身邊多嘴靚女朋友知道我將要訪問天氣小花黃婉曼時,用抱怨的語氣問我:「你可唔可以訪問啲紅啲嘅人o架?」

黃婉曼也不算紅?跳出香港那個啊!縱使她已沒有再主持天氣報告,毫無疑問,她仍是天氣女郎中最紅那位。廿六歲的她不抗拒知名度提升,但抗拒「天氣小花」稱號。她在網誌中寫道:「原來我已經廿六歲。應該算是中女了吧,何以還叫小花?」原來她的中女分水嶺在廿五歲。「我係潮州人,廿四、五歲已經唔後生o架喇。」

天氣中女黃婉曼,原名粘冰冰,藝名是她父親一位有豐富文學造詣的朋友起的,她覺得很瓊瑤。早前她跳出電視框,這邊廂跳到中國移動旗下雜誌《12580尚悠》當總編輯,那邊廂又跳返無綫主持世界盃節目,更到apm擔任世界盃球評員,一般市民可和她近距離接觸。

「想人哋信你,要做好嗰樣嘢。人哋叫我嚟唔係要性感,我係嚟講波,唔係賣身材,咁我係咪要學好啲足球吖?」

她說話速度甚快,間中達至「脷」程度,腦筋轉得快的人多數如此。會考2A6B,高考3A1C,加上豐滿身材、甜美樣子,不是她的男友,也有愛上她的理由。

隨口變秘笈

「『跳出香港』係隨口噏,當時話唔好死固固咁話『之後去世界各地城市睇吓天氣』,我都冇意識到原來『跳出香港』係我講o架,咁啱我跳吖嘛。有啲嘢係唔使度,人生有太多未知,你畀心機做好自己嘢,就會有其他嘢嚟。」

無綫新聞部出身,黃婉曼卻沒有予人「懶」認真的感覺,真人就如她的金句「跳出香港」般跳跳紮。從她的說話速度估計,她未說畢一句,下一句想說的已在腦海出現,嘴巴追趕腦袋,終於愈說愈快。「我係好心急嘅人,頭先化妝師同髮型師都話我講嘢太快就嚟聽唔到。」

這種人是我聽訪問錄音時的大敵,我在鍵盤上的手,怎也追不到她的口。「你可以唔使聽番,你打嚟問番我咪得囉!」真搞笑,那我為何要出來跟你做訪問?本沒打算取她電話號碼,也得改變主意。

黃婉曼應apm邀請擔任「開心球評員」,她說:「我鍾意卡卡,唔係因為佢靚仔,係因為佢乖仔,冇咁多緋聞。」

「大家見我跳跳紮,其實我都冇諗過要行咩可愛路線,同埋行呢條路線一定唔長久,講靚,大把靚過我好多啦!只不過我突然間出嚟第一下,大家會覺得特別囉。香港社會唔好變到咁,我唔贊成咁樣,我好怕自己成為先例,你出嚟靠樣靠身材,跳跳紮,人哋會睇唔起你。」

大學未畢業,無綫已聘她加入《新聞透視》。打滾數年,晚間新聞改革,才以秘密武器身份報告天氣。

「我都曾經覺得《新聞透視》係一份絕世好工,《新聞透視》啲記者都係四十幾歲,做十幾廿年都唔會走,唔會請啲咁新嘅人,難得嗰時請我,我都覺得係終極目標。」

做半小時的《新聞透視》無聲無息,做兩分半鐘的天氣報告反令她人氣爆燈。

「都幾灰o架,如果我企遠啲睇,我有付出唔講,你見到一個人喺度笑、跳跳紮一、兩分鐘,純粹因為咁而鍾意你,我覺得唔順氣。

「《新聞透視》嗰一類節目好多人做緊好多嘢,半個鐘嘅節目一啲都唔容易,要好努力寫稿、約人、摷料,個啲辛苦係冇人睇到。」

簡單變複雜

腦筋轉得快,卻拼命要過慢生活;生活多姿多采,又喜歡放假呆在家中,喝杯咖啡靜靜過一天。黃婉曼來港前,其實在汕頭過着很簡單的生活。

「朝早五點半起身,六點半打羽毛球,跟住返學,中午返屋企食飯,食完飯瞓個晏覺,跟住返學,四、五點放學,六點返到屋企,睇電視新聞、食飯做功課,做到十點一定要瞓。

「阿爸不嬲喺香港做生意,當時屋企人都反對我嚟。我喺大陸讀啲叻學校,各方面都好好,無謂轉。我呢廿幾年就係不斷轉,我小學、中學都轉過好多學校,都唔知點解,總之就轉轉轉。一時返屋企住,一時又去阿嫲屋企住,轉得好緊要。

「以前喺大陸讀書係一般叻,嚟到香港忽然考全級第一、做班長,香港畀好多機會我,我參加好多課外活動:朗誦、唱歌、書法、古箏、話劇、辯論……星期六日都喺學校度過。

「我想好安定,朝九晚五,朝頭早一家人食飯,跟住返工返學,夜晚一齊食飯一齊睇電視傾吓今日發生咩事,好穩定嗰啲生活,但有啲嘢唔到你諗囉!」

事實的確如此,她近來凌晨三、四時才睡,翌早又要起來,每天去多個地方,沒有一刻停下來。

黃婉曼的網誌叫《曼‧生活》,她很努力更新。因為世界盃,她出席了很多活動和接受訪問,但似乎不合她的生活節奏,當事人謂「食得鹹魚抵得渴」。

不是明星

當黃婉曼登上了娛樂版,有狗仔隊主動跟蹤,又出席商場活動,大家已當她明星般看待。

「你覺得我係明星,我又覺得我唔係喎,明星係唱歌拍劇個啲吖嘛!只不過呢一刻大家好奇, 一個新聞人突然上咗娛樂版喎,想知道呢個人究竟係點,有一刻覺得好似明星咁咋嘛。我警覺性好低,我都唔覺得有狗仔隊跟我。啲人都會提我,要小心去街,唔好篤魚蛋呀,要化『行』妝,我都唔會,都係素顏,我都係返工放工返屋企,最多食吓糖水,所以我冇嘢囉!朋友話我要買太陽眼鏡戴喇,我心諗你唔戴咪冇人認得你囉,一戴就全世界都知,點解一定要做啲嘢去標榜『哎吔我好明星呀!你會認得我呀!』咁樣?

「以前一件衫着幾次都冇所謂,我開始覺得做明星一啲都唔好玩,次次都要唔同衫!」

她玲瓏浮凸的身材,也給寫到報章標題上作賣點。

「呢啲唔係讚美嚟咩?哈哈哈!冇嘢o架,傳媒做嘢一定係咁,你都想搵最吸引人嘅嘢去寫,唔通個標題寫『黃婉曼讀書好叻好靚女』?好多人傳短訊叫我唔好唔開心,其實我冇喎!都冇傷害到我啲乜嘢!」

去年二月,黃婉曼成為天氣女郎,為沉悶的節目添上一點姿采。她的辭職,造就了多位後起之秀,如張文采、李偉詩,而後者亦深得小弟歡心。

最緊要靚

「讀書好叻好靚女」的黃婉曼,自然不乏裙下之臣,而和現任男友已拍拖兩年。

「相處OK,性格係夾。以前有諗過大學畢業就結婚,潮州好傳統觀念,覺得好細個就要結婚,後尾都冇喇,人生好多嘢唔係你想要咁就咁,我話我鍾意安定,原來我要不斷換不斷跑不斷適應。呢個世界啲嘢變得太快喇!」

當事人自稱大學期間沒有拍拖,但在中學時卻深得異性青睞。

「同一時間會有幾個人追,但係好奇怪,唔知人哋鍾意我啲咩,中學更加唔係靚嗰啲,但我唔容易鍾意人。「愛情嘅嘢,冇話認定咗就OK,你自己都要做得好。唔好不斷咁要求人哋,你係咪咁好先?你係咪識得洗衫煮飯、出得廳堂、靚靚咁,又好溫柔體貼先?」

不論跑新聞,還是當愛人,也該全力以赴,做到最好。對待戀人,不該是是但但,而要事事關心。

黃婉曼的男朋友是任職攝影師的曾志釗,為甚麼電視新聞記者或主播總會戀上攝影師?我是否該問問方健儀?

約我食飯

訪問完畢,黃婉曼約我食飯。

我答:「吓?」

「我都同跟我嗰啲狗仔隊食飯嘅!」

「吓——?」

約人食飯,她有一套哲學。

「我鍾意用啲錢同身邊朋友分享,請啲朋友食一餐好勁,食好貴,幾千蚊我唔介意,因為呢啲嘢培養緊人嘅感情。呢一刻經歷或者呢一刻感情,係重要過呢一刻你有十萬八萬。我成日覺得錢使晒,自然會有錢再嚟。我窮到乜工都冇,我做麥當勞都有錢啩?你一定過到活o架!你啲朋友都會畀碗飯你食啩?」

數年後,如果她成為金牌司儀,甚或金像影后,希望她也有胸襟和時間約我食飯。

我收拾行裝準備離開,她再三提醒。

「喂食飯喎,真係o架!叫埋你女朋友吖!第時結婚請埋我喎!」

「都好吖,請你做司儀!」

「唔係呀,我嚟食嘢咋!」

冇你咁好氣。但我開始認真地想和她食餐飯,或許因為我也當過狗仔隊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()