Stephy自稱聖誕冇搵小方,連上月 26日艾粒騷都寧願單拖唔約對方睇,她說:「冇喎,我淨係約自己啲朋友食飯,我都冇送禮物畀佢啫!」拆檔有影捉! 封面
被撇反轉豬肚 方力申狂打 Stephy毒針
2010年01月06日
鄧麗欣( Stephy)自從踢走死敵傅穎( Theresa),坐正金牌大風一姐後,即刻買樓買車請司機,係威係勢。
死敵敗走, Stephy皇太后上身,新碟新書樣樣多要求,最估唔到係竟嫌前男友方力申阻佢發達,向公司提出「拆檔」要求。
你無情,小方亦無義,即時向太子基(鄭中基)打毒針數臭 Stephy為人霸道,又孖埋其他同們兄妹齊齊玩杯葛,將 Stephy塑造成傅穎第二頓成金牌箭靶。
情人變仇人,問 Stephy新年有冇搵小方,佢竟說:「冇喎,我淨係約自己啲朋友食飯!」堅係轉晒口風喎!
成為金牌一姐, Stephy 09年尾推出新曲加精選碟《 Music Cafe》,公司出動貼滿佢靚樣海報嘅宣傳車,兜勻全港造勢,又搵埋緋聞男友方力申合唱〈七年〉,實行為 26歲 Stephy谷行 turbo。
表面情侶檔,但據知 Stephy自去年 4月 29歲小方狼溝 18歲 o靚模 Rainbow通天後,冇面 Stephy嫌小方花心死性不改,故兩人關係於去年中淡出,加上 Stephy見谷極唔及傅穎多宅男粉絲,認定小方搭沉船,遂主動要求「拆檔」。知情者說:「佢話成日情侶檔好悶,又話令佢冇咗電車男粉絲,所以同公司講唔想再同小方孖住喎!」

金牌音樂總監雷頌德訓示:「 Paco又轉埋部門,搞到我好似冇晒戰友,不過金牌大風唔係打風,只係改名啫,大家努力啦,唔好搞咁多無謂嘢!」
 
金牌 CEO陳輝虹暗寸:「 Stephy一向多意見,(拆檔)條路係佢自己揀,佢想點咪點囉,合作咁耐,都唔係件壞事啫,不過最終決定權都喺公司度!」

此情不再

06年小方同 Stephy孖住拍《獨家試愛》演情侶,二人當時仲係拍住拖激吻好自然,票房亦勁收 700萬,之後二人再接多兩套《十分愛》同《我的最愛》,票房都有 1,200萬,不過家陣拆夥,應該冇呢支歌仔唱囉喎!

小方同太子鄭中基好老死,除咗工作外又成日齊齊孖住夜蒲,小方打毒針,鄭中基梗係要同 CEO陳輝虹單兩聲,難怪 CEO講嘢咁有骨。

壓軸出
聖誕前傅穎同 Stephy前後腳出現名表活動,傅穎同師姐劉心悠壓軸出場搞到 Stephy好冇癮,問到傅穎有冇送聖誕禮物畀對方,佢話:「我 forward(轉寄)咗電子聖誕咭畀佢!」環保到呢!

防火牆
Theresa收 3萬,自己袋 0蚊,難怪大合照時 Stephy就搵表后胡敏珊同劉心悠做人牆,問 Stephy知唔知死敵有錢收,佢話:「人哋公司嘅事我唔知喎!」

詐聾閃
記者要求 Stephy(箭嘴)同 Theresa合照,不過二人詐聾, Stephy口就嗌咗句:「吓!」腳就唔停極速閃人。

0蚊接 job
Stephy在公在私決絕斬纜,被撇小方心生不忿,向老死金牌太子鄭中基打毒針。知情者續說:「佢同 Ronald講:『情侶檔有咩唔好先,講真大家都搵錢啫,家佢想點就點,咁大間公司佢話晒事咩,你估佢真係一姐呀!』加上小方又拉攏梁漢文同 Kary(吳雨霏)齊齊玩杯葛,咁 Kary又一直埋怨公司偏心 Stephy,容乜易企埋同一陣線,其實之前佢哋都係咁孤立 Theresa啦,家輪到 Stephy受番囉!」
除不滿小方拖累,原來 Stephy亦對金牌有不滿,早前佢應表界靚女胡敏珊邀請出席新店開幕,同場跟死敵 Theresa撞到正, Stephy當場打個突,知情者說:「 Christie(胡敏珊英文名)出 3萬請 Theresa同劉心悠出席, Stephy就冇錢收!仲要 Stephy唔知 Theresa都有份,一心諗住自己做主角,點知 Theresa陰招遲到變壓軸, Stephy淪為阿二,梗係火啦!」
上週三(上月 30日) Stephy向本刊承認:「個活動係冇收錢,公司同胡敏珊好 friend,佢送咗好多表畀我哋,所以冇所謂啦!」至於問到她新年有冇搵小方, Stephy則斬釘:「冇喎,聖誕新年我都好忙,我淨係約自己啲朋友食飯!」而金牌大風 CEO陳輝虹亦承認:「佢哋今年會分開做,佢( Stephy)一向多意見,(拆檔)條路係佢自己揀,佢想點咪點囉!」高處不勝寒,金牌一姐,小心大風吹呀!

08年 Stephy以 bob頭中國衫唱〈中華冷面〉,結果俾網友批似紙紮公仔,唔知呢個 look係咪佢自己度呢?

鄧升呢
金牌冇大將, Stephy執到個金牌一姐,雖然出身屯門屋邨,不過做得一姐當然要用番啲靚嘢襯!踢走 Theresa連環買新樓換新車,好似好富貴。
住得豪 香港仔南灣御園高層 A座單位約 937平方呎 市值約 700萬
揸靚車 寶馬 130IA Hatch Back 約 40萬(圖為同款寶馬)

金牌三國志

太子基上位,原本得勢 Stephy碼住小方要風得風,合力發功迫走眼中釘 Theresa,不過死敵一走,小圈子竟然重新再鬥過, Stephy變新箭靶。金牌大風,真係吹到亂晒龍!
Rainbow搞散方力申
Stephy同方力申 03年開始傳緋聞,原本拍拖有 noise又多 job,不過方力申近年緋聞纏身,去年再衰多單偷食 o靚模 Rainbow,形象插晒水, Stephy梗係唔妥啦!關係起跌似過山車!
撻着期
03年 10月,有傳方力申同 Stephy同公司日久生情,男方更被拍得為女友碌咭找數, Stephy話:「以前覺得佢唔多說話,原來佢好健談、人品好,我哋好傾得埋。」
甜蜜期
拍拖緋聞傳出後, 2人密密拍住拖搵真銀合作, Stephy同方力申出席結婚騷時仲話:「我不時都有結婚衝動!」
冰封期
05年有傳方力申先後暗交 Theresa(傅穎)及與阿嬌(鍾欣桐)遊瑞士,兩女爭一男,戀情告急,最終方力申重投 Stephy懷抱,至 07年有傳方力申翻撻阿嬌, Stephy即時為方力申澄清:「佢都冇話係!」
出事期
去年初《美女廚房 2》搞美少女廚神爭霸戰,第 1集就有 17歲美少女廚神 Rainbow同方力申交換電話 SMS密密傾,方力申疑似飛擒大咬。 Rainbow仲話:「我對佢有 feel!」
割蓆期
09年,金牌「打大風」, Stephy踢走 Theresa後,有傳佢想再踢走 Kary獨大,方力申出席同 Stephy合唱歌〈七年〉首播會上明寸佢:「 Stephy教新人時好有一姐風範!」正式決裂。

撻着期

甜蜜期

冰封期

出事期

割蓆期

走得快

喺新公司好開心!真實對白

小方反目成仇將 Stephy變為公司新箭靶, Theresa話:「我家喺新公司(星皓)好開心,舊公司嘅事我唔清楚,亦唔想講。」對於有傳 Stephy做嘢霸道, Theresa話:「大家都係做嘢啫!」傅穎走得快,家陣咪食花生等睇戲囉!

單飛即仆

孖住上煞食,不過 Stephy同方力申單飛就唔多掂,才女出書錯字濕滯,拍戲單飛一樣冇運行,千萬票房靈藥都變毒藥。
口述當寫書?

升呢一姐 Stephy《陪着我走》被踢過百錯字,上月再出版甜品書《心甜 Stephy》(左),雖然字少圖多,不過有傳部分撰文係口述再由出版社代筆, Stephy口窒窒話:「吓,的確今次我唔敢再用電腦打字,全部用手寫交畀出版社。(係咪部分係口述?)唔……冇呀!」而負責製作的世界出版社營業部梁小姐則說:「 Stephy係用口交代咗好多嘢(咁係咪即係你哋筆錄呀)吓……咁……又唔係。」
採訪、撰文、攝影:娛樂組
部分圖片:《蘋果日報》


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()