被喻為最 hea港姐冠軍嘅張舒雅,終於肯重新投入工作,今日佢會到澳門出席活動,仲會同一眾名模一齊做嘢。張舒雅話好感謝無綫畀機會佢,又多謝大家對佢嘅支持同鼓勵,先令佢可以重新投入工作。張舒雅之後會以模特兒工作為主,佢話絕對唔會行性感路線,因為佢自知冇事業線喎。今個月底張舒雅會被邀出席一個髮型表演,佢話覺得嚟緊嘅工作好有挑戰性喎!

張舒雅飲水思源多謝「娘家」

「最hea港姐」張舒雅重出幕前,轉行做模特兒,與日本通王友良合作頭炮,夥諸葛梓岐和模特兒林莉,今日往澳門出席賽馬會活動,她更會擔任頒獎嘉賓;而下周一張舒雅又會出席另一髮型活動,屆時會以英語致詞。


張舒雅今赴澳門出席活動及頒獎。

過往多次向無綫扭計,激到前娘家生蝦咁跳的她,如今「復出」突然轉性,劈頭第一句便多謝無綫過往的提攜之恩。她說:「好多謝TVB畀我嘅機會,亦藉此多謝大家嘅支持和鼓勵,畀我可以繼續喺娛樂圈發展。」

而「復出」做模特兒的她,坦言身材不能跟惹火的o靚模比併,笑言沒有事業線關係,故不會走性感路線。

張舒雅連環出騷洗頹風

被喻為「最Hea港姐」的前港姐冠軍張舒雅終於出山,改行天橋做模特兒,今日將與諸葛梓岐及林莉出席澳門賽馬會活動及擔任頒獎嘉賓,後日又出席髮型活動,並會上台以英語致詞。

對於一洗過往Hea爆形象,她公開感謝「前娘家」無綫:「好多謝TVB以前畀我嘅機會,在此想多謝大家嘅支持同鼓勵,畀我可以繼續喺娛樂圈發展。」提到時下o靚模輩出,她直認身材有所不及,故不會行性感,又指自己其實並不Hea,復出前不忘自我增值,希望以全新形象示人。


張舒雅出關後轉做模特兒,希望以全新形象示人。
張舒雅出關後轉做模特兒,希望以全新形象示人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()