羅力威亞視出身被飛《紅白》

有指英皇歌星羅力威原本有份為無綫《2012翡翠歌星紅白鬥》演出,但因無綫非戲劇製作總監余詠珊上場後,令老公星煥高層何哲圖旗下藝人曝光率大增,此舉令英皇感不滿。有人認為是英皇放料,故取消羅力威演出。余詠珊昨日在記招回應:「早期係有呢個提議,但係我唔贊成羅力威嘅擺位,好似變咗係亞視代表咁!我唔介意佢喺節目出現,但係介意佢用呢個形象出現,咁使唔使請埋亞視高層嚟剪綵呢?」至於英皇高層霍汶希則謂:「只係得我會放料,吳雨都唔會同記者聯絡。樂壇咁大,唔會因為家庭背景影響合作,我相信余詠珊係公正嘅人。」霍汶希和余詠珊在記招後握手粉碎不和傳聞。



羅力威坦言一切交公司安排。

羅力威昨日在活動亦稱:「公司之前有講過呢個表演,但詳情未知。今日公司通知我話取消咗,我唔識處理,交畀公司安排。」英皇行政總裁吳雨接受電話訪問時否認向傳媒放料:「一直都有同TVB反映意見。不患寡,而患不均,即係唔怕少,最緊要均勻公道。」

羅力威代表亞視被叮

昨日有傳無綫非戲劇製作總監余詠珊上場後,其夫星煥高層何哲圖旗下藝人曝光率大增,有人認為是英皇放料,故取消羅力威在「紅白鬥」演出!余詠珊昨日說:「我唔贊成羅力威嘅擺位好似亞視代表咁,使唔使請埋亞視高層嚟剪綵?」她否認帶挈老公,更與英皇高層霍汶希握手,而英皇行政總裁吳雨接受電話訪問時亦否認放料。羅力威昨日出席另一活動時說:「公司有講過呢個表演,不過今日話取消咗!」他不信自己因亞視出身而成為犧牲品。

羅力威期待在無綫演出,相信還要再坐一會。

羅力威被開刀
誓死效忠無綫


羅力威被飛出無綫節目,不覺自己無辜。

有指無綫不滿英皇放料,指無綫高層余詠珊力撐老公揸弗的唱片公司旗下歌手,結果將英皇的羅力威開刀飛出《2012翡翠歌星紅白鬥》,昨日羅力威到 W酒店出席電訊公司活動,問到被開刀一事?他說:「個幾兩個星期前,公司係通知我要參加紅白鬥,但今日又話我知唔使,我都唔知抽起原因。」

 

亞視出身

問到會否覺得自己被無綫開刀成為犧牲品?羅力威稱不會這樣想,又死撐指可能演出項目有變,希望將來有機會參與。會否因是亞視出身之故?他稱:「唔會,好多前輩都係咁走嚟走去,我都想喺 TVB演出,有機會乜都想試,我平時好少去將軍澳。」
採訪:卓寶花
攝影:黃偉雄

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()