姑爺煒:老婆最近特別喜歡研究我小弟弟,每次做愛前同做愛後,佢都會低頭仔細研究一番,我問佢係咪要同我口交,佢就話唔係,真係唔知道佢喺度搞乜嘢呀?

大口哥:你老婆會唔會喺出面見過啲超級大肉腸,之後返嚟心思思,奇怪人哋條肉腸點解可以咁大,而自己嘅老公竟然會係咁細嘅呢?於是喺度不斷觀察研究。

小師妹:我話你老婆可能懷疑你出去滾過,所以每次親熱前都要驗屍咁驗,睇吓有冇乜嘢異樣,有嘅就馬上開庭受審,冇嘅至同你親熱,九成都係你嘅信譽唔好啦!

笨人占:有乜嘢咁出奇,我女朋友都係咁啦!我問佢有乜嘢好睇,佢話愈睇會愈興奮,嚟高潮都會容易啲,咁又難怪嘅,本人天生異稟,又確實容易令少女動情嘅!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()