放大

 

19 歲 由 因 幫 哥 哥 林 一 峰 錄 demo 而 獲 黃 耀 明 賞 識 , 與 盧 凱 彤 ( Ellen ) 組 成 at 17 , 先 後 與 Twins 、 達 成 一 派 、 千 嬅 、 Eason 甚 至 潘 迪 華 合 作 , 當 過 DJ 又 做 過 《 勁 歌 金 曲 》 主 持 , 在 年 底 更 出 書 《 肥 妹 與 脂 脂 肪 肪 》 , 3 月 13 日 最 新 搭 上 先 後 與 Wyman 、 何 韻 詩 及 Fiona 合 作 舞 台 劇 的 鐵 膽 梁 祖 堯 , 開 始 百 老 匯 長 壽 劇 《 I love you, you're perfect, now change 》 中 文 版 !


 

3 度 公 演 全 部 爆 場
《 你 咪 理 , 我 愛 你 , 死 未 ? 》


zoom
 

 

林 二 汶 首 踏 舞 台 的 劇 目 , 是 梁 祖 堯 成 立 的 風 車 草 劇 團 首 本 名 劇 , 亦 由 梁 祖 堯 一 手 從 美 國 購 入 版 權 並 翻 譯 改 編 , 04 年 至 今 3 次 本 地 公 演 超 過 50 場 均 告 爆 滿 。 是 次 , 阿 祖 話 : 「 因 為 二 汶 呢 個 唱 得 之 人 加 入 , 今 次 將 笑 位 收 埋 , 畀 番 多 感 動 , 特 別 換 埋 兩 個 導 演 。 張 錦 程 同 我 演 藝 師 Dr. Peter Jordan , 仲 搵 王 祖 藍 將 歌 再 填 過 , 帶 新 火 花 。 」



 

 


zoom
 

 

宣 傳 照 上 見 清 一 色 黃 衫 , 阿 祖 話 係 因 為 「 Honey 」 , 蜜 蜂 係 黃 色 , 今 日 就 清 一 色 Nike Windbreaker ( 見 後 頁 ) , 因 為 有 sponsor 喎 。
原 劇 名 : 《 I love you, you're perfect, now change! 》
巴 閉 史 : 原 劇 於 96 年 紐 約 百 老 匯 公 演 至 今 , 共 5,000 多 場 , 被 改 編 至 十 種 語 言 , 於 全 球 包 括 北 京 、 台 北 、 日 本 及 韓 國 公 演 過 。
故 事 大 綱 : 由 4 個 演 員 扮 演 超 過 64 個 情 侶 角 色 , 講 足 發 生 在 初 戀 、 婚 前 婚 後 甚 至 婚 禮 中 的 愛 情 故 事 , 最 特 別 係 全 劇 以 歌 舞 形 式 出 現 , 男 女 演 員 隨 時 調 換 反 串 。
日 期 : 3 月 13 日 至 19 日 ( 每 天 8:00pm )
3 月 14 日 至 15 日 ( 每 天 3:00pm )
( 14 日 3 點 特 設 學 生 8 折 場 )
加 開 : 3 月 20-22 日 ( 每 天 8:00pm )
3 月 21-22 日 ( 每 天 3:00pm )
地 點 : 演 藝 學 院
票 價 : $340 、 $280 及 $220
查 詢 : 9267 2678



 

 

不 同 國 家 版 本 的 劇 照 及 宣 傳 照 , 外 國 一 樣 有 肥 妹 , 而 北 京 版 叫 《 我 愛 你 , 你 太 完 美 了 , 所 以 , 還 是 改 變 一 下 吧 ! 》 名 超 長 。


zoom
 

歐 洲 版


zoom
 

北 京 版


zoom
 

歐 洲 版



 

明 星 齊 讚 好 笑

套 劇 02 年 至 今 已 經 係 第 3 度 公 演 , 勁 多 明 星 睇 過 , 宣 傳 物 就 醒 目 晒 齊 明 星 睇 後 感 , 例 如 剛 電 影 《 保 持 愛 你 》 同 阿 祖 合 作 Kay 就 話 : 「 一 套 劇 有 一 個 角 色 都 應 該 幾 好 睇 啦 ! 但 呢 套 劇 有 廿 幾 三 十 個 角 色 好 睇 ! 」 同 阿 祖 合 作 過 《 梁 祝 下 世 傳 奇 》 的 何 韻 詩 亦 大 讚 : 「 3 次 上 映 都 有 睇 , 3 次 都 勁 笑 。 」
曾 經 主 動 搵 阿 祖 合 作 的 星 多 不 勝 數 , 今 次 二 汶 卻 係 阿 祖 誠 邀 , 阿 祖 : 「 我 本 身 太 熟 喇 ! 一 直 等 緊 好 機 會 合 作 ! 之 前 幾 次 做 套 劇 都 用 番 舞 台 劇 演 員 , 搵 二 汶 唱 歌 會 更 好 。 」 二 汶 : 「 百 老 原 版 同 香 港 版 我 都 睇 過 , 叫 我 ( 演 ) 其 實 好 驚 , 因 為 之 前 睇 已 經 好 精 采 , 套 劇 講 足 整 段 人 生 不 同 時 間 戀 愛 好 有 趣 。 佢 以 為 搵 我 唱 會 容 易 , 其 實 歌 舞 片 歌 同 流 行 曲 係 兩 回 事 , 例 如 有 一 段 講 一 對 已 結 婚 夫 婦 想 埋 牙 , 全 段 邊 唱 邊 跳 Tango , 我 音 樂 知 識 完 全 起 唔 到 作 用 ! 」


zoom
 

謝 安 琪


zoom
 

何 韻 詩



 


 

因 量 地 而 積 極


zoom
 

 

去 年 首 次 出 書 講 肥 人 , 今 次 又 初 踏 台 板 , 以 為 係 坐 唔 定 , 其 實 有 解 : 「 前 兩 年 我 同 Ellen ( at 17 拍 檔 ) 因 合 約 問 題 , 兩 年 冇 新 歌 冇 做 碟 , 經 常 屋 企 量 地 , 同 我 出 道 時 日 日 有 工 開 好 唔 同 , 成 個 人 灰 晒 。 後 來 我 兩 個 互 相 鼓 勵 , 環 境 愈 灰 愈 要 積 極 ! 我 寫 書 , Ellen 就 住 結 他 去 唔 同 國 家 旅 行 , 大 家 都 搵 突 破 。 」
去 年 尾 , 兩 個 後 生 細 女 夥 拍 潘 迪 華 姐 姐 開 concert ( 圖 ) 就 是 例 證 之 一 。 要 二 汶 選 今 次 戲 內 最 愛 , 佢 亦 選 來 老 年 一 段 : 「 套 戲 尾 聲 , 講 在 喪 禮 上 燒 金 銀 衣 紙 的 一 位 阿 伯 撩 阿 婆 , 阿 婆 以 為 佢 只 想 one night stand ! 我 好 憧 憬 呢 種 到 老 都 勇 往 直 前 感 覺 。 」



 

你 咪 理 我 之 《 FACE 》 版


zoom
 

訪 問 現 場 係 風 車 草 排 練 室 , 地 下 鋪 晒 膠 布 , 想 佢 畫 出 最 愛 , 即 時 席 地 而 畫 。

劇 名 叫 《 你 咪 理 , 我 愛 你 , 死 未 ? 》 , 境 界 是 愛 得 目 中 無 人 , 3 位 主 要 演 員 亦 有 他 們 你 咪 理 之 愛 , 阿 祖 是 飲 威 士 忌 , 湯 駿 業 係 鍾 意 唱 歌 , 完 全 唔 會 介 意 人 點 睇 ! 二 汶 原 來 唔 係 鍾 意 肥 , 而 係 手 機 ! 「 我 同 時 擁 有 超 過 20 部 手 電 , 盡 量 每 日 都 唔 同 ! 電 話 簿 點 算 ? 呢 個 就 係 愛 情 魔 力 啦 , 我 最 鍾 意 將 資 料 過 過 去 , 好 有 成 功 感 , 絕 對 係 專 家 ! 而 且 不 論 新 舊 電 話 我 都 愛 , 成 日 去 先 達 睇 舊 機 我 ! 」 最 鍾 意 邊 部 ? 「 Nokia N72 , 點 花 心 都 會 返 屋 企 ! iPhone 反 而 有 好 多 用 唔 function 。 」 你 咪 理 , 要 二 汶 畫 番 出 , 佢 心 機 絕 對 係 問 你 死 未 !



 

我 愛 唱 歌 , 你 咪 理

之 前 我 開 演 唱 會 , 有 朋 友 勁 潑 冷 水 , 但 笑 我 唱 歌 人 ( 按 : 年 初 五 處 男 show 《 All in the Timing 》 ) 我 唔 會 在 乎 ! 好 彩 有 人 山 人 海 V 記 勁 支 持 我 。


zoom
 

左 起 : 湯 駿 業 、 梁 祖 堯 、 林 二 汶


zoom
 

湯 駿 業



 

我 愛 酒 , 你 咪 理


zoom
 

梁 祖 堯

我 唔 會 為 人 唔 飲 , 亦 唔 會 為 人 飲 多 , 而 好 彩 係 我 唔 特 別 鍾 意 飲 wine , 一 千 幾 百 Whisky 最 我 !


 

 


 

我 愛 電 話 , 你 咪 理

好 鍾 意 Nokia N72 , 因 為 最 實 際 , 反 應 快 ! 朋 友 成 日 笑 我 買 電 話 , 結 果 電 話 有 事 咪 搵 我 !


zoom
 

林 二 汶


zoom
 

N72

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()