蔡卓妍(阿 Sa)上個月高調同陳偉霆( William)宣佈拍拖,點知被人話佢未同前夫鄭中基( Ronald)搞好離婚手續,仲未搣甩鄭太身份就去媾仔。噚日阿 Sa同鍾欣桐(阿嬌)喺中環戴住百萬珠寶、仲有谷胸鍾舒漫及泳兒幫公司英皇珠寶示範新款首飾,阿 Sa俾記者捉住問,佢依然死撐話:「總之我同 Ronald一早已搞好法律上嘅嘢,我唔係鄭太,係蔡小姐,我同 Ronald分開已經年幾,法律上要我哋做嘅已經做晒。」

放大圖片
有報道指鄭中基因眼見阿 Sa同 William高調拍拖而心死,最近先正式搞離婚。 資料圖片

有報道指鄭中基因眼見阿 Sa同 William高調拍拖而心死,最近先正式搞離婚。 資料圖片

放大圖片
陳偉霆同阿 Sa發展姊弟戀以嚟,聲稱面對好大壓力。 資料圖片

陳偉霆同阿 Sa發展姊弟戀以嚟,聲稱面對好大壓力。 資料圖片

答案含糊

係咪同 William拍拖前已經係蔡小姐?阿 Sa就答得好含糊:「總之做晒法律上嘅嘢,已搞清楚大家嘅關係。」咁究竟幾時回復蔡小姐身份?阿 Sa迴避話要交代嘅已交代晒,所有法律程序亦都做妥,但係馮仁昭就記得 Ronald上星期回應離婚一事,仲話技術嘅問題要技術處理,咁即係未完全搞掂,有瞞婚前科嘅阿 Sa公開話已回復蔡小姐身份,睇怕都係想維護 William。

阿嬌認衰

至於阿 Sa好姊妹阿嬌,之前喺微博加把口話阿 Sa唔講離婚原因已係仁至義盡,噚日阿嬌即刻認衰話:「我自己諗啫!」咁究意阿 Sa有冇俾 Ronald辜負過?阿 Sa話:「我同佢喺記者會已講晒,冇其他想講,希望大家開心幸福。」阿 Sa又話知道 William面對好大壓力,自己就未有心理準備迎接另一段婚姻。


阿 Sa同阿嬌做模特兒示範鑽飾,可能因是非纏身,阿 Sa個樣有啲憔悴。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()