甘草鹹桔仔:我女友同我上床嘅時候,每次都表現得相當投入,除咗興奮到全身扭動之外,有時仲肉緊到咬我條頸,雖然唔係好大力,但係痛痛哋兼有牙印,我就唔係咁鍾意喇!

慢狼中:有時同女友纏綿嘅時候,用少少暴力刺激都幾過癮o架!好似我咁,抽送嘅時候成日都會輕輕拍打女友個屁股,佢又顯得好受落喎!其實只要唔係真打就OK啦!

微風細乳:我男友唔知係咪睇得日本三仔多,所以成日學男優用指技嚟刺激我,諗住我會好似女優咁潮吹。佢用手指係咁捽,就以為我會好興奮,不過事實上我覺得佢用暴力手段對待我多啲,所以我再三警告佢咪再嚟,唔係分手都有份!

藍莓妹妹:男友以前成日嫌我上床嘅時候,反應唔夠強烈,所以我就試吓盡量投入,同時加強叫聲,後來我仲用指甲抓佢背脊添!雖然對我嚟講係做戲咁做,但係男友就相當滿意喎!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()