梁嘉琪炮製曲奇奶茶夠「台」型

鍾情珍珠奶茶的梁嘉琪,最近移情別戀迷上Oreo曲奇奶茶,試整時有板有眼,果然是台式飲品的忠實Fans!梁嘉琪對台式食品情有獨鍾,貪其近似港式口味:「台灣同香港咁近,口味都幾似,台灣嘢好啱香港人食,去嗰度必去夜市,除咗鹽酥雞等小食外,仲會飲珍珠奶茶添!」未能時刻到台灣的她,惟有去心水飲食蒲點止癢:「有時行街或者匆忙嗰時,我會買杯台式飲品,食吓裏面嘅珍珠同布甸醫肚兼止癢。」

除了傳統的珍珠奶茶,梁嘉琪還愛上新口味:「平時我飲開珍珠奶茶,近來發現新口味嘅曲奇奶茶都好正,而且十幾蚊就好大杯,仲有珍寶裝揀,好抵飲!」她急不及待調製「新歡」,還自誇手勢好:「之前以為將奶同茶溝埋就得,原來要沖得香滑,好睇材料同手勢,不過我覺得我都整得好濃郁順滑,加埋曲奇碎,好有口感,哈哈!」


梁嘉琪把奶茶倒來倒去,再加入曲奇碎,便大功告成!
梁嘉琪把奶茶倒來倒去,再加入曲奇碎,便大功告成!



放大圖片



脆卜卜咖啡提神

梁嘉琪工作忙碌,愛飲咖啡提神:「平時忙同眼瞓嗰時,我會買杯咖啡提神,不過飲得多普通咖啡都要轉吓新口味,冇諗過咖啡加曲奇咁Match,滑得嚟,又脆卜卜,冇齋加糖咁悶!」


曲奇咖啡 曲奇奶茶
曲奇咖啡 曲奇奶茶


梁嘉琪大讚自己沖得一手好奶茶,還請人試飲其「傑作」。
梁嘉琪大讚自己沖得一手好奶茶,還請人試飲其「傑作」。

林嘉慈
身為台式食品Fans的梁嘉琪調製奶茶,絕冇雞手鴨腳!
身為台式食品Fans的梁嘉琪調製奶茶,絕冇雞手鴨腳!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()