加盟了新公司的周國賢( Endy)終於再以個人名義推出新碟,自己一手包辦的作品令他得到甚大的滿足感,在製作過程中, Endy明白到做人一定要放下執着,因為到最後會得到更多的收穫。

周國賢之前與幾位好友組台樂隊 Zarahn,成績本來不錯,可惜最後樂隊要解散, Endy被迫放棄夾 band的夢想,他坦言初時甚難過,他說:「我一直都好堅持要夾落去,最後堅持唔到惟有解散,當初真係好唔開心,成日問點解會搞成咁,個人好執着。」

朋友貴精不貴多 放大圖片
再以獨立歌手出發,周國賢只想與歌迷分享心中樂章。

再以獨立歌手出發,周國賢只想與歌迷分享心中樂章。

其後 Endy簽了新公司,重新出發,相隔五年再以個人名義出碟,其大碟名為《 Implode》,即內在爆發的意思,他將五年內想講的事全部投放於新作當中,所以他對今次的大碟非常滿意,他說:「今次啲歌有關於社會問題、世界問題、人同人相處嘅問題,就連現今女性化妝嘅問題都會有講到。」Endy更與藍奕邦炮製了《公仔箱》一曲,歌曲是講人出來社會做事後,面對其他人都要戴上面具,當流露童真的一面時,反而會被人取笑,他帶點感慨地說:「做人做乜要事事計算?呢五年嚟我突然多咗好多朋友,但係事業開始走下坡時啲朋友又唔知去晒邊,到家知道我出返嚟,佢哋又會出現番,所以我領悟到真心朋友貴精不貴多。」

想搞露天音樂會 放大圖片
Zarahn初期成績不俗,但在港夾 band並不容易,最終無奈解散。資料圖片

Zarahn初期成績不俗,但在港夾 band並不容易,最終無奈解散。資料圖片

此外, Endy計劃新碟推出後舉行一個露天音樂會,將多年來的歌曲與歌迷分享,不過他現時正尋覓演出場地,他說:「好多時出碟都會搞簽唱會,不過我覺得預期搞 20次簽唱會,不如搞一個音樂會,唱晒所有歌畀歌迷聽好過啦!」採訪、攝影:李珮洳化妝: Jessica Chan髮型: P.O.P Hair-Dressing服裝提供: i.t.、 Dr.Martens


周國賢表示朋友數字隨事業高低增減,令他深深感慨。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()