在香港即使俾你揸架寶馬 M3,都唔敢亂來,也膽怯於一部快相相機及一個交通警。有機會去上海 F1國際賽車場一試 M系極限,當然不能錯失,決心跟 M3搏鬥,最後卻發現 Never fight with the car才是至理名言。記者、攝影:許維雅鳴謝: BMW HK( 3129 9000)

攻彎湧起興奮 放大圖片

 

踏入年尾,眾車廠紛紛舉行 Track Day,一展旗下辣車級車系的實力。論性能,寶馬 M系以 400幾匹馬力的 M3、 500幾匹馬力的 X5 M及 X6 M出戰,夠晒力水讓你瘋狂一番。論場地,寶馬選擇了位於嘉定區、曾舉辦一級方程式賽事的上海國際賽車場作為訓練場地,戰意自然加倍提升。自問並非「賽車手」一族,亦不是好戰之士,但第一次踏足 F1賽車場,都湧起一股興奮,於被公認為難度頗高的 F1賽道上試玩 M系,攻 U Turn形及 S形彎,專誠由德國慕尼黑請來的 Driving Experience教練 Fritz教路,心情更興奮莫名。

入彎認四點 放大圖片
■入彎要學習跟線入,一架架排住隊感覺入彎四點。

■入彎要學習跟線入,一架架排住隊感覺入彎四點。

原來入彎要控制得好,一定要認清四點,制動點、入彎點、彎心及出彎點。當遇上轉向不足、軚環突然變輕的失控情況時, Fritz千叮萬囑:「 Never fight with the car!停止畀油,唔好再強行扭軚,望住你想去的方向。」知易行難,準備走入賽道的心情確實有點緊張。

SUV身手一樣敏捷 放大圖片

 

望見 13架 M系於賽道起點排出 M字陣形,氣勢十足,大家分成兩條車龍出發,跟住教練領航的 M3試圈,幾時收油入彎,教練到實,透過對講機提點,開始逐步慢慢摸清脾性強悍的 M3底蘊,原來學習飆車所需要的專注,身心體力透支都幾大,整個提升技術的訓練,其實唔止齋跑圈咁單調!

放大圖片

 

放大圖片

 

 

Launch Control起步 放大圖片
■教練耐心教大家於大直路試玩賽車式起步。

■教練耐心教大家於大直路試玩賽車式起步。

到下午,另一位教練帶領我哋換揸 X5 M及 X6 M,大玩 Launch Control賽車式起步,先按 M再關掉 DSC,左腳踏實迫力,右腳踩盡油門,直至錶板螢光幕出現賽車旗仔 Icon,第一次感受到放迫力一刻所造出的彈射衝力,認真 High到暈。

放大圖片
■長按 DSC按鈕數秒關掉防打滑功能。

■長按 DSC按鈕數秒關掉防打滑功能。

放大圖片
■玩 Launch Control才可關掉 DSC。

■玩 Launch Control才可關掉 DSC。

 

SLALOM繞障訓練 放大圖片
■揸 X6 M玩 SLALOM時,感覺一點也不笨重。

■揸 X6 M玩 SLALOM時,感覺一點也不笨重。

之後再進行 SLALOM繞障訓練,力證車身較高的 SUV一樣可以身手敏捷,貼住雪糕筒打 8字,全因 xDrive的四驅系統會自動分佈前驅的力量輸出,及因應不同情況去控制後驅的左右力量。

車主大嗌:好好玩!

今次同行還有一批買了 M3的車主,完成 M experience訓練課程有張證書,於 M3繞障計時賽的冠軍得主更有獎盃一隻,代理夠晒細心。

Anonymous 放大圖片

 

呢個賽車場真係好好玩,所以最鍾意玩 Full Track兜圈部份。新一代 M3同之前一代完全唔同晒,入彎操控真係拍得住林寶同拉利,好有驚喜。

Philip 放大圖片

 

平時真係無機會咁玩,同埋你玩完 Track真係幫到你知道自己架車嘅極限去到邊。加上呢個場好吸引,絕對好玩,好有車手感覺。

後記: 放大圖片
■最後玩計時賽,有專業儀器計算小圈速。

■最後玩計時賽,有專業儀器計算小圈速。

由天光玩到黃昏,最後還要來一場 M3繞障計時比賽,冠軍當然無我份,但今次馴馬記之旅的確令我對玩辣車有更深了解。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()