Twins後日舉行紅館演唱會,昨日二人出盡力宣傳。宣佈離婚後的蔡卓妍(阿 Sa)心情已見開朗,反而鍾欣桐(阿嬌)疲態畢露,她謂日以繼夜練習很累人,正在減肥的她不透露成果,但揚言:「總之演唱會時會 fit畀大家睇啦。」


其他娛樂名人影片

二人組合 Twins於後日開始在紅館舉行三場演唱會,昨日阿 Sa與阿嬌在九龍灣排舞,仍落力做宣傳,容祖兒及陳偉霆來探班,唱片公司又特地到場頒發白金唱片給她們。

減肥照食飯 放大圖片
阿 Sa與阿嬌後日開騷,昨日仍要落力宣傳。

阿 Sa與阿嬌後日開騷,昨日仍要落力宣傳。

只見阿 Sa排舞時拗腰又被托高,笑容滿面,心情開朗,反而阿嬌則一臉倦容,她說:「家日頭排舞,夜晚練歌,我噚晚返到屋企都冇瞓,要溫習。前兩日我仲喺屋企跌親,整親手指。」問到減肥成績如何?阿嬌說:「冇計減咗幾磅呀,我都有食飯,總之演唱會時會 fit畀大家睇啦。」她又謂演唱會舞衣性感又貼身,故要操弗身形。阿 Sa談到王祖藍早前在無綫節目中扮她與鄭中基的離婚記者會,因而被投訴此舉是雪上加霜,她說:「我冇睇,祖藍有打畀我 say sorry,我知佢做嘢啫,冇嬲。最唔開心唔係我,係 Mani,因為阮兆祥扮佢。」問她宣佈離婚後,現在是否回復開朗,阿 Sa說:「日子都係要過 o架啦。」

祖兒舞癮起 放大圖片
祖兒昨日專程為 Twins打氣外,還會捧足三晚演唱會。

祖兒昨日專程為 Twins打氣外,還會捧足三晚演唱會。

祖兒透露與陳偉霆到場時舞癮大發,混入舞蹈員中一起跳, Twins也沒發現,祖兒又說:「得閒嘅話我三場都捧場,着定平底鞋㖭,因為佢哋話會拉啲 friend上台玩,佢哋係兒童樂園,要配合佢哋。」陳偉霆則帶備自己代言的止汗劑送給 Twins,他硬銷說:「我自己排舞後所有人都避開我,用咗呢隻止汗劑後就冇事,真係好用。」他又大讚 Twins跳舞好看,他說:「見到阿 Sa咬唇,好有女人味。」採訪:胡比 攝影:陳順禎


阿 Sa昨日綵排時心情開朗,但阿嬌(左)卻疲態畢露。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()