一連兩場「 Fairy衞蘭演唱會 2010」前晚於紅館舉行,開騷前曾積極減肥的衞蘭( Janice)仍然有水桶腰,整晚的服飾都以黑色為主,似乎要遮掩圓潤身材,反而女舞蹈員內衣伴舞引得全場歡呼。此外, Janice終於承認拍拖,更透露男友名字叫 Roger。Janice前晚開騷,請來李治廷及 JW擔任嘉賓。當 Janice介紹新歌時說:「好多人同我講一個女人要經歷十個八個男仔先會撞到佢嘅 Mr. Right,我幾時先可以遇到我嘅 Mr.Right呢。」但其實 Janice男友前晚已到場支持,她在訪問時被問及男友的名字,初時不願回答,及後才透露男友叫 Roger。

放大圖片
一眾女舞蹈員脫剩黑色 bra top跳勁舞,顯得 Janice十分密實。

一眾女舞蹈員脫剩黑色 bra top跳勁舞,顯得 Janice十分密實。

放大圖片
衞詩和媽咪昨晚一同現身支持衞蘭尾場演唱會。

衞詩和媽咪昨晚一同現身支持衞蘭尾場演唱會。

自認斤斤計較

一向唱功了得的 Janice前晚的演出於水準之上,但演繹勁歌熱舞時則有點吃力;女舞蹈員邊跳邊脫剩黑色內衣,全場觀眾尖叫,反而 Janice一直不肯除去外套,難免失色一點。及後 Janice與音樂總監雷頌德( Mark)於台上深情對話,阿 Mark表示:「唔止我錫你, Leon都好錫你。」 Janice即大叫:「 I love you, Leon!」 Janice續說:「其實我識咗一個好特別好特別嘅人,我講嘅係耶穌。因為我阿妹,大家都知佢發生咗單嘢,因為佢我認識主耶穌。以前我好斤斤計較,我家好開心。」

放大圖片
曾傳出與 Janice爭寵的 JW首次於紅館獻唱。

曾傳出與 Janice爭寵的 JW首次於紅館獻唱。

放大圖片
Janice男友 Roger雖然聽不懂中文,仍現身支持女友。

Janice男友 Roger雖然聽不懂中文,仍現身支持女友。

男友唔識中文

Janice於接受訪問時表示滿意自己的表現,她說:「好開心見到 full house,因為之前話啲飛賣得唔好。」再提到男友到場支持,並坐於記者附近, Janice即向身邊的工作人員撒嬌說:「點搞 o架!咁佢梗係要嚟支持,不過佢唔識中文。」另外,昨晚尾場衞詩現身和媽咪以母女裝一同支持衞蘭;而鍾欣桐亦有現身睇騷,她說是衞詩請她來看演唱會,而老闆娘樂基兒及 Janice Man也結伴睇騷,老友鬼鬼。採訪:李珮洳、王連連攝影:陳慧安、林德雄


未收身成功的 Janice穿上貼身裙,肚腩乍現。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()