踏入十月秋高氣爽,TVB的台慶劇正式出爐。首先打響台慶劇頭炮的,就是被視為本年最受注目,由去年大受歡迎的《巾幗梟雄》原班人馬主演的《巾幗梟雄之義海豪情》。

劇集仍未推出,已成為傳媒追蹤的對象,大肆報道劇中人物關係、金句、結局等等。日前本刊從特別途徑找到《義》的天書,即劇集開拍前的初稿,驚見男主角黎耀祥跟去年《巾》一樣難逃一死,與情人鄧萃雯繼續發展一段「沒有結果的感情」!


想殺死我??……冇咁易?呢!(設計對白) 


又要死?可唔可以唔死呀,我要同九妹一齊呀!(設計對白)  

下星期一正式播出的《義海豪情》,劇集未播已經成為坊間熱話,不少劇情相繼流出,版本卻各有差異,本刊從得到的天書所見,劇中角色當然仍是以黎耀祥的「劉醒」及鄧萃雯的「鄭九妹」為主,而大奸角則由胡定欣的「馬麗華」走馬上任,與兩大主角周旋到底。

奸仔變弱者

《義海豪情》與去年的《巾幗梟雄》沒有任何關連,故事以民初日本侵華作為背景,而角色上與《巾》亦有很大的出入。就像在《巾》中奸到出汁的「大少爺」敖嘉年,今集將會「從良」,飾演心地善良但自卑心重,與劉醒感情深厚的唐吉(排骨),在劇中由頭到尾都是以弱者示人,不過最後變成民族英雄,一槍了結另一位大奸角,由金剛飾演的日本軍官,「今次同上集好唔同,我係一個弱者,基本上由頭喊到落尾,試過好幾次喊到對眼腫哂,雖辛苦但拍得好開心。」

由頭鬥到尾

至於在《巾》同樣為了兒子而壞事做盡的「大奶奶」謝雪心,今次飾演心直口快,義氣行先的「鄭朗喜」,在劇中一直忠於大哥,由岳華飾演的「鄭朗軍」,為了鞏固大哥兩名兒子的實力,而與九妹由頭鬥到落尾。「今次角色同大奶奶好唔同,我係一個靠拳頭打出江山嘅女人,但我唔會為自己爭權,我只係效忠大哥,同埋要幫佢兩個仔接手家族江山,所以會同雯女(鄧萃雯)不停咁鬥,真係由頭鬥到落尾!」

生死未知數

至於最為人注意的,當然是男女主角的下場,據天書所描述,黎耀祥的「劉醒」是一位重情重義的警察,與鄭九妹由惡鬥變成交心好友,再互生情愫,只是二人未能開花結果,劉醒最後為了報辱妹之仇而誓殺已投降的日本軍官(金剛),最後被日本軍亂槍掃射,生死未卜。

「今次呢套劇真係集集都有高潮,好多人都問我劉醒有冇死?但我真係唔講得,講咗就唔好睇啦,真係要睇到去大結局,咁先至完美。」本刊收到消息,指黎耀祥曾經化了一個老妝補戲,似乎意味「劉醒」最後仍有機會與「鄭九妹」再續情緣,「係有化個老妝,但唔代表一定會播出街,總之到時睇到大結局就會知道。」


劇中幾位主角都有變老的場口,但未知劉醒的老妝會否順行「登場」。

集集有高潮

《義海豪情》故事以民初時期日本侵華時間作為背景,鄭朗軍牽頭的「東泰公司」為當時最大的鴉片商,成為最大勢力的黑幫。鄭九妹是鄭朗軍的大女,九妹一直不擇手段希望坐上龍頭位置,亦因此與刑偵隊長劉醒發生不少磨擦。只是表面上心狠手辣的九妹,原來一直希望坐上龍頭後摧毀鴉片生意,另一方面為了國家,九妹更充當漢奸以便接觸日本皇軍,最後九妹在劉醒協助下,成功制止日軍的陰謀,但劉醒卻被日軍亂槍掃射,生死未卜。


劉醒本來有一妻子趙冬妮,可惜最後與丈夫上司有姦情而離異。 


九妹為了得到情報,毅然化身漢奸套取情報。


劉醒與九妹經過多次交手後,由鬥氣變成戀人。

據一名工作人員表示,監製李添勝一改以往的作風,劇情一開始就雷霆萬鈞,總之集集都有高潮,再次掀起一片追劇熱潮。「添哥開廠第一日就話明劇情唔拖,總之有咁盡去咁盡,當係預祝佢榮休,等佢有個美麗回憶。」

演|員|嚴|選|高|潮|位

既然添哥話明集集都要有高潮,劇集錄得高收視已可預見,為了方便觀眾追劇,本刊特別訪問了劇中幾位主角,齊齊嚴選32集內的高潮位,等各位觀眾可以擔定櫈仔安心追看。


●敖嘉年

「其實真係集集都有高潮,不過我就會選第3集同第26集,第三集講岳華以為係我殺佢個仔,打完我要殺我,我就同祥仔喊住告別,真係講起都想喊;第26集就係講我成功槍殺日本軍官金剛,拍嘅時候喊足四個鐘,喊到眼都腫哂!」


●惠英紅

「我個角色係包租婆,外冷內熱,比起上一集真係好好多,起碼我有個仔黃浩然同新抱陳法拉,而且今次我唔使死,有八十幾歲命,happy ending咯……哈哈!咁多集我會選第15集左右,日本仔去我哋屋企話要拉漢奸,成班人拍到喊到收唔到聲,觀眾一定睇到喊。」


●謝雪心

「今次我同雯女真係由第一集鬥到大結局,好多好多唇槍舌劍,好似第一集講雯女要搞銀行,但我覺得佢太過急進,呢場戲大家都要不溫不火但又要有張力,好難拍;第二場我會揀大哥個仔死咗,但我哋辦緊公司週年晚宴,嗰種又要嬲又要忍住,真係拍得好過癮。」


●黎耀祥

「今次添哥真係落足心機,集集都緊張到暈,我個結局係點?唔好問喇,到時睇到先過癮嘛。至於精選場面,我會揀第1集就出現嘅萬人坑場面,係講金剛要懲罰唔聽話嘅華人,就要推好人落坑集體處決,拍得好淒厲,最重要係我都有份落坑咯!」

復雜關係  

撰文:娛樂組 攝影:攝影組 美術:美術組
 

《義海豪情》天書曝光 黎耀祥慘被日軍打死

黎耀祥慘被日軍打死
踏入十月秋高氣爽,無線電視(TVB)的台慶劇正式出爐。首先打響台慶劇頭炮的就是被視爲本年最受注目,由去年大受歡迎的《巾帼枭雄》原班人馬主演的《巾帼枭雄之義海豪情》。

劇集仍未推出,已成爲傳媒追蹤的對象,大肆報道劇中人物關系,金句,結局等等。日前記者從特別途徑找到《義海豪情》的天書,即劇集開拍前的初稿,驚見男主角黎耀祥跟去年《巾帼枭雄》一樣難逃一死,與情人鄧萃雯繼續發展一段“沒有結果的感情”!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()