蔡少芬( Ada)、朱慧敏、陳豪及黃德斌等昨日於西灣河為無綫劇集《飛女正傳》宣傳,大會安排眾人分組玩攀石及飛天遊戲,曹永廉於攀石環節中不慎跌親,而蔡少芬扮女飛人向前飛撲時,同樣擦傷鼻尖即時紅了一片,身旁的曹永廉即說:「點解撞到個鼻唔係撞到胸 o架?你咁嘅年紀跳到都好嘢喇。」對於該劇被指抄襲外國電影, Ada說:「呢部係講港女,為港女平反點去打敗港男,好多人都話好好笑,對白又抵死。」至於演技被指浮誇,她說:「有朋友同網友讚我,話我做到港女特質,只不過可能有啲女仔唔認同自己係港女,咁我本身當然都有港女性格,就係充滿自信,但又未去到唔知醜嘅地步。」採訪:王崇穎攝影:陳順禎


蔡少芬落力為新劇《飛女正傳》宣傳,結果撞傷鼻(小圖)。

蔡少芬仆崩鼻證冇整容

蔡少芬昨日出席活動玩遊戲時不慎仆損鼻,不過她即自我安慰,笑指天生麗質,足以證明下巴及鼻均是真材實料!


蔡少芬凌空飛躍姿勢無敵,可惜衰收尾。

蔡少芬(Ada)、陳豪、黃德斌及朱慧敏等昨日為劇集《飛女正傳》宣傳,眾人玩攀石及在高處躍至由藝員所持的帆布中,Ada在跳落帆布時竟不慎弄損鼻,痛得眼淚直流,事後笑謂:「個鼻損咗少少。(咪要去整囉?)好彩我天生麗質,咁就證明我下巴同個鼻係真嘅!」

死撐絕無抄襲

說到有網友指她在《飛》劇中演技過於浮誇,Ada解釋謂:「我都聽過有人咁講,但係又有好多人話我做到港女嘅衰格嘢。希望觀眾打開心房去睇啦!」Ada又直認是港女一名:「我係一個香港嘅女仔,又曾經係香港小姐代表!(你有咩特質?)充滿自信啦、覺得自己好正囉!(即係唔知醜?)咁又未到唔知醜。」說到《飛》劇被指抄襲七宗罪,Ada則稱:「超人唔係男就女,再唔係就貓同狗,而套劇講我幫港女去蝦港男,我亦都唔覺造型似《東方三俠》嘅張曼玉,大家元素都唔同!」


哎唷,衰咗!


好痛呀!

陳豪認似怪醫

陳豪則指知道《飛》劇於網上有不錯的點擊率:「我對收視都係平常心,(被指抄襲?)我個造型都試咗好多次,雖然出嚟我都覺得似怪醫,但係我哋絕冇抄襲成分。」而黃德斌適逢生日,獲眾人送吻祝賀。


黃德斌生日,獲眾人送吻慶祝。


陳豪攀石時遭其他藝人搞搞震。 

蔡少芬仆崩鼻標淚

蔡少芬昨日出席活動時直言是港女一名,除充滿自信外,又讚自己天生麗質,即使在活動上仆損鼻,她仍死撐說:「證明我冇整過下巴同鼻!」

蔡少芬(Ada)昨日偕陳豪、朱慧敏和黃德斌等宣傳劇集《飛女正傳》,席上,曹永廉和Ada玩遊戲時均發生意外,Ada更因飛身跳落帆布仆損鼻而痛得眼淚直流,事後她笑說:「好彩冇咩事,只係個鼻損咗少少。(咁咪要去整囉?)好彩我天生麗質,證明我冇整過下巴同鼻!」


Ada撻生魚撞親鼻子。
Ada撻生魚撞親鼻子。


Ada立即掩着鼻子,面容扭曲。
Ada立即掩着鼻子,面容扭曲。




眾演員為黃德斌(右三)慶祝生日,Ada(右四)更送上香吻。
眾演員為黃德斌(右三)慶祝生日,Ada(右四)更送上香吻。

自認港女讚好正

對於網友指她在劇中演技浮誇,Ada解釋:「都有好多人話我做到港女嘅衰格嘢!依家啲人唔認自己係港女,不過佢哋撫心自問,我係咪做到晒港女嘅搞鬼嘢先?希望觀眾打開心扉去睇!(咁你係咪港女?)當然!我係一個香港嘅女仔,又曾經係香港小姐嘅代表,我成日充滿自信、覺得自己好正o架!」對於《飛》劇被指抄襲,Ada說:「超人唔係男就女,況且超人戲講救世,而我就係幫港女去蝦港男,我只會當宣傳,有人講先多人睇!」



同場的陳豪亦指劇中造型只是雷同:「我個造型都試咗好多次,雖然出嚟我都覺得似怪醫,但絕對冇抄襲成分。」此外,右眼受傷的朱慧敏透露,眼睛是因生眼瘡而發炎,她更笑言辛苦命,休息即發病。

影視組
飛身跳落帆布的Ada表現興奮。
飛身跳落帆布的Ada表現興奮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()