賀歲片《我愛 HK開心萬歲》昨日在荃灣宣傳,一眾女藝員包括陳法拉、呂慧儀、楊秀惠和陳美詩( Macy)一同出席。孫耀威的過氣緋聞女友楊秀惠和現任女友 Macy同場,之前兩人曾同場出現,當時還毫無芥蒂,但昨日當要求楊秀惠與 Macy合照時,楊秀惠即說:「叫埋全部演員一齊影啦,今日係《我愛 HK》嘅活動嘛。」擺明不想和 Macy單獨合照,態度 180度轉變。

放大圖片
陳美詩(右)和楊秀惠這對孫耀威(小圖)的新歡舊愛,昨日狹路相逢。

陳美詩(右)和楊秀惠這對孫耀威(小圖)的新歡舊愛,昨日狹路相逢。

放大圖片
陳法拉擔大旗和其他藝員宣傳賀歲片,她更落台派紀念品。

陳法拉擔大旗和其他藝員宣傳賀歲片,她更落台派紀念品。

「私下有講有笑」 放大圖片
(左起)呂慧儀、法拉和楊秀惠表演書法,卻顧着按胸防走光。

(左起)呂慧儀、法拉和楊秀惠表演書法,卻顧着按胸防走光。

提到孫耀威視 Macy為結婚對象,可會恭喜她?楊秀惠直言:「其他嘢唔回應喇。」反而 Macy表現大方,她說:「佢可能要做其他訪問,大家諗多咗,一場同事,仲合作拍《萬凰之王》拍得好開心,佢做一個好奸嘅妃子,我就做佢嘅宮女。」劇情可有被楊秀惠刻薄? Macy說:「拍時個個都演得好乞人憎,但私下有講有笑,仲一齊食飯。雖然戲劇老師有話演戲要用真感情,但大家都係跟劇本做啫」。提到男友孫耀威希望結婚, Macy說:「我又冇收到呢個風喎,都係睇番男仔,媽咪就好心急,不過唔到我決定。」採訪:藍文浩 攝影:葉君海


楊秀惠昨日拒絕和陳美詩單獨合照,表現認真欠大方。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()