有唔少禁忌要遵守,例如未夠三個月就唔好對外公佈、懷孕時又唔好搬屋免動胎氣,而陀住囡囡六個月、信奉基督教嘅羅敏莊( Mimi),可謂百無禁忌,之前 Mimi開騷時只得兩個幾月身孕,就急不及待同大家分享有喜呢件開心事外,前晚佢同老公陳國邦仲拍住拖去九展捧好友黃洋達「棟篤.笑死朕-新九龍皇帝」 talk show場。


陳國邦拖住懷胎六個月嘅羅敏莊,前晚一齊睇 talk騷。


黃洋達開騷前舉晒中指,個騷仲吸引唔少圈中人捧場。

搬屋一波三折

Mimi話:「唔擔心個騷聽到粗口影響囡囡,反而同老公好期待黃洋達演出。」滿臉鬚嘅準爸爸陳國邦對囡囡嘅來臨仲未緊張,相反為搬屋嘅事就搞到一波三折,佢話:「原本執好晒啲嘢準備搬,點知遇着打風要取消,到第二日準備再搬,又成日落大雨,希望聽日(今日)能夠順利搬到,安頓好晒啲嘢,我7月要返內地拍劇。」 Mimi都話好彩呢段時間老公喺屋企陪住佢兼處理搬屋事宜,如果唔係得佢一個應付就頭痕。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()