張燊悅、廖碧兒和樂易玲昨日在尖沙嘴出席防止虐待兒童會活動,懷胎九個月、肚大如籮的張燊悅,終於着平底鞋出現,三人上台拎獎後,工作人員接回獎項,卻大意打爛,在台上的張燊悅即時用手拍一拍肚皮,似乎嚇一嚇。

放大圖片
張燊悅懷胎九個月,昨日終放棄高跟鞋,穿平底鞋示人。

張燊悅懷胎九個月,昨日終放棄高跟鞋,穿平底鞋示人。

放大圖片
廖碧兒昨日以一身清爽打扮示人,頗有新鮮感。

廖碧兒昨日以一身清爽打扮示人,頗有新鮮感。

「入院好刺激 o架」 放大圖片
張燊悅第一胎是女兒,這一胎是男是女有待揭盅。 資料圖片

張燊悅第一胎是女兒,這一胎是男是女有待揭盅。 資料圖片

張燊悅說:「唔係驚,係佢( BB)踢我, 9月頭生,家隨時都生得,過咗危險期喇。」問她今胎仔定女,張燊悅就繼續保密:「未開得估住,因為仲收緊朋友嘅盤,佢哋估係仔多。」她謂貪玩開盤估性別:「贏咗當幫補奶粉錢。」問她為何腹大便便仍出席活動,她說:「因為我同呢個會合作咗好耐,以前係兒童大使,家係媽咪大使。今次第二胎,啲親友都冇咁緊張,不過,老公(楊哲安)會私人請假,陪我生。我都好期待,入院好刺激 o架。」樂易玲就回應 TVB和 CASH的金錢轇轕,她說:「我哋係 CASH會員,佢哋不嬲有幫我哋收錢,我哋 TVB Music又有收佢哋支票,我哋好 support CASH, CASH都好 support我哋。」她謂沒聽過 CASH流行大賽延期或取消,至於四大唱片公司的版稅,樂易玲則表示 09年的已解決,未來的則仍在洽商中。採訪:梁錦雯 攝影:黃文成


(左起)樂易玲、廖碧兒和張燊悅昨日宣揚愛護兒童訊息。

張燊悅隨街生 等路人甲照顧

張燊悅、廖碧兒以愛護大使身份出席「遏止兒童及青少年色情人口販賣」活動。預產期九月頭的張燊悅腹大便便站在台上,見她不時撫摸肚子眉頭皺起,她表示BB可能不習慣現場咪高峰的聲音,不時踢她肚皮,她說:「依家隨時生得架嘞。(減少外出?)公眾地方生仲好,多啲人照顧到我。」她笑言最擔心作動時,不知如何安置大女,她說:「今次第二胎,啲親友都無咁緊張架嘞。(男定女?)都係未講得,因為有個盤畀朋友估,依家估係仔多。」


張燊悅腹大便便出席活動,見她行動甚為小心。

同場,廖碧兒被問到是否想做歌星一事,她說:「如果有劇集搵我唱主題曲都開心架。我自己鍾意唱歌但又未做過,有張個人EP都幾好。」


廖碧兒坦言有機會出唱片也不錯。

大肚張燊悅出騷捱踢

張燊悅與廖碧兒昨日以愛護大使身份出席《遏止兒童及青少年色情人口販賣》活動,腹大便便的張燊悅站在台上時,不時撫摸肚子和皺起眉頭:「BB可能唔習慣咪高峰嘅聲音,所以踢我肚皮,預產期係九月頭,隨時生得o架嘞!(你仲出嚟?)公眾地方生仲好,多啲人照顧到我。」她透露最擔心是作動時,不知如何安置大女:「老公喺我產後攞假陪我,今次第二胎,啲親友都冇咁緊張o架嘞!(男定女?)未講得,因為有個盤畀朋友估,依家估係仔多,輸咗嗰啲為我囡囡畀奶粉錢。」


 廖碧兒落力宣揚遏止販賣兒童的訊息。
廖碧兒落力宣揚遏止販賣兒童的訊息。

另外,廖碧兒透露外國販賣兒童問題較嚴重,日後會向子女灌輸知識,教他們不要胡亂與陌生談話。問到是否想做歌星?她說:「如果有劇集搵我唱主題曲都開心o架!有張個人EP都幾好。(同樂易玲提議?)樂小姐覺得藝人適合就會安排適當工作。」


 張燊悅挺着巨肚出席活動,隨時生得。
張燊悅挺着巨肚出席活動,隨時生得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()