宅 男 攻 略   傅 穎


放大

 

「 其 實 我 都 算 係 宅 女 , 平 時 除 工 作 , 多 數 返 屋 企 畫 畫 寫 睇 碟 聽 歌 執 屋 。 」 表 明 對 個 「 宅 」 字 不 反 感 。
我 深 信 , 自 從 07 年 諗 爆 頭 用 妹 look 自 救 重 新 包 裝 的 傅 穎 , 目 標 觀 眾 晒 架 電 車 度 。 「 發 兩 年 霉 , 知 道 會 出 碟 , 我 自 己 諗 一 個 轉 變 好 大 形 象 。 」 上 月 再 推 出 EP 《 Dearest 》 , 包 裝 黑 膠 碟 咁 大 , 封 面 泳 衣 攪 朱 古 力 , 5 隻 歌 。 「 公 司 話 賣 一 萬 張 。 」
值 得 佩 服 的 市 場 策 略 , 我 做 了 一 個 統 計 , 身 邊 約 有 廿 件 2 字 頭 朋 友 迷 動 漫 迷 玩 具 迷 打 機 , 我 在 星 期 六 晚 上 , 在 MSN 問 他 們 Stephy 索 還 是 Theresa 正 , 百 分 百 答 Theresa , 仲 有 5 個 以 上 好 肉 緊 send 多 句 畀 我 : 「 佢 隻 碟 個 封 面 好 『 毒 』 ! 」 感 嘆 號 之 後 加 多 隻 貓 噴 緊 鼻 血 的 icon 。
「 雖 然 宅 男 成 日 匿 屋 企 , 但 我 會 覺 得 佢 思 想 會 細 密 , 做 藝 術 人 都 會 係 咁 , 我 揀 男 朋 友 都 要 呢 隻 , 唔 煙 唔 酒 唔 蒲 。 」 這 番 說 話 應 該 又 攻 陷 不 少 宅 男 。 唔 , 即 係 等 於 秋 葉 原 堆 maid cafe , 你 估 班 宅 男 唔 知 金 錢 先 係 班 女 僕 主 人 ? 但 一 入 門 口 被 人 叫 主 人 , 聽 到 一 樣 會 面 紅 心 跳 。
很 多 報 道 說 她 人 氣 直 迫 金 牌 女 神 Stephy , 何 止 , 我 相 信 在 皆 旺 信 和 東 方 188 的 宅 男 們 , 情 人 節 想 食 傅 穎 手 上 攪 緊 兜 朱 古 力 , 多 過 想 做 方 力 申 。


 

 

 



 

宅 心 人


zoom
 

 

雖 然 我 對 港 產 look 妹 妹 冇 興 趣 , 但 我 承 認 , 我 搵 資 料 時 的 確 有 放 大 過 傅 穎 唱 片 封 面 張 相 慢 慢 睇 。 「 我 唔 覺 好 性 感 , 都 係 露 少 少 比 堅 尼 , 之 前 影 寫 真 過 , 冇 乜 。 你 覺 得 呢 ? 」 我 覺 得 有 少 少 怕 醜 。 「 其 實 冇 刻 意 話 要 性 感 , 我 個 concept 其 實 係 要 比 較 屋 企 style 。 」 你 在 家 會 特 登 換 件 比 堅 尼 攪 朱 古 力 ?
要 吸 引 fans , Theresa 一 向 不 太 孤 寒 , 可 能 因 為 24 歲 , 已 出 道 近 8 年 。 「 出 道 冇 耐 就 經 歷 人 生 低 潮 , 差 唔 多 兩 年 冇 工 作 , 每 日 醒 都 要 諗 我 今 日 有 咩 做 呀 ? 段 時 間 我 好 難 捱 , 今 日 唔 知 聽 日 事 , 好 冇 安 全 感 , 成 個 人 好 負 面 。 05 年 有 一 日 , 我 同 自 己 講 唔 可 以 咁 , 就 搭 車 出 旺 角 買 超 多 畫 具 返 屋 企 , 開 始 畫 畫 寫 文 。 之 後 叫 公 司 不 如 發 相 畀 雜 誌 出 , 就 係 咁 有 機 會 出 第 一 本 書 《 甜 蜜 蜜 》 。 」 那 時 是 才 女 , 未 有 look , 反 應 麻 麻 。
「 到 07 年 出 第 二 本 書 , 公 司 話 不 如 出 埋 EP 啦 , 我 知 道 呢 個 機 會 我 要 好 好 把 握 , 我 同 髮 型 師 講 不 如 染 淺 色 個 頭 fresh , 後 來 剪 埋 蔭 先 慢 慢 變 成 家 個 形 象 。 扮 妹 ? 呢 件 事 我 做 完 出 係 有 東 瀛 味 , 咁 亦 都 係 整 呢 個 頭 之 後 化 妝 先 日 本 feel , 我 唔 介 意 去 跟 一 個 日 本 style , 我 都 鍾 意 日 本 fashion , 應 該 都 會 keep 住 。 」



 

 

近 排 睇 收 費 台 先 知 有 綾 瀨 遙 咁 靚 乾 物 女 , 家 又 有 個 金 髮 大 眼 妹 同 我 講 自 己 係 宅 女 , 「 不 嬲 都 靜 , 都 會 出 去 食 飯 , 但 蒲 就 唔 會 喇 。 我 覺 得 自 己 係 個 幾 冇 生 活 人 , 同 年 齡 女 仔 唔 同 , 佢 會 去 clubbing , 會 日 日 同 唔 同 男 仔 出 街 , 我 就 冇 乜 興 趣 。 」
要 討 宅 男 歡 心 , 當 然 不 能 嫌 棄 。 「 我 都 識 得 一 男 仔 幾 宅 , 鍾 意 屋 企 作 曲 填 詞 , 黐 住 屋 企 食 飯 , 但 係 比 較 宅 , 思 想 會 細 密 。 」 不 過 , 傅 穎 好 像 不 太 明 白 宅 的 意 思 , 「 我 冇 睇 漫 畫 , 連 Wii 我 都 唔 玩 , 亦 都 冇 特 別 喜 好 卡 通 人 物 , 讀 書 陣 都 冇 , 淨 係 鍾 意 動 物 , 以 前 屋 企 咩 都 養 , 動 物 園 , 有 貓 有 狗 有 有 魚 有 雀 仔 有 倉 鼠 … … 」


zoom
 

傅 穎 的 情 人 節 就 是 這 樣 度 過 。 在 發 布 會 中 隔 膠 片 咀 男 歌 迷 。 「 單 身 對 節 日 會 冇 咁 敏 感 。 」 係 咩 ? 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

就 是 這 個 唱 片 封 套 , 我 在 信 和 見 過 幾 個 男 中 學 生 住 , 好 亢 奮 。


zoom
 

四 件 餅 女 的 恩 怨 情 仇 , 有 傳 媒 更 畫 出 複 雜 關 係 圖 , 原 來 Miki 已 經 變 節 加 入 Stephy 派 別 。 「 唔 係 呀 , 我 同 Miki 好 friend 。 」 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

07 年 未 變 身 前 , 被 拍 到 和 方 力 申 好 友 Neal ( 右 ) 打 網 球 食 飯 , 「 唔 係 真 。 」 又 話 好 文 靜 ? 點 解 會 去 打 網 球



 

人 夾 人

自 己 住 , 早 排 被 住 宅 前 保 安 員 爆 發 出 噪 音 白 鴿 眼 掉 垃 圾 。 「 都 唔 知 點 解 會 咁 。 不 過 就 快 租 約 滿 , 都 應 該 會 搬 喇 。 」 出 道 加 入 Cookies 後 已 搬 出 自 住 , 「 我 諗 我 比 較 獨 立 , 媽 咪 都 估 唔 到 我 咁 tough , 屋 企 有 細 佬 有 家 姐 有 媽 咪 同 隻 狗 , 全 家 第 一 個 出 就 係 我 。 」 爸 爸 呢 ? 「 爸 爸 好 耐 冇 見 , 分 開 好 多 年 。 所 以 我 會 盡 量 一 星 期 返 屋 企 一 兩 次 同 媽 咪 食 飯 , 唔 得 話 , 我 媽 咪 就 會 坐 車 去 我 屋 企 擺 低 湯 畀 我 。 」
獨 立 性 格 加 文 靜 喜 好 , 冇 朋 友 啦 , 「 都 係 細 個 玩 大 , 圈 內 都 有 , 關 智 斌 啦 、 何 韻 詩 啦 、 陳 嘉 上 啦 。 」 ? 《 飛 虎 雄 心 》 ? 「 陳 嘉 上 我 發 緊 霉 時 候 搵 我 拍 戲 ( 《 至 尊 無 賴 》 ) , 好 支 持 我 , 家 都 有 聯 絡 有 出 食 飯 , 我 好 鍾 意 同 前 輩 級 朋 友 傾 心 事 , 就 好 似 陳 嘉 上 同 小 欣 姐 ( 查 小 欣 ) , 佢 畀 我 好 大 安 全 感 。 佢 知 我 好 多 秘 密 。 」 有 冇 搞 錯 呀 ! 最 friend 個 唔 係 Stephy ! 「 都 傳 到 冇 乜 感 覺 , 一 入 行 冇 耐 就 傳 , 我 都 有 諗 番 點 解 會 傳 得 咁 行 , 但 係 都 諗 唔 起 。 可 能 我 又 靜 , 佢 又 係 比 較 靜 人 , 冇 乜 撞 擊 機 會 。 」 撞 擊 ? 「 即 係 冇 乜 機 會 打 開 話 題 , 所 以 唔 會 係 講 電 話 傾 心 事 朋 友 , 同 一 個 組 合 都 唔 係 個 個 都 要 超 friend 嘛 , 做 朋 友 都 係 人 夾 人 緣 … … 」



 


 

宅 惰 人

, 傳 媒 又 提 醒 大 家 , 今 年 已 經 係 Theresa 第 三 次 以 怕 煙 味 為 理 由 缺 席 Stephy 生 日 會 , 煙 味 真 係 得 人 驚 。 「 拍 拖 , 想 呀 , 好 想 有 甜 蜜 感 覺 。 條 件 呀 ? 我 諗 最 緊 要 我 鍾 意 佢 , 嘻 。 我 鍾 意 有 藝 術 修 養 人 , 畫 唱 歌 跳 舞 都 得 , 有 共 同 話 題 好 。 不 過 要 唔 煙 唔 酒 唔 蒲 , 所 以 好 難 搵 。 」 對 上 一 單 緋 聞 , 已 經 係 方 力 申 個 friend , 兩 年 前 的 Neal 。 「 我 講 完 呢 條 件 , 都 知 我 之 前 傳 人 係 假 喇 。 」
以 剛 過 去 的 情 人 節 作 例 子 , 「 情 人 節 當 日 有 個 新 碟 發 布 會 , 日 我 兩 個 朋 友 睇 完 我 個 發 布 會 就 上 我 屋 企 , 夜 晚 其 中 一 個 就 約 男 仔 走 啦 , 另 一 個 就 幫 我 買 晚 餐 之 後 先 走 , 剩 番 我 自 己 一 個 屋 企 食 飯 。 冇 乜 所 謂 , 始 終 仲 係 單 身 , 唔 會 覺 得 好 傷 感 , 拍 緊 拖 一 個 人 過 就 話 。 」
仲 推 銷 自 己 , 「 我 係 幾 就 得 男 朋 友 人 , 平 時 工 作 好 衝 好 tough , 但 對 住 男 朋 友 好 依 賴 , 會 盡 量 咩 都 等 佢 決 定 , 當 我 有 鍾 意 人 , 我 會 咩 都 畀 佢 話 事 。 拍 過 4 次 拖 啦 , 有 好 短 , 個 男 仔 拍 拖 第 三 個 月 就 失 蹤 。 」 咁 鬼 惹 人 憐 愛 , 「 咁 , 初 戀 係 我 講 分 手 。 」
look 偶 像 , 對 男 友 就 變 小 鳥 依 人 , 分 手 因 為 男 方 有 外 遇 , 嘩 , 好 理 想 , 宅 男 們 請 繼 續 幻 想 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

很 專 業


zoom
 

傅 穎 ( 中 ) 說 和 媽 媽 、 大 兩 年 的 家 姐 ( 右 ) , 而 年 幼 5 年 的 細 佬 , 則 好 尊 重 佢 , 「 不 過 佢 好 怕 同 學 面 前 認 傅 穎 係 佢 家 姐 。 」 尊 重 成 咁 ?

奇 喇 , 一 向 對 娛 樂 圈 採 冷 淡 態 度 的 攝 影 師 先 生 在 Theresa 到 場 前 問 我 : 「 你 鍾 意 Stephy 多 定 Theresa 多 ? 」 我 答 兩 個 都 麻 麻 , 他 露 出 找 不 知 音 的 疑 惑 表 情 。
之 後 開 始 影 相 , 不 斷 : 「 Good ! Good ! 」 「 Yeah ! Yeah ! 」 「 呢 個 靚 ! 」 「 Wow , 真 係 點 影 都 靚 ! 」 眼 神 迷 迷 , 龍 友 咁 款 。
我 記 得 上 司 仲 開 會 時 叮 囑 我 : 「 你 唔 好 俾 人 電 兩 電 就 暈 晒 浪 呀 ! 」 嘿 , 你 當 我 咩 人 ? 我 是 專 業 記 者 來 的 ! 為 令 自 己 保 持 清 醒 , 我 不 斷 掛 住 屋 企 隻 《 街 霸 4 》 、 好 想 衝 出 旺 角 買 PS3 《 人 中 之 龍 3 》 、 仲 有 超 可 動 白 金 之 星 、 超 時 空 要 塞 VF-1D , 突 然 醒 起 , 未 睇 最 新 一 話 《 Naruto 》 同 《 Gantz 》 添 , 深 田 恭 子 套 《 小 雙 俠 》 又 幾 時 上 畫 呢 ?
我 淨 係 傅 穎 甜 笑 話 鍾 意 一 個 人 咩 都 畀 佢 話 事 , 有 少 少 分 心 咋 。



 

 


zoom
 

《 蘋 果 日 報 》 圖 片

上 排 左 起 : Elaine 、 Helena 、 Miki 、 Stephy 、 Gloria
下 排 左 起 : Serena 、 Kary 、 Theresa 、 Angela
9 人 年 代 Cookies , 真 係 集 天 下 之 大 成 。 「 我 阿 媽 唔 驚 我 學 壞 , 驚 我 俾 人 恰 多 。 」 咁 純 ? 「 我 唔 想 用 呢 個 字 形 容 自 己 。 」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()