孫耀威( Eric)和陳美詩秘密撻着拍拖,不過起初當事人不肯承認,但隨着被拍到當街啜啜斷正而被迫公開。前晚 Eric現身中環的名酒活動,由於兩人皆是基督徒,問到 Eric會否擔心酒後亂性?他聲言自己只會在清醒時才有慾念,豈非出事機會更大?!


其他娛樂名人影片

孫耀威、傅穎( Theresa)、周永恆( Roy)及張震前模特兒女友 Tanya等,前晚到中環出席名酒活動。近日 Eric和女友陳美詩( Macy)因被拍到街頭啜啜,戀情正式浮面,兩人同是基督徒,問到 Eric若飲酒後會否擔心亂性?他一臉信心地說:「唔會,我飲醉咗只會笑同講嘢,我唔係『動 L』類型,我唔係亂性嘅人,反而平時先諗嗰樣嘢。」

結婚唔會公開 放大圖片
孫耀威和陳美詩因在街頭啜啜被拍下,惟有公開承認戀情。

孫耀威和陳美詩因在街頭啜啜被拍下,惟有公開承認戀情。

Eric又強調早前被發現在台灣出席朋友飲宴時要人攙扶,但他強調自己並非飲醉,只是想低頭免被人認出。提到 Macy表示視 Eric為結婚對象, Eric坦言自己亦有相似想法,之前 Eric傳緋聞的對象如楊秀惠及應采兒皆不是香港人,記者笑他今次終可以結識「港女」。問到若將來結婚會否公開? Eric說:「其實結婚係兩個人嘅事,真係冇必要同人交代,不過暫時我都未有呢個計劃。」同場的 Theresa表示出席完活動後要為寫真和工作人員開會,現在她已減了 5磅, Theresa希望可以再減去大髀及手臂的肥肉,會否考慮如鍾欣桐打 botox瘦身? Theresa說:「咁我又未有呢個需要,但係希望唔好瘦咗唔應瘦嘅地方,不過我一向都唔係『胸湧』嘅人。」Theresa透露寫真會以三點式及睡衣 look示人,而她近日便瘋狂買內衣褲打底。

Roy拒做手術 放大圖片
Theresa和周永恆前晚不約而同以深色 cool爆造型出席名酒活動。

Theresa和周永恆前晚不約而同以深色 cool爆造型出席名酒活動。

同場的周永恆當日是 26歲生日,他表示之前已和老婆及家人食飯慶祝,提到老婆腹中 BB是囡囡,會否已想到追個囝囝?他說:「老婆已經問我係咪想當佢係豬。」至於腦瘤, Roy透露已看了第四個醫生,暫時他不會做手術,對生命不會造成即時危險,但足球及籃球等激烈運動則不能參與。採訪:李珮洳 攝影:林德雄


Eric聲稱自己絕對不會酒後亂性,反而在清醒的情況下才會有慾念。

孫耀威非醉後動L型

孫耀威(Eric)、傅穎等前晚現身夜店活動,撇低女友陳美詩(Macy)的Eric笑言自己不是「醉後動L型」不擔心會酒後亂性,他又冧爆甜笑大讚Macy,被記者取笑終於情歸「純正香港人」,Eric笑說:「係喎,可能我回歸香港幾年,變番個『港男』(會秘密結婚?)始終兩個人嘅事,但依家未有計劃(合作拍劇?)勁歌都上唔到拍咩劇?」


Eric未有帶Macy現身怕出雙入對太骨痹。

此外,傅穎穿上Rojita型格連身裙配上bread n butter外套上陣,輕露微罅,她透露將於書展推出寫真及散文集,她說:「依家要減磅,(學王祖藍push胸?)唔會太誇張,都會向佢請教下,會有性感內衣同三點式。」


傅穎穿Rojita型格連身裙配bread n butter外套上陣。

楊秀惠大方祝福老孫

昨日楊秀惠出席《屈臣氏2010世界女排大獎賽》記者會,對於前緋聞男友孫耀威高調公開與陳美詩(Macy)的戀情,她大方地說:「Macy係個好好嘅女仔,老孫我都識,知佢對愛情嘅要求好簡單,可以喺病嘅時候搵到個好女仔,都祝福佢哋!」心急拍拖的她自誇樣靚身材正,只是較情緒化。

同場的高海寧則嫌身材未夠結實,希望有纖體公司贊助,即使性感拍廣告也不介意。


楊秀惠示範打排球,有姿勢有實際。
楊秀惠示範打排球,有姿勢有實際。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()