前女子組合 Cookies其中四餅碎 Angela、 Elaine、 Gloria和 Helena下周舉行音樂會,四人近日積極綵排。早前四餅謂邀請了舊隊友包括傅穎( Theresa)和鄧麗欣( Stephy)屆時敍舊,可惜兩人因工作無緣出席,不過, Theresa昨日卻謂收不到電話,又謂跟 Angela不熟,認真撲朔迷離。


其他娛樂名人影片

前九人女子組合 Cookies各散東西多年,近日其中四餅碎 Angela、 Elaine、 Gloria和 Helena將於下周三在九龍灣舉行音樂會。日前四女到尖沙嘴排舞,重播當年 Cookies時代的歌曲時,只有 Angela仍熟悉當年舞步,其餘三女則表現生疏,尤其 Helena已忘得一乾二淨,完全跟不上。

Helena延遲畢業 放大圖片
排練 Cookies時期的歌曲時,只有 Angela仍熟悉舞步,其他三餅已忘得一乾二淨。

排練 Cookies時期的歌曲時,只有 Angela仍熟悉舞步,其他三餅已忘得一乾二淨。

音樂會發起人 Angela直言很期待這次演出,她說:「當初因為有個朋友,佢做咗 Swing七年之癢音樂會後,就話不如 Cookies都嚟個重組,咁我就喺 Facebook叫大家,因為今次只此一次,所以我都好期待同緊張。」已到英國讀書的 Gloria專程回港演出,問她闊別舞台多年會否擔心,她說:「我諗都 OK,加上係成班人合作,壓力冇咁大。」在美國讀書的 Helena為了音樂會更延遲一年畢業。對於是次重組 Cookies,由原本九人變成只得四人,但四餅謂其他成員各有工作,部份更是不同唱片公司,故雖然可惜,但一定會再相約敍舊。

「同 Angela唔熟」 放大圖片
Gloria在英國讀書,這次專程回港與好姊妹重聚。

Gloria在英國讀書,這次專程回港與好姊妹重聚。

此外, Theresa昨日接受商台訪問,被問起缺席 Cookies騷時諸多原因,變成羅生門,她說:「我冇收過電話,唔知係咪公司收咗,但佢哋開騷嗰日我要影唱片封套,由朝影到晚,而且我同 Angela唔熟,同埋我之前電話故障,我冇佢哋電話,家電話只得同事電話號碼。」記者指 Theresa甚冷漠,她說:「我都唔想,之前冇儲起電話。」但她強調到時會送零食鼓勵,且她更表現得有點委屈說:「冇所謂啦,開騷實有呢啲新聞,最重要個騷成功。」記者指日本組合 SMAP多年傳不和仍可一起工作,她說:「 OKOK,希望 Cookies可以再開騷。」採訪:王崇穎、王連連攝影:陳俊強服裝提供: flour flour場地提供: Infinity Dance Studio


對於缺席餅女騷, Theresa自言沒收過邀請電話,又謂跟 Angela不熟,加上有工作在身,故未能出席。

鄧麗欣怕洩密囤積壞機

鄧麗欣(Stephy)自爆手機內有情慾短訊,為恐私隱外洩,她從來不敢將壞了手機、電腦棄置,寧願堆積在家中。日前她又相約Cookies餅碎好友敍舊,唯獨傅穎(Theresa)不在邀請之列。


鄧麗欣手機、電腦壞了不會拿去修理。

Stephy昨日與森美出席電腦節活動,自嘲是電腦白癡的Stephy,家中堆置了一些壞了的舊電腦,她承認怕私隱外洩,Stephy說:「除咗電腦,我啲手機壞咗都唔會攞出去維修,全部放晒喺屋企,所以依家屋企有成幾部手機。」是否擔心情慾短訊外洩?Stephy聽後騎騎大笑說:「除咗有情慾短訊,仲有機密短訊。」是否包括有緋聞男友方力申的短訊?她未開腔,身邊的森美即多嘴踢爆笑說:「全部都係方力申。」

唔係避宿敵

Stephy被問到有傳她不欲與Theresa同台而缺席餅碎音樂會?Stephy否認說:「一早講咗去唔到,唔需要避!」講到日前她曾言希望出發到雲南工作前相約一班Cookies見面,更稱交由好友Angela做聯絡,昨日Stephy表示前幾日已經約她們見面。為何沒有Theresa?Stephy即說太急關係。


森美


傅穎自言沒有一班餅碎的電話。

冇聯絡電話

至於出席另一活動的Theresa則言沒有接到Angela的電話:「我唔知佢有冇我電話喎!」而Theresa指希望將來Cookies有機會再開音樂會。現餅碎開騷你又不配合?Theresa即言:「其實我真係冇收過佢哋邀請電話。」可有八個女仔電話?Theresa謂:「好耐之前唔見咗電話,電話冇晒,所以我係八個都冇架。」而Theresa稱雖然不能出席但屆時會送花籃祝賀。

Stephy否認甩底避Theresa

鄧麗欣(Stephy)昨日與森美出席《香港電腦通訊節2010》記者會。對於四位餅碎回歸開騷,Stephy及宿敵傅穎(Theresa)相繼以工作為由缺席,更有傳二人不想同台,對此Stephy大感無奈:「唔係避,日前已經約咗佢哋見面!(唔叫埋傅穎?)臨時臨急約!」她透露基於保密理由拒絕維修電腦及手機,問到有否情慾相及短訊?森美即插嘴:「所有情慾短訊都係方力申嘅!」


傅穎走性感「舞」女路線後,不時大晒長腿。
傅穎走性感「舞」女路線後,不時大晒長腿。

至於Theresa否認不配合餅碎開騷:「真係冇收過佢哋嘅邀請!我好耐之前唔見咗電話,八個女仔嘅電話號碼都冇晒!」並稱屆時會送花籃。而對於Cookies出道不夠一年即解體,餅碎Angela、Elaine、Gloria及Helena坦承大受打擊,但亦是一個好經驗。


森美窒Stephy藏有方力申的「情慾」短訊。
森美窒Stephy藏有方力申的「情慾」短訊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()