陳志雲強擠笑容
周四( 11日),下午 4時 50分,陳志雲乘廉署的貨 van到達電視城協助調查,在多名廉署職員陪同下搭上辦公室,當時志雲仍強裝笑容。"
志雲末路
涉以助手公司貪污 志雲末路
2010年03月12日
無綫近日再捲入貪污案。 3月 11日下午 4時 50分,業務總經理陳志雲在廉署人員押解下,返回將軍澳電視城的辦公室調查,至晚上 8時許,再被廉署人員帶走,返回北角廉署總部繼續扣查,全城哄動。
廉署聲稱目前拘捕了 5人,除了陳志雲外,尚有 3名無綫職員及陳志雲的靚仔助手叢培崑( Edthancy)。案件涉懷疑有人自行成立公司收受利益。其實今年 2月,本刊已率先揭發 Edthancy的公司登記地址是陳志雲寓所,證明兩人關係密切。
互動片段

陳志雲被 ICAC拘捕

據知 11日清晨時份,陳志雲還在家中熟睡時,突然有幾名廉署人員上門拘捕他,陳被帶返北角廉署總部後,被廉署人員車輪轉盤問。
早上 8時許,廿多名廉署人員到 TVB搜查證據,一早收到風的六嬸方逸華,即急 call集團總經理李寶安及無綫行政主席梁乃鵬急謀對策,兩位巨頭返到公司,亦旋即與外事部副總監曾醒明及其他高層開會。事件牽連甚廣,全台上下人心惶惶。


廉署搜證
廉署職員帶齊紙箱往陳總辦公室取證,其後帶着大批證物離去(右圖)。


陳志雲暫停職務
今次涉案的 4名員工(包括業務總經理陳志雲、市場及營業部業務拓展主管陳永孫、藝員科演員寧進(節目《志雲飯局》的助手)及藝員科監製錢國偉)現已全部暫停職務。外事部副總監曾醒明表示:「現時唔會撤銷佢(陳志雲)嘅職務,公司只係暫停佢嘅職責同埋工作,陳志雲先生嘅職務暫時會由集團總經理李寶安先生暫代。」
談到貪污事件,曾醒明表示:「自己公司自行製作嘅節目,我哋入面嘅內部機制透明度好高,我諗應該唔涉及到我哋台嘅節目。」但他表示唔清楚是否有職員私下接洽工作或從事其他業務。


ICAC北角總部
自陳志雲和叢培崑等人被 ICAC拘捕後,近百名記者分別集結在 ICAC北角總部及將軍澳電視城,場面頗混亂。
 
TVB電視城

急召小生花旦問話
知情者話︰「今朝一大班廉署人員嚟到行政大廈,反轉咗 10樓辦公室,佢哋一嚟就先搜陳志雲間房,然後又到了藝員部 check期,總之就係地氈式搜索,氣氛好緊張。公司高層亦突然召咗近十個保安駐守 10樓,嚴禁閒雜人等出入。聽講有啲花旦、小生,突然被召返公司協助調查,主要係問番佢哋有冇接一啲無綫以外嘅工作。」
今次廉署高調做嘢,震動全台。下午四時許,陳志雲在四名廉署人員陪同下返無綫,近五十個記者衝前拍照,情況混亂。而身穿灰色外套的陳志雲,強擠笑容,還叫記者小心,一行人步入行政大廈。
知情者透露︰「 Stephen(陳志雲洋名)被廉記夾返 10樓辦公室,我哋見到佢神色好凝重,頭耷耷唔敢望人。佢哋喺辦公室搞咗 4個鐘,之後 Stephen再被帶走。佢離開嗰陣個樣直情面如死灰,睇怕今次都好大鑊。」


叢培崑蒙面
叢培崑於下午 2時被廉署職員帶離總部,至晚上 9時,戴上口罩掩面的他,才返回廉署,之後整晚未見離開。


其實今年 2月,本刊率先報道陳志雲助手 Edthancy突然升呢,短短一年成為 6間公司董事,包括娛樂公司及廣告製作公司,其中的「思潮娛樂有限公司」,更於今年 2月為曹格在澳門舉行演唱會,當時陳志雲亦有出席捧場。而另一間「訊偉有限公司」的登記地址,正是陳志雲的亞皆老街寓所,當時記者向陳總求證,他態度異常緊張,更斬釘截鐵否認︰「佢( Edthancy)唔係我助手,冇幫我做嘢……(佢公司用你屋企地登記喎!)邊度係呀?冇可能!」
之後,一向 EQ甚高的陳志雲,更氣冲冲致電記者︰「我真係頂唔順,你哋點解要釘住我……」記者表示只是想向他求證 Edthancy的公司用其地址登記一事,他無奈說︰「其實係佢( Edthancy)公司開檔時冇地址,搵我屋企收信啫,依家都冇啦!呢樣嘢亦唔應該由我講。」未幾, Edthancy亦夾晒口供,主動致電記者回應此事。
而一向愛高調的陳志雲,近月來突然變得低調。早前他捐衫到大姐明的二手衫慈善拍賣時,曾叮囑負責人不要將此事告知傳媒。未幾,又突然傳出他向六嬸辭職消息。知情者話︰「陳志雲今次辭職,其實係逼不得已。 Stephen一向樹大招風,之前有人向六嬸篤佢背脊。一個月前,原來是無綫中人主動報料,有指某人製作大型節目時收受利益,所以廉署一早已接觸過六嬸,當時佢亦表明立場,配合 ICAC調查。事後有指整件事是李寶安一手策劃。」


陳志雲被捕後,有市民專登到電視城高舉標語大罵陳志雲。
 
寧進 02年開始拍攝無綫劇集,大部分演三、四線角色,最新作有《秋香怒點唐伯虎》。

推薦助手接 job
一位與陳志雲相熟的食肆老闆亦爆料︰「 Stephen亦曾經向我推薦過,搵 Edthancy間公司搞廣告宣傳活動。但 Edthancy間公司比一般廣告公司收得貴,我初時梗係唔制啦。不過, Stephen話可以搵啲明星嚟撐場,增加宣傳效果,咁我見有明星效應,所以好多活動都俾咗 Edthancy搞囉。」
至於今次涉案的錢國偉,與陳志雲私交甚篤,今年 1月 Edthancy開生日會,錢國偉亦有出席。他在圈中人緣甚廣,傳媒曾多次拍下他與一班美女廚神及 o靚模夜蒲照片,據知他在外面交際時,並非派無綫卡片。
其實陳志雲一向愛提攜助手及男藝員,除了 Edthancy,今次涉案的藝員寧進,不僅是其節目《志雲飯局》的助手,更有傳是 Edthancy其中一間公司的董事之一,與陳志雲關係千絲萬縷。昔日在電視台呼風喚雨的陳總,為提攜愛將搞到一身蟻,認真老貓燒鬚。


助手搞生日會
今年 1月 9日,陳總靚仔助手叢培崑在羅寶文打骰的九龍富豪酒店搞生日會。本刊拍得當時二人前後腳到達酒店,據知當晚生日會的開支均由陳總包辦。


當晚生日會星光熠熠,愛將之一張繼聰亦有俾面出席。不過今次事件發生後,張卻劃清界線,他說:「近排好多嘢發生,唔好搞我,我同陳生接觸唔多,覺得佢係一個有禮貌嘅前輩。」 
張繼聰
 
之後陳總和叢培崑轉場到天后開 P,監製錢國偉當晚亦帶同兩位味之天使撐場。

公司用志雲地址
曾任陳志雲助手的叢培崑,年僅 28歲已擁有六間公司,與陳志雲關係非淺。今年 2月,本刊揭發叢培崑其中一間訊偉有限公司的辦事處登記地址,竟然係用陳志雲位於亞皆老街寓所的單位。事後陳志雲被問到此事反應甚大,說:「冇可能!」叢培崑則解釋只是覺得陳的寓所風水好,所以才借用。


六間公司


是非纏身
51歲陳志雲,未加入無綫前一直擔任政務官, 94年加入無綫擔任外事部總監,但 04年躍升做無綫總經理後,開始活躍幕前,除製作自己節目《志雲飯局》,又為電影配音和製作大型舞台劇,事業順風順水。但自去年下半年,陳志雲開始交惡運,性取向受質疑,大庭廣眾被人擲書,失勢失寵新聞連番出現,如今更被廉署拘捕,陳志雲事業堪虞。
被指「基佬」 


09年 6月,性取向多次被質疑的陳志雲,旗下愛將清一色屬雄性,包括崔建邦,鄧健泓和張繼聰等。他除安排愛將主持大型節目和頒獎禮,更為助手叢培崑搞大型生日會,不過陳志雲曾在傳媒訪問中高呼自己是虔誠天主教徒,絕對不是同性戀。
被人掟書


《 Face》圖片

09年 7月,陳志雲現身書展講座,在台上發言期間,其中一個示威者扮 fans上台攞簽名,一見陳總就將手上本書掟落枱度,仲指住陳總係咁鬧:「 TVB可恥」,當時陳志雲不慍不火回應:「本書仲要唔要攞番?」
傳失寵失勢 


10年 2月,有指陳志雲因衰高調而被六嬸打入冷宮,六嬸更升心腹李寶安為集團總經理騎實陳志雲。
傳遞辭職信
10年 3月,近日盛傳陳志雲已秘密向六嬸請辭,原定於今年 5月離職,如今陳因涉嫌貪污被廉署拘捕,未知是否有關連。
廉署「舞影行動」轟動娛圈 
《蘋果日報》圖片

何麗全停職
廉署查無綫早有前科, 03年 7月,廉署展開「舞影行動」,高調拘捕逾 20名唱片公司高層、老闆和無綫高層何麗全(圖)和陳家倫。有指當時身為無綫非戲劇科助理總監何麗全和《勁歌金曲》監製陳家倫收受賄款過百萬元,令歌手的歌曲順利上榜及在《勁歌金曲》頒獎禮中奪獎。當年何麗全和陳家倫雙雙被調職,其後陳向無綫請辭,而何於翌年恢復原職。
「舞影行動」擾攘年多,最後廉署因找不到新證據,去信各當事人,表示案件已正式結束,但「舞」在樂壇造成的陰霾,久久未能驅散。

陳慶祥坐監
75年,無綫前營業經理陳慶祥因收受 8萬多回佣而被廉署拘捕,最後被判監 6個月。服刑後陳慶祥返回無綫, 80年代任為總經理。
藝人齊撐陳總
陳奕迅
「我知道呢件事,作為朋友,當然希望佢(陳總)冇事,我識咗佢好耐 o架喇!(有冇 sms佢?)現階段都聯絡唔上!(知唔知道經理人陳家瑛嘅公司都有同陳志雲嘅公司合作?)知道!」

鄧麗欣
「知道阿 Ed(叢培崑)有開製作公司,兩年前我演唱會嘅精品都係佢負責,不過唔知陳志雲有份!」其後金牌大風高層陳輝虹即轉口風:「我印象中就冇咁嘅事!」

鄧健泓
陳總愛將鄧健泓表示十分擔心他現時情況,「我唔方便回應呢件事,佢係我伯樂同師傅,當然擔心,希望佢冇事,我有 sms慰問佢。至於工作冇乜影響,新劇會喺 3月底開拍。」

薛家燕
「我聽到消息之後好愕然,個心好唔舒服,本來呢個禮拜佢應承出席我嘅生日會,相信而家佢都嚟唔到!我覺得 Stephen唔係一個計較金錢嘅人,希望件事快啲水落石出。」

王賢誌
「佢之前做過官,又做過唔同部門高層,對呢種事應該比較敏感,應該好小心,不過今次 ICAC調查得,肯定同貪污有關。」

林峰
「我掛住拍戲,拍到天昏地暗,冇留意新聞,不過返到公司見到咁多記者,都知道大件事,我相信今次事件唔會影響正常運作。」 

網民群插
陳志雲和錢國偉涉嫌貪污被廉署拘捕後,大批網友隨即在網上展開激烈討論,一面倒狂插陳總之餘,亦指其愛將崔建邦翻生無望。









明星靚相大分享☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(04月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()