獨 家 專 訪   斷 黃 長 發 米 路   T 富 豪 發 火 : 未 見 過 女 人 咁 毒 !


放大

港 男 黃 長 發 與 富 商 三 奶 Karen 被 揭 姊 弟 戀 後 , Karen 的 情 史 愈 揭 愈 多 , 加 上 得 悉 T 富 商 會 爆 料 反 擊 , 兩 人 即 潛 水 到 外 地 避 風 頭 。

廿 三 歲 的 港 男 黃 長 發 拖 錫 三 十 九 歲 、 鄧 姓 富 商 的 三 奶 Karen ( 李 姿 霆 ) 公 告 戀 情 後 , 連 日 來 Karen 不 斷 被 爆 媾 仔 劣 行 , 連 其 父 亦 指 責 女 兒 「 男 友 多 到 十 圍 都 唔 夠 坐 」 。 事 件 擾 攘 半 個 月 有 多 , 黃 長 發 開 始 識 驚 收 口 , 但 Karen 卻 樂 此 不 疲 , 一 時 說 T 先 生 跪 地 求 她 回 頭 , 一 時 又 話 對 方 要 爭 女 兒 撫 養 權 。
一 直 在 外 地 公 幹 的 T 先 生 , 終 在 週 一 ( 二 月 廿 三 日 ) 於 細 仔 、 新 抱 ( 張 耀 榮 的 女 兒 ) 及 友 人 陪 同 下 , 於 尖 東 潮 州 城 酒 家 會 見 記 者 , 就 過 去 兩 星 期 的 是 是 非 非 首 次 開 腔 。 「 第 二 勾 人 女 人 , 腳 都 打 斷 佢 呀 ! 有 錢 人 , 俾 錢 餵 屎 都 餵 飽 啦 … … 我 一 生 人 未 見 過 一 個 女 人 咁 毒 … … 你 呃 我 錢 咪 算 , 唔 應 該 辣 埋 我 , 你 勾 佬 咪 勾 佬 , 擸 晒 錢 咪 走 … … 呢 幾 年 入 狐 狸 洞 , 係 桃 花 劫 , 今 日 終 於 睇 清 楚 佢 醜 惡 一 面 … … 」 據 知 , T 先 生 已 委 託 律 師 辦 手 續 , 並 安 排 雙 方 的 資 產 分 配 , 免 得 Karen 傾 盡 所 有 貼 仔 , 斷 黃 長 發 米 路 。


 

舉 證 踢 爆 謊 言

身 穿 西 裝 的 T 先 生 準 備 了 一 份 「 三 字 經 」 聲 明 , 以 「 桃 花 劫 , 今 朝 醒 … … 」 作 開 端 , 剖 白 自 己 的 心 情 。 再 以 手 提 電 腦 , 公 開 由 今 年 一 月 九 日 至 二 月 八 日 ( 即 Karen 首 次 同 黃 長 發 嘴 晒 做 大 龍 鳳 見 報 前 一 晚 ) , T 先 生 與 Karen , 以 及 Karen 跟 自 己 父 親 李 先 生 等 的 多 段 電 話 錄 音 , 證 明 她 是 大 話 精 。 在 二 月 八 日 的 電 話 錄 音 內 , Karen 要 求 分 手 , 但 依 然 擘 大 眼 講 大 話 , 死 撐 沒 有 跟 黃 長 發 拍 拖 , T 先 生 當 時 亦 同 意 分 手 , 更 如 老 豆 教 女 般 叮 囑 Karen 好 好 湊 大 女 兒 。 怎 料 翌 日 他 與 鄧 太 ( 元 配 ) 出 外 公 幹 旅 遊 , Karen 便 有 所 動 作 , 將 他 及 其 家 人 、 仔 女 捲 入 其 中 。
此 外 , T 先 生 又 提 供 ○ 二 年 細 仔 與 張 耀 榮 女 兒 結 婚 , 他 帶 同 Karen 出 席 婚 宴 的 照 片 , 證 明 她 一 早 知 自 己 有 老 婆 。 T 先 生 接 受 本 刊 記 者 電 話 訪 問 , 最 後 一 次 講 Karen , 希 望 對 方 不 要 再 講 大 話 做 大 龍 鳳 。


zoom
 

T 富 商 準 備 的 一 份 「 三 字 經 」 聲 明 , 講 到 明 同 Karen 無 得 返 轉 頭 。 ( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )


zoom
 

本 週 一 , T 富 商 接 受 完 訪 問 後 由 兒 子 護 送 離 開 , 並 乘 坐 擁 有 中 港 牌 的 平 治 房 車 返 回 內 地 。


zoom
 

 



 

02 年 9 月

T 富 商 有 家 室 一 事 , 三 奶 Karen ( 左 圖 箭 嘴 ) 一 早 知 情 , 當 年 她 刻 意 性 感 打 扮 ( 小 圖 ) , 出 席 T 富 商 兒 子 的 婚 宴 , 送 客 時 還 跟 大 婆 握 手 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

 


zoom
 

 

T 富 商 ( 左 一 ) 的 兒 子 ( 左 三 ) 迎 娶 張 耀 榮 ( 右 二 ) 女 兒 , 當 時 T 富 商 剛 搭 上 三 奶 Karen 。 ( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )



 

斬 纜 袋 七 百 萬

Karen 雖 然 願 意 為 黃 長 發 放 棄 無 憂 無 慮 的 三 奶 生 活 , 但 卻 不 願 放 棄 手 上 擁 有 的 一 切 資 產 , 要 錢 唔 要 人 。 根 據 T 先 生 的 財 務 分 配 , Karen 可 全 數 得 回 手 頭 上 的 半 島 豪 庭 單 位 及 珠 寶 首 飾 , 其 餘 家 用 、 使 費 、 寫 字 樓 收 租 等 , 一 律 收 回 。

全 部 停 止 泵 水
每 月 生 活 費 $8 萬 、 三 個 月 信 用 咭 簽 賬 額 $10 萬 、 生 活 基 金 ( 每 月 ) $1.5 萬 、 CLS350 Benz 已 沒 收 、
* 女 兒 成 長 基 金 ( 每 月 ) $3 萬 ( * 供 至 十 八 歲 可 拿 走 過 千 萬 )


zoom
 

 


zoom
 

半 島 豪 庭 高 層 ( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )


 


 

 

T 代 表 T 先 生   壹 代 表 記 者
壹 : Karen 話 你 會 搶 個 女 , 又 話 你 要 同 黃 長 發 爭 佢 。
T : 件 事 ( 公 開 嘴 晒 ) 咁 肉 酸 , 我 無 搵 過 佢 , 關 係 完 , 佢 事 已 同 我 無 關 , 佢 報 紙 錫 晒 前 一 日 , 佢 打 電 話 俾 我 話 分 手 , 我 接 受 晒 。 同 佢 ( 黃 長 發 ) 有 乜 好 爭 ? 俾 我 都 唔 要 啦 ! 我 一 路 無 講 過 佢 ( Karen ) 唔 好 , 係 佢 自 己 唔 收 口 , 當 時 我 又 出 去 公 幹 , 今 次 希 望 還 番 自 己 清 白 。 件 事 我 點 樣 俾 人 呃 , 點 俾 人 擺 上 , 有 晒 證 據 。 我 一 生 人 未 見 過 一 個 女 人 咁 毒 , 咁 唔 理 智 。 你 呃 我 錢 咪 算 , 唔 應 該 辣 埋 我 , 你 勾 佬 咪 勾 佬 , 擸 晒 錢 咪 走 。 你 講 一 聲 , 鄧 生 , 你 俾 我 走 , 唔 通 我 打 佢 咩 ?
如 果 佢 係 一 個 賢 妻 良 母 都 幾 好 , 唉 ! 佢 搞 到 咁 , 好 多 人 受 影 響 。 唔 通 人 何 鴻 燊 三 奶 又 去 勾 佬 咩 ? 我 都 唔 出 聲 啦 , 佢 想 我 點 ?


zoom
 

10/2   親 口 對 T 富 商 說 , 跟 黃 長 發 ( 右 ) 無 拍 拖 的 Karen , 實 際 上 日 日 與 對 方 行 街 食 飯 , 態 度 親 暱 。


zoom
 

跟 T 富 商 電 話 攤 牌 後 , Karen 即 晚 跟 黃 長 發 高 調 開 記 者 會 , 將 姊 弟 戀 公 開 。 ( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )



 

被 迫 放 棄 親 生 女

壹 : 再 無 轉 彎 餘 地 ?
T : 聲 明 講 得 好 清 楚 , 「 六 年 遇 , 如 煙 雲 」 , 六 年 外 遇 感 情 , 煙 消 雲 散 , 無 得 返 轉 頭 。 咁 賤 女 人 … … 我 搵 佢 我 都 無 人 格 啦 , 呢 個 女 人 仲 要 唔 要 得 呀 ? 呢 幾 年 入 狐 狸 洞 , 係 桃 花 劫 , 今 日 終 於 睇 清 楚 佢 醜 惡 一 面 , 逃 得 出 係 好 事 。 今 次 出 埠 上 機 前 , 佢 仲 打 電 話 話 無 同 黃 長 發 一 齊 , 又 會 俾 心 機 湊 大 個 女 , 而 家 丟 低 個 女 俾 公 公 婆 婆 湊 , 無 理 過 佢 , 真 係 好 陰 功 … …
壹 : 你 五 歲 女 兒 涉 嫌 被 黃 長 發 「 侵 犯 」 及 虐 打 而 報 警 , 你 有 無 行 動 ?
T : 雖 然 我 好 錫 個 女 , 但 個 女 係 佢 生 , 佢 要 帶 走 我 無 得 阻 止 。 佢 日 日 帶 個 女 同 新 男 友 玩 到 攬 攬 錫 錫 咁 開 心 , 咪 由 得 佢 ! 佢 而 家 攬 埋 我 個 女 去 溝 仔 , 我 可 以 點 呀 !
壹 : 佢 可 以 繼 續 問 你 個 女 贍 養 費 。
T : 佢 都 話 我 係 ex-boyfriend , 係 佢 自 己 公 開 有 新 男 友 嘛 ! 有 新 爸 爸 後 父 , 咪 佢 ( 黃 長 發 ) 照 顧 。 咁 多 年 我 俾 佢 ( Karen ) 錢 、 首 飾 加 埋 兩 層 樓 , 有 排 未 使 晒 , 到 佢 養 唔 起 個 女 , 我 會 養 , 一 萬 幾 千 無 所 謂 。


zoom
 

拍 拖 雖 然 只 有 短 短 幾 個 月 , 但 Karen 與 黃 長 發 在 友 人 面 前 從 不 忌 諱 含 情 互 望 ( 上 圖 ) , Karen 甚 至 帶 埋 女 兒 出 外 「 家 庭 樂 」 。


zoom
 

家 醜 傳 出 後 , Karen 女 兒 的 學 校 要 求 其 母 不 要 現 身 校 園 範 圍 , 連 日 來 接 送 返 學 放 學 的 重 任 , 只 好 交 由 外 婆 負 責 。


zoom
 

 



 

分 得 二 百 萬 單 位

壹 : 分 手 後 , 她 可 分 得 什 麼 ?
T : 有 三 層 樓 有 佢 名 , 其 中 兩 層 仲 係 得 佢 個 名 , 都 預 俾 佢 喇 ! 層 港 灣 豪 庭 佢 一 早 賣 套 現 。 家 用 、 雜 費 、 基 金 同 保 險 等 等 , 我 唔 會 再 俾 , 亦 唔 會 再 俾 寫 字 樓 佢 收 租 。 好 彩 我 老 婆 ( 元 配 ) 掌 握 晒 我 財 政 大 權 , 唔 係 乜 都 無 晒 。
壹 : Karen 不 肯 遷 出 匡 湖 居 , 佢 話 好 多 朋 友 ( 包 括 黃 長 發 ) 話 有 佢 名 唔 使 搬 , 佢 仲 話 跟 你 咁 多 年 無 功 都 有 勞 。
T : 而 家 佢 兩 母 女 住 緊 匡 湖 居 係 長 命 契 , 我 搵 律 師 搞 緊 , 可 以 搞 得 到 番 。
壹 : Karen 話 你 話 黃 長 發 係 鴨 , 所 以 爆 大 鑊 。
T : 我 當 時 只 係 勸 佢 , 唔 好 同 個 鴨 仔 , 我 從 來 都 無 同 傳 媒 講 佢 係 鴨 。 呢 個 衰 女 ( Karen ) 就 將 講 晒 俾 人 知 。 我 講 係 事 實 , 三 十 九 歲 滿 頭 染 黑 白 髮 , 你 唔 好 呃 佢 ( Karen ) 喇 ! 好 正 常 , 我 唔 係 鬧 黃 長 發 喎 ! 但 係 佢 覆 幾 個 中 文 短 訊 幾 鬼 肉 酸 !


zoom
 

T 富 商 自 爆 多 年 來 曾 贈 送 不 少 珠 寶 首 飾 予 Karen , 但 全 部 未 有 連 同 證 書 , 即 使 變 賣 , 都 唔 值 錢 。


zoom
 

除 了 跟 黃 長 發 約 會 外 , 平 日 打 扮 樸 素 的 Karen , 甚 少 抽 時 間 湊 女 。


zoom
 

被 T 富 商 指 因 為 拍 拖 唔 理 個 女 的 Karen , 每 次 出 街 , 總 會 吩 咐 外 傭 帶 女 兒 四 圍 玩 , 自 己 跟 黃 長 發 則 坐 埋 一 邊 二 人 世 界 。



 

腳 都 打 斷 佢

壹 : Karen 反 指 黃 長 發 所 send 的 賤 格 短 訊 , 其 實 係 你 自 編 自 導 自 演 。
T : ( 發 笑 ) 咁 都 夠 膽 講 , 真 係 好 笑 ! 我 點 會 咁 詆 毀 自 己 ? 我 個 Msg 係 叫 佢 ( 黃 長 發 ) 唔 好 玩 佢 ( Karen ) ! 講 真 , 第 二 勾 人 女 人 , 腳 都 打 斷 佢 呀 ! 有 錢 人 , 俾 錢 餵 屎 都 餵 飽 啦 ! 我 做 正 當 生 意 , 唔 係 呢 人 咋 ! 我 同 佢 老 豆 希 望 救 到 佢 , 驚 佢 俾 人 呃 錢 呃 感 情 , 最 終 攬 埋 個 女 跳 樓 , 最 無 辜 係 個 小 朋 友 , 佢 老 豆 做 咁 多 都 係 希 望 佢 醒 !
壹 : 佢 而 家 愛 情 至 上 。
T : 係 呀 , 佢 當 老 豆 係 殺 父 仇 人 , 我 係 最 衰 個 , 呃 佢 。 我 信 佛 , 講 倫 常 , 因 果 循 環 。 我 而 家 生 意 交 晒 俾 仔 , 我 做 公 益 咋 , 名 又 出 過 , 而 家 睇 淡 名 利 。 我 老 婆 ( 元 配 ) 話 我 無 晒 面 , 都 唔 係 , 睇 清 楚 個 人 。 我 以 前 擺 街 邊 出 身 , 有 咩 所 謂 , 我 無 負 人 , 無 呃 人 就 得 。
壹 : 黃 長 發 講 到 佢 ( Karen ) 好 慘 。
T : 你 係 局 外 人 , 你 話 喇 , 點 慘 ? 有 咁 多 錢 , 有 車 、 有 樓 、 有 女 、 有 家 庭 , 佢 好 鍾 意 個 女 , 原 本 係 命 根 , 只 係 突 然 變 , 咁 人 生 有 咩 慘 ? 又 話 我 呃 佢 未 結 婚 , 佢 好 叻 , 用 我 個 名 一 打 上 個 網 , 就 有 晒 我 資 料 喇 , 點 會 唔 知 ? 好 喇 , 當 你 後 來 先 知 , 點 解 七 年 都 唔 走 ? 你 話 我 識 一 個 女 人 玩 幾 個 月 , 生 完 又 唔 理 , 又 識 第 二 個 , 個 真 係 無 良 心 , 佢 咁 多 年 無 憂 無 慮 , 唔 係 我 負 佢 , 係 佢 唔 要 我 。
T 先 生 剖 白 與 三 奶 Karen 恩 恩 怨 怨 , 並 聲 明 二 人 關 係 告 一 段 落 , 與 此 同 時 , 有 指 Karen 丟 低 女 兒 , 與 黃 長 發 於 上 週 末 起 程 到 法 國 過 二 人 世 界 。



 

 

攤 牌 錄 音

在 「 咀 晒 大 龍 鳳 」 發 生 前 , 由 於 富 商 T 先 生 對 三 奶 Karen 紅 杏 出 牆 半 信 半 疑 , 故 他 在 這 段 期 間 曾 錄 下 十 段 跟 Karen 、 Karen 父 親 及 她 向 細 佬 發 難 等 電 話 對 話 。 當 中 包 括 二 月 八 日 ( 做 完 大 龍 鳳 當 晚 ) , Karen 向 T 先 生 提 出 分 手 , 但 否 認 跟 黃 長 發 相 戀 的 錄 音 對 話 。 數 日 後 , Karen 高 調 與 黃 長 發 開 記 者 會 , 指 T 先 生 要 爭 奪 她 , 顛 倒 是 非 。
8/2 T 先 生 跟 Karen 電 話 對 話 , T 代 表 T 先 生 , K 代 表 Karen 。
T : 你 想 講 乜 ?
K : 我 想 講 你 知 , 我 已 經 無 可 能 同 你 埋 一 齊 。
T : 係 唔 係 同 法 國 仔 ( 黃 長 發 ) ?
K : 唔 係 。
T : 你 唔 同 我 一 齊 咪 唔 一 齊 , 無 問 題 , 唔 好 同 法 國 仔 , 一 定 呃 你 。
K : OK , 我 要 話 你 知 , 我 唔 想 同 屋 企 人 住 , 頂 唔 順 , 好 唔 開 心 , 咁 大 個 人 仲 管 住 我 。
T : 你 太 任 性 , 你 好 錯 , 做 得 好 錯 。 大 家 都 為 你 好 , 你 同 個 廿 歲 仔 一 齊 , 個 個 都 好 失 望 。
K : 唔 會 , 你 放 心 ! 我 唔 係 同 法 國 仔 一 齊 , 真 係 唔 係 。
T : 你 有 日 要 幫 忙 就 搵 我 。
K : 我 好 多 謝 你 照 顧 我 咁 多 年 , 你 想 見 BB 就 出 食 飯 , 我 知 你 為 我 好 傷 心 。



 

 

T : 我 都 關 心 你 , 要 帶 眼 識 人 。
K : 好 來 好 去 , 你 始 終 係 BB 爸 爸 , 同 你 咁 多 年 我 都 唔 係 要 搵 你 數 。
T : 以 後 對 個 女 好 似 以 前 咁 , 我 就 好 安 樂 , 唔 好 俾 法 國 仔 呃 。
K : 我 都 無 本 錢 俾 佢 呃 , 我 唔 想 住 你 地 方 , 我 想 搵 個 新 地 方 , 有 個 new life , 我 會 陪 住 BB , 同 佢 搵 學 校 。
T : 我 成 為 知 己 朋 友 , 大 家 有 個 好 回 憶 。
    另 一 段 是 Karen 跟 細 佬 李 先 生 的 電 話 錄 音 , 內 容 是 她 不 滿 被 收 車 ( Benz ) , K 代 表 Karen , L 代 表 Karen 細 佬 。
L : 你 邊 度 呀 , 你 講 大 話 , 點 解 上 佢 ( 黃 長 發 ) 車 唔 截 的 士 ?
K : ( 勞 氣 ) 我 call 唔 到 車 , 我 九 龍 塘 上 車 , 要 去 北 角 報 告 , 做 乜 事 呀 ?
L : 你 上 乜 車 ?
K : 上 車 , 而 家 有 司 機 車 我 唔 好 咩 ?
L : 叫 你 唔 好 亂 咁 上 條 仔 ( 黃 長 發 ) 架 車 。
K : 我 去 咁 多 地 方 。
L : 我 就 慳 一 百 幾 十 的 士 錢 , 你 使 慳 ? 你 點 解 同 條 友 ( 黃 長 發 ) 出 出 入 入 ?
K : ( 激 動 ) 做 乜 ? 佢 ( T 先 生 ) 好 巴 閉 咩 , 都 黐 線 收 車 咪 收 去 , 我 唔 介 意 , 覺 得 佢 好 cheap 。



 

智 取 舊 愛 巢

T 先 生 與 Karen 於 03 年 用 $613.8 萬 以 長 命 契 ( Join Tenancy ) 購 入 匡 湖 居 愛 巢 , 如 今 黃 長 發 與 Karen 公 開 關 係 , 她 要 與 T 先 生 分 手 分 身 家 , 先 要 拆 解 「 長 命 契 」 。
根 據 黃 國 桐 律 師 解 釋 , 雖 然 男 方 與 女 方 沒 正 式 結 婚 , 但 只 要 女 方 能 證 明 二 人 曾 有 過 親 密 關 係 , 女 方 仍 可 分 得 一 半 業 權 。 但 若 男 方 曾 送 女 方 其 他 物 業 , 只 要 男 方 能 證 明 全 由 他 付 款 購 入 , 已 盡 另 一 半 責 任 , 男 方 若 要 收 回 匡 湖 居 所 有 業 權 , 勝 算 亦 高 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()