高海寧噚日喺中環出席哥爾夫球服宣傳活動,佢早前被指搭上旅行社太子爺 Andy,仲俾人影到佢哋出雙入對,喺車內親嘴,高海寧話:「絕對冇車震,嗰日只係落雨,佢車我,幫我換 iPhone殼,大家係識咗幾年嘅朋友,但覺得好對唔住媽咪,搞到佢都上咗封面。」講到呢度高海寧仲有啲眼濕濕。

高海寧緋聞累媽咪

高海寧昨日出席高爾夫球品牌活動,對於有報道指她與旅行社富家子在車廂中咀嘴,她強調當日兩人在車廂內甚麼都沒做過,當時只是聊天和研究手提電話用法:「我哋識咗幾年,大家係普通朋友,真係唔係拍拖。(有冇發展機會?)現階段唔會考慮,我目前以工作為重,想搏殺同買樓。」


高海寧否認與富家子在車廂中親熱。

整件事最令她不開心是媽咪亦上了封面,她眼紅紅並嗚咽地表示:「好對唔住媽咪,我係圈中人,自己願意承擔,但係媽咪係冇必要去承擔嘅,懇請大家唔好再搵我媽咪回應。」

被問車震啜仔高海寧哽咽

高海寧昨日出席高爾夫球品牌活動,對於有指她與旅行社富家子在車廂中咀嘴,她說:「我哋喺架車度真係咩都冇做過,嗰日我買咗個iPhone殼,佢幫我裝。我哋識咗幾年,大家係普通朋友,真係唔係拍拖。(有冇發展機會?)現階段唔會考慮,目前以工作為重,想搏殺同買樓。」高海寧雙眼通紅及嗚咽地表示,最不開心是媽咪上封面:「好對唔住媽咪,我係圈中人,自己願意承擔,但媽咪係冇必要去承擔嘅,懇請大家唔好再搵我媽咪回應。」


陳倩揚身穿的紅色晚裝,是透過互聯網從美國訂返港。
陳倩揚身穿的紅色晚裝,是透過互聯網從美國訂返港。

此外,陳倩揚前晚擔任仁濟就職活動司儀時坦言,曾與高海寧及該男友人飯敍:「嗰個(指該男士)係圍內嘅朋友,大家食過幾次飯,一班人時唔覺得佢哋特別親熱,張相都影唔到啲乜。」


高海寧(左)被拍得與富家子咀嘴,陳倩揚力撐二人是朋友。
高海寧(左)被拍得與富家子咀嘴,陳倩揚力撐二人是朋友。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()