林莉把口話窮,但其實兩星期前本刊影到佢到跑馬地秘密睇百萬廚櫃,為新居揀定心頭好。

攞埋冊子走. `/ h0 x: G+ l! u1 A& Q
睇咗半個鐘,林莉臨走時還拿着百萬廚櫃組合的宣傳冊子返屋企慢慢揀。
j1 I9 q. v/ |
30歲的林莉,因外貌氣質跟林志玲有幾分相似,半年前被內地金融業富商狂追, W君更以幕後老細身份,一擲千萬開設「 VIP經理人公司」,只捧女友林莉一個 model,讓她不用在無綫坐冷板櫈。   Z* E/ Q1 h) @0 B0 L3 K

y! ^
衰高調富商詐型
林莉富商男友身家億億聲,生意遍及全中國,為免身份被揭,一直只當模特兒公司隱形老細,就連在港的比華利山別墅及跑車亦只用公司登記,相當小心。相反有大水喉男友射住的林莉,因經常高調到名店掃貨,又不避嫌坐二百萬名車出入,引起傳媒追訪。結果惹來內地金龜男友不滿,勒令要她低調。知情者說:「林莉好少喺朋友面前提佢男友,直至最近先聽佢呻話男友詐型,不滿佢成日俾人影到,佢男友驚好似之前同葉翠翠拍拖嘅內地富商黃友龍咁,俾人起晒底,所以落令要佢低調,連之前接載佢出入嘅馬莎拉蒂跑車都唔准佢再用,免得太張揚,所以林莉咪喺記者面前做騷話自己好窮囉。」( n) B- }) Q: L3 a9 d3 Z; |" g
不過未呻窮之前兩星期( 1月 28日),林莉被本刊發現她秘密到跑馬地國際名牌廚具專門店 Boffi睇廚櫃。該店出售的廚櫃大部分都過百萬,去年蒙嘉慧與鄭伊健搬進淺水灣千萬愛巢時,就被傳媒發現在該店訂購百萬廚櫃組合,數年前娛圈富婆關之琳亦曾在 Boffi買廿萬雪櫃。3 ]$ d' \$ g2 _+ T# z6 e
林莉一入 Boffi,便邊看邊向店內 sales查問,又在店內跟同行的經理人商量如何擺放。據知林莉早前曾向友人透露有意買樓,今趟又被發現睇百萬廚櫃,有大水喉男友射住,睇嚟林莉即將當豪宅業主。' Z* p' m  F9 @) X) @9 _- m; |7 [! p

到 Boffi睇廚櫃* f* S9 E- v; D
上月 28日中午,林莉與女經理人同行到跑馬地名牌廚具店 Boffi,對店內過百萬的廚櫃組合非常有興趣,不斷詢問店員意見。
+ F+ g# h( U" S+ n, G. Y* }
指手劃腳
有大水喉男友照住,林莉睇貴價廚具睇到指手劃腳,同經理人商量怎樣擺放。) T: q% w4 C- f! ~: ~0 I8 G

貧富懸殊
未跟內地富商拍拖前,林莉開工出入都係搭地鐵同坐巴士,非常慳家。
  R: W" W# N% ?
自去年底有富貴男友照住,林莉出入有 200萬馬莎拉蒂接送,仲有埋司機用,非常富貴。

林莉:我想買樓
要鉗實內地金龜,細心體貼唔少得,深明此道的林莉,之後再到銅鑼灣利園 Gucci幫男友揀衫。雖然最終一件衫都睇唔啱,但都買了一個千多元嘅男裝鎖匙包。
對於富貴睇百萬廚櫃,林莉在電話中死撐:「我睇吓啫,點買得起。(係咪幫男友比華利山豪宅搞裝修?)我依家都無男友!我好鍾意睇吓啲靚嘢,咁樣先刺激我俾心機工作賺錢,因為今年好希望可以買到樓。(富商男友俾錢買?)我會靠自己,自從我轉咗依家間公司,工作量真係多咗。(但我哋又見到你睇男裝衫同買鎖匙包!)我想送新年禮物俾細佬啫。」
至於有傳被內地男友下令要低調,林莉繼續耍太極:「追我嘅人就有,男友就無,所以無人落令叫我低調。不過呢排成日俾人影到,我都好想低調吓。」
點講都好啦,總之前車可鑑,與她同屆港姐冠軍葉翠翠及亞軍陸詩韻,都係因為衰高調才被金龜狠飛,林莉唔想步佢哋後塵,都係時候做低調富婆。
2 }2 p* I7 J: b/ w; Y
睇 Gucci男裝
睇完百萬廚櫃,林莉轉到銅鑼灣利園行 Gucci,不過佢唔係幫自己入貨,而係幫男友揀衫,且專攻近萬元大褸,她所睇是 53號尺碼,相信她的內地金龜身材屬高大之人。

買男裝匙包
雖然男裝衫揀唔啱,但林莉最後亦買了一個千多元的男裝黑色鎖匙包。

富貴 high tea5 Q( R. `+ z; ?3 t' Z
買完禮物,唔使開工嘅林莉十足闊太,同經理人去番跑馬地馬會 high tea。因男友落令低調,無得再坐馬莎拉蒂,故當日林莉已改坐普通保母車出入。其間林莉發現有記者跟蹤,即刻着司機撇甩採訪車。

一屆三傑1 e# ~* W1 S& n8 l9 I/ V# K* O0 ?: T
林莉跟葉翠翠、陸詩韻同是 05年三甲港姐,三人竟不約而同情傾內地金龜。可惜葉翠翠和陸詩韻均因太高調而被內地金龜狠飛,唔知林莉同大水喉男友又可以維持幾耐?# V/ t$ t/ d9 Z( u' F, w

3 ?5 H! m& o  R) F& I$ A
冠軍葉翠翠 08年 4月與從事地產生意的內地富商黃有龍撻着,拍拖唔夠三個月已火速答應對方求婚。同年 5月葉翠翠豪擲 3,100萬連掃兩個賽西湖千多呎單位。可惜拍拖 4個月,就被趙薇撬牆腳。《壹週刊》圖片

亞軍陸詩韻 08年 5月與有油王稱號的內地富商朱明拍拖,隨即搬入月租 10萬的銅鑼灣豪華酒店式公寓 Apartment O。不過,朱明最後飛甩陸詩韻與陳法蓉拍拖,陸詩韻便搬回將軍澳居屋。
明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()