張文慈和呂頌賢在亞視劇集《法網群英》中有段兵賊情緣,劇集背後,呂頌賢和監製鄧特希則有段情比金堅友情,劇集拍完至今兩年,呂頌賢縱然未收酬金,仍力撐為兄弟兩肋插刀,張文慈今次則是約滿亞視最後一擊,希望不會令大家失望。

兩年前由鄧特希監製的劇集《法網群英》拍攝中途波折重重,直至近月劇集終重見天日在亞視推出,收視反應有望更高,主線除了有吳啟華外,飾演督察的張文慈和卧底呂頌賢一段感情都相當搶戲,兩人在劇中要演繹愛得浪漫、激情又轟烈的戀愛,難怪兩人講起劇情時都咬牙切齒。

戲份越來越多 放大圖片
呂頌賢和張文慈在劇中有一段兵賊情緣。劇照

呂頌賢和張文慈在劇中有一段兵賊情緣。劇照

張文慈拍攝初期感覺錯亂,她直說:「有時拍完都唔知做乜,加上做督察好多專業對白,我記憶力係弱項,講感情就冇問題啦,所以當時難以捉摸。」但張文慈仍感激鄧特希貼身訂做角色,令她可以作新嘗試,她又乘機投訴呂頌賢戲份越加越多,呂頌賢說:「我角色只係串連其他主線,未必係主角位,每套劇都要呢個位,總之拍鄧特希啲嘢唔使加多減少,照做就係最好。」

「仲未收到錢」 放大圖片
張文慈在劇中飾演督察,坦言要記好多專業對白,對她有難度。

張文慈在劇中飾演督察,坦言要記好多專業對白,對她有難度。

《法》劇當年由製作公司開拍,起用了部份亞視合約演員,其餘則是部頭形式合作,酬金爛尾早有所聞,呂頌賢對此說:「係呀,我家仲未收到錢,追咗咁多次都話冇,我都唔再追,但我同鄧特希認識多年,一拍即合,當係為兄弟兩肋插刀。」呂頌賢當年由亞視轉投無綫,現在自由身亮相亞視,嚮往冇合約束縛,還說:「無綫搵我我都會做 o架,但佢唔搵我啫,我近年工作重心都喺內地多。」張文慈則已約滿亞視,暫未有去向。採訪:卓寶花攝影:陳俊強化妝: Kathy Lam of Ciao Bella場地: Patrick So of HH hair


張文慈感激鄧特希為她貼身訂做角色,呂頌賢(圖左)則視鄧為好兄弟,故兩人落力宣傳新劇。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()