清蒸䱽魚套餐$45
Model試過清蒸䱽魚都大讚夠大條,有住家菜 feel。

潮 o靚便當

港九新界 茶餐廳睇波攻略

2010年06月16日

南非世盃上星期五開鑼,首場多在本港晚上 7時半起錨,要 keep住一個月晚晚落酒吧睇波都幾甘!今次就介紹你港九新界區平睇平食攻略,幾十蚊去茶餐廳食又得,想唔使錢去商場睇波都得!
註:以下最低消費以 32強為準(單場計),賽事愈吸引亦會微調入場費。

九龍
匯發 $37平食住家飯

油尖旺可能有太多酒吧爭飯食,少有茶餐廳簽了有線合約供應埋睇波,反而深水埗一帶入場費最便宜,平均最低消費 30幾蚊可以睇一場。
睇:匯發茶餐廳呈長方形,夠四正冇轉角位,雖只得 2部 42吋大電視,但夠集中!
食:最抵讚是這裏的一餸飯餐,一款小炒、一碗白飯加一碗是日例湯,都不過$40。共有 20多款可揀,蒸魚套餐 40幾蚊有原條䱽魚跟飯,即叫即蒸,亦新鮮嫩滑!

 

雜錦炒公仔麵$38<br/>炒公仔麵是店中大賣的系列,足料唔馬虎,一個人睇波食最啱!
雜錦炒公仔麵$38
炒公仔麵是店中大賣的系列,足料唔馬虎,一個人睇波食最啱!


蝦仁炒蛋套餐$37<br/>蛋夠滑夠香,蝦肉大粒,睇得出廚師的炒功一流!
蝦仁炒蛋套餐$37
蛋夠滑夠香,蝦肉大粒,睇得出廚師的炒功一流!


味菜斑腩套餐$37<br/>斑腩炸得香口,細細件易入口,加上梅菜紅蘿蔔等蔬菜配合好健康,晚晚食都唔怕肥!
味菜斑腩套餐$37
斑腩炸得香口,細細件易入口,加上梅菜紅蘿蔔等蔬菜配合好健康,晚晚食都唔怕肥!





Tana:陪男友睇波搵間有小菜食的茶餐廳最穩陣,起碼我都有啖好食。
Wilfrid:雞扒炒出前一丁同埋碟頭小炒套餐,好好味,白飯又好大碗!

匯發茶餐廳




深水埗元州街 162-188號地下( 2387 4893)
營業時間: 11am至賽事結束
最低收費:$35-$70

蘭香園 零味精最健康

觀塘牛頭角必推介這間 40幾年老字號蘭香園!交通超方便,深夜時分仲有多架小巴去荃灣、佐敦、西環、灣仔等地,餐廳旁邊仲有停車場,$11/hr好抵拍!
睇:食店不太大,麻雀雖小都有 2部 42吋大電視。
食:講到賣點一定是魚尾、魚骨、魚腩等的生滾粥,粥煲得軟綿綿,不想吃太飽肚宵夜的球迷最啱,特別推介三代同堂腸粉,包含蝦子、蝦米及大蝦肉,是店中叫好叫座的小食,必試!餐廳所有食物都是沒有添加味精的,食完唔會勁口乾!但廚房 11pm就收爐,炒粉麵停止供應, 12點尾場就少了些選擇。

 

豬扒麵$28<br/>用巴西豬扒,大大塊令立立充滿油香,屋企煮起碼半個鐘,到茶餐廳睇波唔使煮唔使洗,方便就是優勢!
豬扒麵$28
用巴西豬扒,大大塊令立立充滿油香,屋企煮起碼半個鐘,到茶餐廳睇波唔使煮唔使洗,方便就是優勢!


三代同堂$28<br/>腸粉中有爽口的蝦肉,粉皮有蝦米,面層灑上蝦子,是茶餐廳罕見特色小食!
三代同堂$28
腸粉中有爽口的蝦肉,粉皮有蝦米,面層灑上蝦子,是茶餐廳罕見特色小食!


魚腩生滾粥$28<br/>粥煲得軟綿,入口即溶的感覺,魚腩量少,但勝在唔腥,熱辣辣好夠火候!
魚腩生滾粥$28
粥煲得軟綿,入口即溶的感覺,魚腩量少,但勝在唔腥,熱辣辣好夠火候!





左起:
IT專業員 Angus:茶餐廳睇波夠平。
IT專業員 M.Chan:約 friend去茶餐廳睇波最易,唔使驚貴就嚟就去,一定齊人!

蘭香園




牛頭角牛頭角道 273-275號地下( 2389 6443)
營業時間: 6:30am至賽事結束
最低消費:$60起

新界
碧富 睇波篤波按摩十足度假

碧富全店 3萬呎,有齊茶餐廳、麻雀房、按摩房、遊戲機中心及桌球室(共 22張波枱),規模大配套足,轉場或睇完波都仲有其他娛樂;更開 24小時,要玩足一日一夜都冇問題,簡直以為去咗銀行。食飽睇到攰,即時 book師傅做番 part按摩,正宗泰國人又有獨立按摩房,分分鐘平過大陸,呢個推介係咪正先?唯一嫌此店裝修陳舊,在乎環境舒適度的讀者就未必啱坐!
睇:共有 3部 100吋投射熒幕, 7部 40吋電視。每位入場費最低只收$30/場,包一杯飲品或啤酒,你可以齋坐淨飲,埋單$30走人都得。
食:最多人食嘅就是火鍋,牛肉新鮮、丸類手打,最靚的就是海鮮,廚房大大個養缸,鮮魚蝦蟹好生猛。點一碟海鮮大拼盤$148,加$1就有清湯底,有 3-4人分量,圍番起每人$50都唔使,呢個價錢食放題都唔得!

 

黃金大蝦$75<br/>一般只有酒樓食到,香濃惹味的鹹蛋黃平均分布,蝦夠大隻仲食到膏添!
黃金大蝦$75
一般只有酒樓食到,香濃惹味的鹹蛋黃平均分布,蝦夠大隻仲食到膏添!


避風塘 3寶$55<br/>以蒜蓉加辣椒與豆腐魚及魷魚同炸,一上枱勁香,一食……停唔到口。
避風塘 3寶$55
以蒜蓉加辣椒與豆腐魚及魷魚同炸,一上枱勁香,一食……停唔到口。


炸雙丸(手打墨丸+蝦丸)$25<br/>墨丸同蝦丸都是人手打的,即時炸夠彈牙,皮脆肉彈,好味!
炸雙丸(手打墨丸+蝦丸)$25
墨丸同蝦丸都是人手打的,即時炸夠彈牙,皮脆肉彈,好味!


海鮮拼盤$148<br/>大大碟種類多,夠 4人分量!
海鮮拼盤$148
大大碟種類多,夠 4人分量!


手切肥牛$138<br/>呈深紅色的肥牛有光澤,肉味濃又少筋,靚肉嚟噃!
手切肥牛$138
呈深紅色的肥牛有光澤,肉味濃又少筋,靚肉嚟噃!


麻雀房間<br/>獨立電視+洗手間
麻雀房間
獨立電視+洗手間


機鋪
機鋪

按摩房間<br/>正宗泰式按摩
按摩房間
正宗泰式按摩


學生 Sze:我會嚟呢度睇波、篤波,又可打邊爐,一次過有多種享受。
學生 Sze:我會嚟呢度睇波、篤波,又可打邊爐,一次過有多種享受。

廚師 Leo:$30睇波好抵吖,西班牙出賽我一定嚟捧場!
廚師 Leo:$30睇波好抵吖,西班牙出賽我一定嚟捧場!

碧富茶餐廳




葵涌和宜合道 26-30號 1樓( 2481 3328)
營業時間: 24小時
最低消費:$30/場、$50/2場及$70/3場

銀龍 新界區分店夠多

今屆少有大型連鎖式茶餐廳播放世界盃賽事,好似為人熟悉的翠華及太興都冇,而在新界區開了好多間分店的銀龍茶餐廳,變相成了唯一有波睇的大型茶餐廳!
全港九新界有 14間銀龍,點解要推介新界分店?皆因 14間之中,新界區佔了 11間,遠至天水圍及將軍澳都有!不過並不是每間都會播足 64場波,當中只得 6間(荃灣 2間、旺角 2間、天水圍及銅鑼灣)是 24小時營業。
睇: 24小時的荃灣店只有 4部 32吋電視,未必每個角落都睇得清楚。最低收費$48起,收費比 4年前仲平$2。
食:勝在食物中上水準,套餐抵食,炒粉麵夠鑊氣,推介圖中 3款最受歡迎食物!

 

星洲炒米粉$36<br/>米粉夠大碟,材料有蝦、火腿、叉燒等,炒得乾身不會食到一口油!
星洲炒米粉$36
米粉夠大碟,材料有蝦、火腿、叉燒等,炒得乾身不會食到一口油!


雜扒飯餐$48<br/>放工後最多人點雜扒餐,一碟乜扒都有唔使煩,麻甩佬頂肚之選!
雜扒飯餐$48
放工後最多人點雜扒餐,一碟乜扒都有唔使煩,麻甩佬頂肚之選!


揚州炒飯$34<br/>炒飯炒得香,粒粒飽滿,水準尚可!
揚州炒飯$34
炒飯炒得香,粒粒飽滿,水準尚可!


Check!九龍茶餐廳精選




 

銀龍粉麵茶餐廳




荃灣眾安街 122號地下( 2416 1922)
營業時間: 24小時
最低消費:$48起

Check!九龍區商場着數




 

Check!新界茶餐廳精選




 

Check!新界商場着數




 

有您有我  4千呎電視多

北角呢間有您有我出晒名正。首先不少通宵巴都途經此地,睇埋尾場返屋企都方便。揸車朋友仲 fit,餐廳門口單黃線幾乎唔抄,每晚 7點後都例牌泊滿車。
睇:當然地大係優點, 4千幾呎,坐得好闊落,共 11部 42" LCD大電視,無論你坐喺邊個角落都睇得好清楚,如果你有 20個 friend大駕光臨,不妨 book埋個 VIP房(最低消費$1600),茶餐廳都有 VIP畀你自成一國,邊度可以搵到?
食:除了炒粉麵飯,仲有火鍋。廚房部開至凌晨 5點,最正係餐廳提供藍妹、獅威、嘉士伯及青島 4款啤酒,種類夠多!

 

蒜蓉牛油雞翼$24<br/>愈夜愈想食香口炸物,呢碟雞翼啱晒佐酒!
蒜蓉牛油雞翼$24
愈夜愈想食香口炸物,呢碟雞翼啱晒佐酒!


咖喱牛脷炒公仔麵$42<br/>一丁炒得乾身,牛脷厚肉煎得香, encore!
咖喱牛脷炒公仔麵$42
一丁炒得乾身,牛脷厚肉煎得香, encore!


鐵板 XO醬蝦球$48<br/>用鐵板盛載食材可保濕,睇波一時忘形都唔怕啦!
鐵板 XO醬蝦球$48
用鐵板盛載食材可保濕,睇波一時忘形都唔怕啦!


呢度邊爐平過火鍋店,湯底$28起,火鍋配料$6起,不過睇波有限時,未必可以慢慢烚。
呢度邊爐平過火鍋店,湯底$28起,火鍋配料$6起,不過睇波有限時,未必可以慢慢烚。

司機發哥:之前呢度播歐聯都爆晒棚,炒丁最好味,味濃食物當宵夜一流!
司機發哥:之前呢度播歐聯都爆晒棚,炒丁最好味,味濃食物當宵夜一流!

有您有我




北角渣華道 146-166號嘉威大廈地下 6-10號鋪( 2561 2823)
營業: 24小時
最低消費:$50

Check!港島茶餐廳精選&港島商場着數




 

免費送!藍妹世盃精品

男人鍾意睇世界盃一來因為足球,二來可以大條道理暢飲啤酒!由即日起至 7月 11日「藍妹啤酒全城足球熱」不論在中式食肆、酒吧飲指定數量藍妹啤酒都可獲刮刮咭一張,有機贏取足球紀念品;另外亦邀得明星足球隊隊員洪天明、劉浩龍及新城香蕉俱樂部主持及藍妹啤酒打氣之星 Jelly Girls豕鴢覩 w酒吧同球迷開派對;到百佳、惠康、華潤、 7-11及 Circle K買藍妹啤酒亦可參加抽獎。

送答中下列問題 6月 18日前 email至 mailto:facemkt@nextmedia.com,首 100位即可獲得下列精品其中一件。
A.藍妹啤酒足球主題球衣,價值$180(限送 20件)
B.藍妹啤酒足球主題 USB Hub,價值$45(限送 40個)
C.藍妹啤酒足球主題沙灘毛巾,價值$80(限送 40條)
問題:今屆世界盃決賽週於幾月幾日開幕?
*記住連同你姓名及聯絡電話 email嚟攞藍妹精品啦!得獎者將有專人通知。

 

A.
A.

A.
A.

A.
A.

A.
A.

B.
B.

C.
C.

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()