放大

Fiona Sit   膊 位 綴 紅 色 玫 瑰 花 淡 粉 紅 色   V 領 針 織 上 衣 $6,580 FENDI

幾 年 前 , 我 坐 車 途 中 聽 到 一 把 歌 聲 , 圓 滑 清 脆 , 惟 咬 字 就 似 一 個 ABC 含 住 一 粒 糖 在 講 中 文 。
最 近 , 聽 薛 凱 琪 新 歌 , 字 正 腔 圓 , 運 起 氣 來 更 流 暢 , 單 聽 把 聲 , 成 熟 了 , 口 中 粒 糖 也 應 該 溶 了 。
「 我 特 登 將 每 粒 字 讀 清 楚 , 好 多 人 話 我 有 進 步 。 」
入 行 4 年 , 唱 歌 : 演 戲 : 做 舞 台 劇 , 進 取 又 進 步 , 這 好 比 踏 上 人 生 另 一 個 畢 業 禮 , 然 而 , 貪 心 的 Fiona 得 一 想 二 , 有 事 業 又 想 愛 情 。 「 我 係 正 常 人 , 這 一 刻 , 最 恨 拍 拖 。 」
獨 生 女 生 涯 廿 八 載 , 坦 言 一 個 人 的 日 子 「 過 怕 了 」 , 現 正 努 力 尋 求 生 活 中 的 突 破 , 包 括 搵 個 意 中 人 , 跟 孤 獨 說 bye bye 。


 

Profile

Fiona Sit 薛 凱 琪
出 生 日 期 : 1981 年 8 月 11 日 ( 獅 子 座 )
出 生 地 : 香 港
身 高 : 5 呎 6 吋
體 重 : 98 磅
語 言 : 廣 東 話 、 普 通 話 、 英 語 及 法 語 。
學 歷 : 香 港 城 市 大 學 創 意 媒 體 學 院 畢 業
簡 歷 : 99 年 18 歲 開 始 做 兼 職 模 特 兒 , 03 年 由 舅 父 引 薦 到 華 納 唱 片 。 04 年 憑 《 奇 洛 李 維 斯 回 信 》 一 曲 獲 商 台 「 專 業 推 介 叱 十 大 」 , 是 叱 史 上 首 位 新 人 能 躋 身 十 大 ; 同 年 在 三 大 音 樂 頒 獎 典 禮 同 獲 「 最 受 歡 迎 新 人 獎 」 金 獎 ; 首 張 專 輯 《 `F' Debut 》 首 周 即 達 金 唱 片 成 績 ( 2 萬 5 千 張 ) 。 之 後 作 歌 影 視 三 棲 發 展 。
主 要 作 品 : 唱 片 《 `F' Debut 》 ( 2004 ) 、 《 It's My Day 》 及 《 Smile 》 ( 2008 ) ; 電 視 劇 《 學 警 雄 心 》 ( 2005 ) 、 《 新 不 了 情 》 ( 2008 ) ; 電 影 《 早 熟 》 ( 2005 ) ; 舞 台 劇 《 Last Smile , First Tear 》 ( 2008 ) 。
個 人 網 頁 : http://www.fiona-sit.com.hk
網 誌 : http://hk.myblogs.yahoo.com/fi-fi



 

History

 


zoom
 

1981   有 一 對 波 子 咁 大 咁 圓 眼 睛 , 呢 個 獨 生 女 咁 得 意 , 點 可 以 唔 錫 晒 佢 呢 ? 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

1987   在 國 際 學 校 讀 書 , 半 個 鬼 妹 性 格 , 包 括 直 腸 直 肚 勇 者 毋 懼 的 工 作 精 神 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

2004   為 拍 《 學 警 雄 心 》 剪 短 髮 曬 黑 皮 膚 轉 新 形 象 , 大 獲 fans 好 評 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

2008   穿 吊 帶 裙 , 出 席 Marc by Marc Jacobs 的 活 動 , 睇 落 真 係 大 個 女 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片



 

ME! LOOK
Jessica Chan

Makeup Artist
「 春 天 的 粉 色 衫 最 襯 健 康 nude 妝 , 面 上 顏 色 不 需 多 , 只 要 簡 單 的 粉 紅 胭 脂 及 唇 妝 , 重 點 在 精 靈 的 眼 妝 。 Fiona 的 眼 妝 重 點 是 上 翹 眼 線 , 由 眼 頭 開 始 , 中 央 位 置 開 始 加 粗 , 眼 尾 稍 稍 拉 長 及 向 上 翹 , 營 造 簡 單 而 靈 動 的 眼 神 。 」



 

怕 寂 寞


zoom
 

 

第 一 次 接 觸 薛 凱 琪 , 沒 有 擾 攘 沒 有 被 大 班 人 包 圍 住 , 但 仍 令 我 想 起 四 個 字 — — 天 之 驕 女 。
試 想 想 , Fiona 成 名 得 早 , 正 中 張 愛 玲 所 講 的 好 , 背 景 好 , 來 自 中 產 家 庭 , 父 親 開 設 計 公 司 , 母 親 開 補 習 社 , 都 是 老 闆 。 不 過 , 這 個 一 直 無 往 不 利 的 獨 生 女 , 卻 孤 獨 。 「 我 好 怕 一 個 人 , 好 怕 寂 寞 。 」 陪 伴 她 的 , 是 同 學 , 這 一 種 被 她 稱 為 毋 須 花 力 氣 去 擴 闊 圈 子 的 友 誼 , 就 好 似 銀 行 存 款 , 由 小 學 到 大 學 , 一 路 累 積 , 但 都 只 係 得 眼 見 咁 多 ! 「 屋 企 從 來 冇 人 同 我 嗌 交 , 同 其 他 表 兄 弟 姐 妹 關 係 又 好 疏 , 所 以 , 我 根 本 唔 識 同 人 溝 通 。 」
07 年 , Fiona 去 台 灣 發 展 事 業 , 唔 識 講 國 語 , 唔 識 照 顧 自 己 , 那 是 她 認 為 最 難 捱 的 日 子 。 每 日 一 個 人 食 飯 , 一 個 人 睇 電 視 , 甚 至 一 個 人 化 妝 出 通 告 … … 「 如 果 冇 人 share , 就 算 食 、 住 有 幾 好 , 我 都 唔 會 開 心 。 」 熬 過 了 , 長 大 了 , 現 在 她 經 常 來 回 香 港 跟 廣 東 省 、 台 灣 、 新 加 坡 等 地 工 作 , 都 是 獨 行 俠 。 「 俾 我 揀 , 最 好 梗 係 有 伴 , 好 多 人 恨 自 己 一 個 人 去 流 浪 , 但 我 唔 想 。 」
轉 戰 台 灣 , 除 了 得 到 生 活 體 驗 , 拍 拖 呢 ? 「 我 想 戀 愛 , 對 方 必 須 要 係 一 個 有 誠 信 的 好 人 , 但 現 實 中 , 好 人 難 搵 呀 ! 」 房 祖 名 幾 好 ? 「 緋 聞 好 煩 ! 」

Fiona Sit
古 銅 色 metallic 背 心
白 色 束 高 腰 短 褲 ( 未 定 價 )
Both Chloe
「 Magic Alhambra 」 鑲 白 色 珍 珠 貝 母
四 葉 草 形 K 金 頸 鏈 $47,300
四 葉 草 形 K 金 手 鏈 $31,200
Both Van Cleef & Arpels


 


 

Fiona's choice

「 天 生 皮 膚 易 曬 黑 , 我 很 注 重 夜 間 美 白 , 修 護 日 間 紫 外 光 侵 害 。 卸 妝 後 我 只 用 美 白 面 膜 及 美 白 面 霜 , 最 近 天 氣 乾 燥 , 我 敷 過 美 白 面 膜 後 , 皮 膚 有 點 繃 緊 , 即 搽 補 濕 gel 及 鎖 水 面 霜 , 發 覺 比 單 獨 用 美 白 產 品 更 有 效 。 」



 

愛 追 求


zoom
 

 

行 內 有 幸 被 Fiona 點 名 稱 為 死 黨 的 , 房 祖 名 榜 上 有 名 , 還 有 方 大 同 , 緋 聞 、 交 朋 友 同 屬 這 兩 人 , 難 怪 她 自 己 都 說 , 生 活 圈 子 太 細 。 是 做 人 太 主 觀 ? 「 唔 係 主 觀 , 係 堅 持 , 這 種 性 格 , 做 份 普 通 工 都 難 , 何 況 娛 樂 圈 ? ! 」 那 麼 , 好 姊 妹 鄭 融 呢 ? 「 佢 會 同 我 講 : 『 你 今 日 件 衫 好 樣 衰 。 』 做 朋 友 , 一 定 要 夠 真 。 」
感 情 / 友 情 上 的 追 求 , 遠 不 及 她 對 待 工 作 般 主 動 , 去 年 11 月 , 她 參 演 舞 台 劇 《 Last Smile , First Tear 》 , 新 唱 片 正 是 劇 作 soundtrack , 當 時 , 一 邊 排 戲 一 邊 錄 音 , 每 日 上 百 次 綵 排 任 由 情 緒 失 控 發 放 。
「 以 往 我 將 公 、 私 分 得 太 開 , 依 家 學 會 將 情 緒 釋 放 出 來 。 」
年 廿 八 , 最 易 發 ( 福 ) , 是 故 舞 台 一 役 , 幫 她 消 去 不 少 磅 數 , 又 似 乎 瘦 得 滯 喎 ! 「 我 試 過 出 台 前 一 次 過 食 一 碗 魚 蛋 粉 一 個 菠 蘿 包 仲 有 墨 西 哥 奶 皇 包 , 我 同 事 話 : 『 你 因 住 出 到 台 嘔 呀 ! 』 」 然 而 , 為 保 窈 窕 , 她 每 星 期 都 會 做 一 次 高 溫 瑜 伽 或 打 泰 拳 。 「 一 定 要 keep , 我 塊 面 一 上 鏡 就 圓 過 個 波 , 唔 肥 得 ! 」

Fiona Sit
束 蝴 蝶 結 淡 粉 紅 色 絲 質 娃 娃 上 衣 $14,800
淡 粉 紅 色 絲 質 皺 褶 短 褲 $3,280
Both FENDI
杏 色 羽 毛 頭 飾 $1,380 Jaycow
from White Bridal Couture



 

後 記

講 起 緋 聞 男 友 房 祖 名 , Fiona 相 當 淡 然 , 沒 有 勞 氣 沒 有 伸 冤 , 反 而 娓 娓 道 出 擇 偶 條 件 — — 唔 可 以 講 大 話 。 我 問 : 「 若 果 拍 拖 , 會 否 公 開 ? 」 她 答 : 「 應 該 唔 會 … … 」 我 問 : 「 咁 即 係 講 大 話 ? 」 她 答 : 「 我 的 事 業 … … 又 唔 係 只 為 我 個 人 … … 是 全 公 司 嘛 … … 仲 要 睇 對 方 … … 」 資 料 顯 示 , 現 任 男 友 叫 A 君 , 6 呎 高 , 有 錢 人 , 條 件 咁 好 , 小 心 翼 翼 地 保 護 , 梗 係



 

Shop List :

Chloe 中 環 文 華 東 方 酒 店 地 下 G4 號 鋪 2865 2832
FENDI 中 環 置 地 廣 場 地 下 G18 號 鋪 2524 1339
Van Cleef & Arpels 中 環 太 子 大 廈 地 下 G15 號 鋪 2522 9677
Versace 中 環 國 際 金 融 中 心 2053 號 鋪 2234 7626
White Bridal Couture 中 環 擺 花 街 17 號 地 下 2521 3288



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()