09牛年牛氣沖天,港股重現牛市升勢,重上二萬點大關,屬牛的周秀娜於本命年亦發揮裸命搏精神,剝出財路。
送牛迎虎,去年吸金四百萬的周秀娜,決定在虎年再發雌威,用 32D身段俘虜全港市民,「我要征服所有男人同女人,希望唔鍾意我嘅人都會對我改觀。」
事業搏到盡,但面對拍拖兩年的髮型師男友 Avis,周秀娜就極為小女人。
「我唔係老虎乸嚟 o架!女人惡係冇用!我有時都好似年糕咁撻喺佢身上!」


24歲的周秀娜,是去年娛圈風雲人物,一位擁有 32D噴血身材的 o靚模,演變成一個現象,還要被大學教授討論解構,周秀娜自言諗都冇諗過:「我不嬲數學好差,做娛樂圈呢行邊有得計,有機會就要搏。」8 S8 ~4 `* H: c6 Q4 ]
踏入虎年,周秀娜希望乘勝追擊,「新一年最好做到冇停手,呢行好講人緣,當然希望愈來愈多人鍾意自己,我想征服晒所有男人、女人同小朋友。不過呢樣嘢唔係你話得就得,都要睇市場反應,但我有信心會令到之前鬧過我嘅人對我改觀。」


最想搬上半山
愈鬧愈旺,周秀娜去年已經賺近四百萬,絕對夠本置業。「多謝大家咁睇得起我,但係我依家真係連首期都未儲到,希望年尾可以喺港島區某個山腳買層樓同屋企人住,半山就最好啦,人點都要向高處望。」
o藝人貪好意頭,喜歡破傳統未婚派利是,周秀娜亦不例外。「我喺香港冇乜親戚,以前細個就會返鄉下偷雞燒吓炮仗,大個咗就冇再返,所以覺得香港冇乜新年氣氛。今年可能有工開,見得多啲人,感受到嗰種熱鬧。今年收入多咗,所以預咗用 5位數派利是,都係派俾身邊啲同事,手快有手慢冇。不過我唔會派俾 fans,始終我又未去到嗰個位置,如果喺街見到啲長輩級嘅 fans,我會同佢哋 o架!始終未結婚,仲係想享受吓收利是。」

: {) m: f4 L$ G; U' ?2 w! ?! h& q
2 T( y1 T5 c" N+ u8 L+ x, ~
化妝扮 cute- b) H% L5 b+ B+ k9 `  n8 e
化妝時,貪靚的周秀娜用自己部 iphone照鏡,更不忘望住記者鏡頭,擺出 cute樣。

 e膠紙谷胸
拍攝當日,記者借來細碼背心,體形纖瘦的周秀娜穿上依然太鬆,她和形象指導才想出以牛皮膠紙和衣夾收窄後幅,造出谷胸效果,周秀娜笑說:「呢個係恐龍脊骨。」
男友貼貼服服
周秀娜坦言今年農曆新年好忙,年初一撞正情人節,中午陪家人飲茶,下午才與髮型師男友 Avis拍拖,晚上就飛去東京開工。「嗰晚 Avis送我去機場,喺機場食咗餐飯,佢仲未送禮物,淨係話送條毛俾我喎!其實有冇禮物都冇所謂,最緊要開心。我從來都唔會管佢,如果要控制佢先感受到愛嘅話,咁樣好恐怖!我一定唔會係老虎乸,我會俾適當嘅空間對方,有時就會好似年糕咁撻喺佢身上嗲吓佢,令佢貼貼服服。呢個年代,女人惡係冇用。」
: a! h( E1 M. M8 E6 z; t$ I0 f! j/ {  H
周秀娜與髮型師男友 Avis拍拖兩年,煙韌非常,坦言:「我一定唔會係老虎乸!」
/ D" K1 |+ V
拜神求吉籤& ~* B3 i' x, F
新正頭但求心安理得,日前周秀娜就到黃大仙求籤,希望事業一帆風順。入屋叫人,入廟拜神,周秀娜到達黃大仙後竟然失魂,忘記求籤前先要上香。「我咁大個女都係第一次嚟呢度求籤,真係唔知要去買香,我都唔算好迷信,不過上年就試過去文武廟拜太歲同去曼谷拜四面佛,依家仲未有時間去還神。」
上香時,除了被煙攻眼外,香灰更經常跌落她灰色斗篷,十分狼狽。經過一連串的上香儀式後,周秀娜終於順利求得一支中吉籤。解籤的陳師傅大讚籤文有利事業,師傅對她說:「如果你認為依家職業仲有發展空間,就要繼續做,放心啦,應該冇問題嘅!呢一年你都要拚搏為主,可能要經常去外地工作。」周秀娜聽後則說:「靈唔靈邊有人知,但求安心啫!」8 F- M" {6 c3 _$ F% y7 f

周秀娜入行至今,一直與家人同住西環區,她坦言 09年已經心郁郁想置業,「舊年買樓買唔成,希望盡快儲多啲錢,虎年可以達成心願!」, h% g" `4 _4 K. d
, v& y" m: W" P: z
拜黃大仙催旺事業

從未到過黃大仙求籤的周秀娜,入廟前用了 38元買元寶香燭。. Z7 M( J+ x# M! E2 i

入到黃大仙廟,周秀娜先燃點三支大香燭,其間她多次說:「咁大支香,好難點着呀!啲雨會唔會整濕啲香 o架?」
2 l0 h/ R' l. q/ J: g
香火鼎盛,周秀娜只好將手上剩餘的香燭,強行插入差不多滿載的香爐,結果辣親手之餘,香火更攻眼攻到她乸埋口面。5 n/ C$ I9 P9 l# z
9 h; ]" v  V8 J, q# H' P% S" v
大部分信眾因為天雨關係,由跪地改為站立方式求籤。周秀娜亦有樣學樣,瞌埋眼誠心求虎年事業順利。兩分鐘後,竹籤破筒而出。

周秀娜記低支籤號碼後,到附近的解籤區,隨心找個師傅解籤。師傅解釋該籤為吉籤時,她立刻反問:「咁係咪即係上上簽呀?」
  E
求得中吉籤' A1 P* y2 A# K' k
當日周秀娜求得第二十九籤,籤文命為「張翰思鱸」。張翰是西晉文學家,原文意指張翰辭官歸故里後,看見好魚、好菊花、好酒、好天時、好潮水,皆為快活之景,其樂無窮,人生夫復何求。
此籤屬中吉籤,求得此籤者,凡事平穩無障礙。師傅表示周秀娜事業順利,名成利就,在虎年的立秋後更會漸入佳境。
8 k8 E# r. y, d

虎年四女行大運
- ^, ]+ a% o! V' c/ i3 t
新年新氣象,本刊搵來麥玲玲師傅預測虎年在歌影視和模特兒之中,最易突圍的藝人。 0 t* o! r. r5 {6 G5 W+ V
! F! Y0 Q# V/ W5 Q: I
歌  G.E.M.有貴人相助4 F" Z9 h& G" N: C9 V
, W9 {7 a( C/ Q7 _
91年 8月 16日出世嘅 G.E.M.屬羊,命格屬土,今年事業運強,有月德嘅貴人星同天喜星相助,工作心情愉快。不過佢今年出現破財星,切勿做短線投資6 Z5 T' }% x; [7 Y, o

影 詩雅行名氣運
4 N; L& r6 K! H; i3 @- \
84年 11月 24日出世嘅詩雅屬鼠,今年行正名氣運,有機會出位,做嘢會得到多啲人認同,但就要小心桃花。 7 r9 S: i0 V% i" T& S* u3 i% L* n
+ d+ S* H; V9 s
視 陳茵媺年尾攞獎- w0 r2 I& w; i- o

81年 4月 1日出世嘅陳茵媺屬雞,事業運好好,年尾有機會攞獎,工作量好多,不過財運唔算特別強,屬多勞少得。工作壓力幾大,要適當調節。 $ H! S. ]* r7 B3 k

模 周秀娜財運最強1 X! l- J1 k, U& ]- U. i
; {& x% {# c4 K. C0 d4 e
85年 5月 22日出世嘅周秀娜屬牛,命格屬金,今年行正財運,搵錢機會好多,不過名氣可能唔夠上年咁勁。, M7 K8 V( @- P: X: T

採訪、撰文:袁凱傑% t; }8 [( l( N: y, B% l( n( T
攝影:陳偉強、邢華# H. Q4 c# j/ H. `5 V" o
插圖:辛文傑/ i8 K. O/ W" D8 o1 w
化妝: Meegan Seak. u  y8 M9 E: e" X  w1 o; E& H
髮型: Zap Tang6 I2 H/ |2 z8 O3 {$ ~
形象: Emily Ho" Z% Q0 [/ e& E3 }
服裝: Urban 9( 2899 2112)、 ROJITA、 Pink Martini

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()