整容藝人越嚟越多,真面目嘅人越嚟越少。羽翹當初加入蕭定一公司時冇即刻好似 Freeze咁走去整容,佢上年仲喺網誌度話要整容就出道前去整,因為出道後有太多相俾人 photo hunt,太遲,而且佢要整都會隆胸先,但羽翹前晚喺灣仔出席雜誌活動,成個樣明顯唔同,面部飽滿咗不特止,雙眼深大有神,鼻樑又削咗堅挺咗,睇嚟冇以前咁粗大,有冇變靚見仁見智,但一定唔同咗。佢話自己忙緊籌備新細碟,嚟緊會開音樂會,到時好想表演鋼琴以外嘅樂器,佢話:「我想試吓玩豎琴,我本身唔識嘅,希望學得識。」

放大圖片
《前晚》<br/>羽翹前晚出席活動,望落去同 07年出席電影《出水芙蓉》記者會時成個樣唔同晒,鼻挺&#21655;,雙眼又明亮&#21655;。

《前晚》羽翹前晚出席活動,望落去同 07年出席電影《出水芙蓉》記者會時成個樣唔同晒,鼻挺咗,雙眼又明亮咗。

放大圖片
《 07年》

《 07年》

官恩娜易容睇戲 放大圖片
官恩娜成日做&#22050;都要&#30528;婚紗,所以佢話真係結婚時想&#30528;裙褂喎。

官恩娜成日做嘢都要着婚紗,所以佢話真係結婚時想着裙褂喎。

同場嘅官恩娜( Ella)一身婚紗 look出現,仲戴咗過百萬卡地亞鑽飾,佢話入行後經常着婚紗,着到冇乜感覺,只係未着過裙褂,所以第時自己結婚,希望着裙褂同戴住有十隻金豬仔嘅頸鏈。 Ella啱啱做完舞台劇,嚟緊忙於宣傳新戲《東風破》,佢話家人都睇咗首映,讚不絕口,但佢想聽吓觀眾意見,會搵日易容入場睇戲,即使俾人鬧都冇所謂。另外,工作多多嘅 Ella噚日又去商台宣傳新歌,佢話忙到冇時間陪家人,好想同公司申請一個月最少畀一日假佢陪家人,佢話:「前晚我阿媽先話有親戚結婚,叫我一定要去,但我真係去唔到,當時我覺得自己好不孝,好彩媽咪好體諒我,唔會畀壓力我。」


羽翹(右一)初初簽蕭定一時,話過唔會學 Freeze三嬌咁整容。 資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()