滕麗名自 08年同郭政鴻因為無綫劇集《野蠻奶奶大戰戈師奶》中一場啜爆戲,由拍檔升呢為緋聞情侶,但鴻仔舊年被踢爆原來早有妻女,外間即同情阿滕遇人不淑。有傳阿滕一直對已婚嘅鴻仔未死心,兩人仍維持暗交,有周刊拍到鴻仔凌晨夜訪阿滕香閨,佢哋通宵密室談情,關係糾纏不清。又有指阿滕為呢段苦戀,曾向好友痛哭傾訴,情緒崩潰。

指斷章取義 放大圖片
郭政鴻上年被踢爆原來已婚,仲育有一女。《忽然 1周》圖片

郭政鴻上年被踢爆原來已婚,仲育有一女。《忽然 1周》圖片

噚日阿滕喺長沙灣趕拍新劇《怒火街頭》,對於同鴻仔嘅緋聞再被翻舊賬,佢好勞氣咁話:「可能我就有新劇《掌上明珠》出街,所以拎我啲新聞贈興,幫我宣傳,不過成日影響到人哋,我諗要同鴻仔講聲對唔住。我仲想講,我情緒冇問題,呢排不知幾開心,前幾日仲一班朋友 BBQ。」阿滕話自己雖中微博毒,但冇借微博向鴻仔傳情,佢話:「據我所知,鴻仔係冇開微博。」為咗啖氣,佢噚日又喺微博重申:「請不要再借我的微博斷章取義,多加幻想,傷害我的朋友。」至於郭政鴻,就至截稿前都未回覆。


滕麗名噚日喺長沙灣為新劇開工,對於佢同郭政鴻嘅緋聞又被翻出,佢話要向郭政鴻講聲對唔住。

滕麗名否認為郭政鴻崩潰

日前有報道指滕麗名為郭政鴻情緒崩潰,阿滕昨日在電話中勞氣地表示在微博上的留言遭利用來報道,簡直是斷章取義:「我冇咩哭訴,亦冇心情去做呢啲嘢,因為我連開工都冇精力。(同鴻仔關係點?)一直都係好朋友,我字典裏面冇『出賣』、『利用』,依家咁樣話我逼鴻仔,我冇講過,咁樣報道會害死人,我對鴻仔真係超級唔好意思。(影到佢去你屋企?)嗰張可能係舊相,佢冇嚟過我屋企!」

 


資料圖片

滕麗名不忿被屈崩潰

滕麗名對周刊指她為與郭政鴻之感情問題而崩潰一事,昨日她在電話中表現激動,直指報道用她微博上的留言來斷章取義:「我冇心情去做呢啲嘢,(同鴻仔關係點?)一直都冇變,係好朋友,我勞氣係因為我字典裏面冇『出賣』、『利用』,首先我冇講過,咁樣報道會害死人,我對鴻仔真係超級唔好意思,(但影到佢嚟你屋企?)嗰張可能係舊相,佢冇嚟過我屋企,如果係真嘅,就影埋佢走啦!」

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()