你癲夠未呀!(真實對白)

Neway大細新抱陳法拉同諸葛梓岐,近日公然開拖互插,兩女隔空駁火足足一星期,被諸葛咬住唔放,法拉?到向身邊朋友訴苦,數爆對方:「佢係咪黐線 o架?搏宣傳都唔使咁吖!佢癲夠未呀?」
臨近新年搞到家嘈屋閉,但原來奶奶薛母已同法拉聯成同一陣線,除了名正言順批准法拉入門,亦對自封係未來薛家二少奶的諸葛梓岐所作所為極度不滿,更以四大罪狀(講大話、勾佬、大使、搞到兄弟反面)指控她,諸葛要入薛家門隨時脫腳。
法拉:佢癲夠未
因為諸葛梓岐向傳媒爆料,揭穿陳法拉同 Neway大少薛世恒已在美國秘密結婚,再狂踩法拉唔認奶奶,唔識得孝順父母、無家教,借勢抬高自己,終於辣着法拉反擊。「我咁多年係靠努力企得穩,佢(諸葛)靠乜嘢我就唔知!我唔會放料做新聞,我係一個尊重長輩、好傳統嘅人,父母家教好嚴。」
唔妥到出晒面,法拉同諸葛連環隔空駁火外,私底下法拉對於諸葛咬住唔放的行為亦忍無可忍。上星期四(二月四日),有人耳聞目擊正在拍攝劇集《公主嫁到》的陳法拉,未埋位傾電話時,向電話中人狂鬧諸葛洩憤,「有冇搞錯?佢(諸葛)係咪黐線 o架?要搏宣傳都唔使咁吖,講咁耐都仲唔肯收聲,佢癲夠未呀?」

成為薛家新抱後,法拉每日都拖住價值接近兩萬元 LV漆皮手拖喼開工,認真富貴。

法拉上了「老公」公司名下七人車接載離開,甚有闊太派頭。


要尊重老人家!(真實對白)

影結婚相

第二日(五日),返無綫開工的法拉似乎有備而來,突然主動走埋記者身邊問大家是否等她,問到她與諸葛的恩怨,她更一反常態,合作回應。
壹:你同諸葛梓岐關係如何?
陳:做嘢嘅時候見過一兩次囉。
壹:你知唔知係佢放料話你結咗婚?
陳:吓?我都唔想相信呢個事實,但係我最唔開心係俾人話我無家教,我屋企人都唔開心囉,因為佢哋知道自己個女係點,我自細家教就好嚴,一向我都好孝順父母同尊重長輩。
壹:咁你係咪同薛世恒結咗婚?
陳:(甜笑)唔……不過遲啲我哋都會影結婚相。

法拉與薛世恒由地下情到公開浮面,去年她更光明正大到 TVB西餐廳食飯見高層。

剝出名

《有營煮婦》中連環剝衫露 bra去廁所,意識大膽,引來極大回響,相信以後都冇機會再睇到法拉這類演出。

《師奶兵團》中,陳法拉在一場遊艇戲,自備幼帶比堅尼上陣,更讓同劇男演員推油,奠定新一代性感女神地位。(《忽然 1周》圖片)

積怨兩年

冰封三尺,非一日之寒。早在兩年前,諸葛同 Neway二少薛嘉麟拍拖開始,當時剛做 model的諸葛梓岐自稱是諸葛亮第六十三代後人,又經常將自己與同 Neway太子爺拍拖的陳法拉相提並論;為了做新聞,甚至在薛世恒祖母的喪禮上,放料叫傳媒影相,大搞與法拉爭寵新聞,令當時尚未全面曝光的薛陳戀曝光,陳法拉再無法否認拍拖事實。
與法拉爭寵新聞即時令諸葛人氣急升,她更是咬住唔放,只要稍有機會,便重施故技,甚至向公關公司獻計,邀請她與法拉一齊出席活動,兩個薛家新抱同場,必定搏到報紙頭條。
明知諸葛奸計,法拉亦唔笨,每次接 job前,必定問清楚與誰同場,當知道有諸葛就唔肯接,雖然如此,但過去兩年內,亦試過有兩次同場。
「上年四月法拉都試過同諸葛梓岐一齊做 Swarovski活動,嗰次因為諸葛係以模特兒身份出席,所以會方冇講到俾法拉知有佢同場,去到法拉先知出事,諸葛即刻借啲意行去法拉身邊搏影相;喺咁嘅情況下,佢哋唯有交戲扮 friend,但之後法拉就講到明,唔肯再同諸葛同場。
「直到今年一月,法拉見諸葛好似再冇利用自己做宣傳,加上個騷價好高,於是答應一齊出席活動,甚至唔介意俾司儀用薛家準新抱介紹佢哋出場。但係估唔到過咗幾日,諸葛就放料爆法拉秘密結婚,唔怪得法拉咁嬲。」知情人士說。

發火還擊


去年四月兩人曾同台出現,她們更做晒戲扮老友。

受新聞困擾,近日開工的法拉在片場無厘心機。

上週五(五日),陳法拉於電視城趕拍《公主嫁到》,有備而來回應與諸葛恩怨,更暗寸對方虛報年齡。

在劇集中穿過多次婚紗的法拉,自爆快將與薛世恒影結婚相,默認好事。

四大罪狀

除咗法拉發火之外,未來奶奶薛母對於兩位「新抱」開火,搞到家嘈屋閉,亦十分火滾,逐漸睇清楚諸葛真面目的薛母,今次更與法拉同一陣線。
「薛母最初唔係好夾到法拉,反而覺得諸葛份人有禮貌,識氹老人家,又經常送禮物,所以初期諸葛好得寵,到後來發現諸葛扮晒公主成日要薛嘉麟買嘢俾佢,變得好大使,之後又俾傳媒踢爆佢其實係大話妹一名,學歷、年齡、背景通通都係假,加上諸葛試過瞞住男友,靜雞雞同男友個老死 Max Wu來往,件事傳番去佢哋(薛家兩老)耳邊,先至扣晒分。」薛母身邊人說。
但最令薛母不滿,是諸葛為抬高自己男友,竟然放料指法拉男友薛世恒,因為使大裝修費而失寵,在公司無晒話事權無晒地位,反而她的男友薛嘉麟就坐正做集團主席,搞到兩兄弟唔妥。
「薛母就係嬲諸葛是非,搞到佢兩個仔反面,佢兩兄弟本來感情唔錯,但係自從 Ernie(薛嘉麟)同諸葛拍拖之後,成日聽個女朋友唆擺,兩兄弟爭話事,終於搞到面左左。以前成日一齊見面食飯,而家都少咗。」知情人士說。
由於諸葛公主面具越撕越破,即使薛母曾講過:「個仔鍾意,我管唔到!」短期內要如陳法拉般獲准入門,名正言順做薛家新抱,相信諸葛要努力洗底,痛改前非。

諸葛背住男友(左一),約會男友老死 Max Wu(右一),經常出入四季酒店。

薛媽媽不滿諸葛梓岐搞是非,相反,法拉對戀情一向作風低調,深得未來奶奶歡心,御准入門。(《 FACE》圖片)

日前陳法拉與諸葛梓岐於活動中碰頭,大會以「準薛家新抱」來形容二人,其間陳法拉表現抗拒,更表示不會向未來奶奶拜年,事後諸葛梓岐藉此事暗寸陳法拉冇家教。

向來愛搏出位的諸葛,在寫揮春時刻意*低身,露出胸前兩團肉,成功搶大嫂鏡。

日日開火

陳法拉與諸葛梓岐分別跟 Neway兩太子拍拖,二人屢次傳不和,近日陳法拉被對方爆婚訊,隨即引來二人擺明車馬開火。
2/2 有報導指陳法拉跟薛世恒秘密於美國私訂婚約。諸葛梓岐出席活動時玩踢爆,更說:「係出面嘅人話我知。」
3/2 陳法拉不忿婚事被踢爆,直斥諸葛梓岐「放料做新聞」及「靠別人私事上位」。
4/2 諸葛梓岐隨即反擊,叫陳法拉不要「此地無銀」,「無論點都好,都祝佢哋幸福快樂,同埋尊重老人家、孝順父母。」暗指陳法拉冇家教,不懂尊重老人家。諸葛梓岐更強調如果結婚,唔會收收埋埋咁小家。
6/2 陳法拉出席電影宣傳公開強調:「唔想再回應。佢(薛世恒)唔係圈中人,自己有責任保護佢,總之新一年遠離是非,希望佢都可以,我講嘅佢係諸葛梓岐。」
7/2 諸葛梓岐再出招,帶同男友薛嘉麟開工,擺明向陳法拉示威。

大話精

出道不久的諸葛梓岐,即被人踢爆假扮諸葛後人、虛報學歷、年紀,又假扮上流社會,負面新聞一浪接一浪,公主變大話精,形象破產。

假學歷
諸葛梓岐曾表示在溫哥華 BCIT讀室內設計,但傳媒曾聯絡校方,發現諸葛並未有於該校修讀任何課程。

扮諸葛後人
諸葛梓岐自稱是諸葛亮 63代後人,又稱家中族譜有記載她名字,但卻被歷史學家駁斥:「一個家族族譜根本沒可能記載女性名字。」

虛報年齡
諸葛梓岐自稱 83年出生,卻被傳媒踢爆她在交友網的個人檔案中報稱是 81年,報細了兩歲。

攀上流社會
自稱跟男友薛嘉麟同是香港菁英會會員,但記者曾向會中幹事求證,對方指諸葛梓岐並非會員。

黐富豪上位
為了加入「百仁會」,諸葛梓岐密密約會恒基大少李家傑,但臨門一腳卻因背景被質疑而不獲批准入會。

(《蘋果日報》圖片)

(《忽然 1周》圖片)

10億身家

Neway兩位太子爺薛世恒及薛嘉麟,父親是上市公司中大印刷主席兼創辦人薛濟傑,業務涉印刷標籤、廣告物料及膠片等等。公司市值約七億六千萬。除了印刷生意,集團早年改名「中星集團」,積極拓展娛樂事務,開辦 Neway卡拉 OK及新時代藝員管理公司,旗下藝人包括 Hotcha、胡杏兒、王浩信等。去年,「中大印刷」主席薛濟傑宣布退休,由現年 32歲的長子薛世恒及 31歲次子薛嘉麟接棒打理家族生意。
此外,薛家亦積極投資房地產,更開立中大投資管理公司,持有總值超過三億物業,包括多個旺角鴻都大廈商鋪、市值二億五千萬;沙田皓郎山莊,市值 2,800萬;松柏花園,市值 1,870萬。

薛濟傑為中大印刷及 Neway娛樂的創辦人,去年宣布退休,讓位給兩位兒子薛世恒及薛嘉麟。(《蘋果日報》圖片)

Neway卡拉 OK的業績每況愈下,近年蝕多於賺。

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()