今年 24歲嘅林育群(小胖)喺台灣節目《超級星光大道》演唱雲妮侯斯頓( Whitney Houston)嘅歌曲《 I Will Always Love You》而走紅,之前先被邀去咗美國接受電視節目訪問,聽日小胖仲會嚟香港兩日幫無綫演出,行程排到咁密相信都冇乜時間拍拖。

放大圖片
已算中女嘅陶晶瑩都係小胖嘅夢中情人。 資料圖片

已算中女嘅陶晶瑩都係小胖嘅夢中情人。 資料圖片

放大圖片
桂綸鎂高貴嘅氣質迷倒小胖。 資料圖片

桂綸鎂高貴嘅氣質迷倒小胖。 資料圖片

細妹拍拖爬頭

不過冇拖拍暫時對佢冇乜影響,之前佢接受台灣傳媒訪時,自爆唔單止家,原來佢從未拍過拖,到家仲係處男之身,不過佢就未急於洗脫呢個稱號,仲話:「這個我不着急,但我被妹妹超越了,身材豐腴的她,已交了男朋友。我當然愛女生。」佢好無奈咁話,之前因為長相所累唔敢識女仔,所以冇拍過拖,成名之後情況亦冇改善,又話:「我現在多半公司、家裏跑,沒甚麼機會,也沒太大感覺。網友也有給我鼓勵。」講到擇偶條件佢就話欣賞桂綸鎂嘅氣質同埋陶子嘅機靈。


小胖自爆仍是處男,喺娛樂圈算係瀕臨絕種動

處男 小胖 迷 桂綸鎂 或將 訪港

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()