鄭中基和阿 Sa蔡卓妍極力對外隱瞞的 6年情,自上周三( 17日)傳出兩人 06年已在美國洛杉磯註冊結婚的消息後,當事人甚有默契地高調宣布分手來轉移視線,成功避開記者再追問婚訊。此後鬧出多個版本,有說是為 Twins的演唱會和鄭中基新片谷宣傳,亦有說阿 Sa對男方多年不改的溝女惡習忍無可忍,才怒撇花心男
事件發展至第十日(周六, 27日),兩人的婚書終於曝光。被踢爆早已成為夫婦的鄭中基和阿 Sa,知道鐵證如山,再唔交代分分鐘重蹈劉華及阿嬌的覆轍,於是同日局住要急急開記者會交代事件,面對傳媒坦言結婚、分手均是事實,現正辦理離婚手續。說到感情不再時,鄭中基更一度飲泣,不過不忘將兩人隱瞞婚姻的原因,推在傳媒失實報道的身上。

鄭中基與阿 Sa先企埋一齊合照,但初時兩人有點貌合神離,直至鄭中基用手一揮,示意阿 Sa望鏡,兩人才有眼神交流

記者會在當日( 27日)下午六時半召開,首先由金牌大風發言人陳輝虹事先表明「記者會不設提問、不設群訪」之後,鄭中基和阿 Sa便步入會場,當時兩人在閃光燈狂閃之下,竟比陳志雲更神傷。

記招黃昏 6時半開始,鄭中基 5時 48分已到現場。鄭父鄭東漢愛子心切傍住個仔到場,不過落車時明顯心神恍惚,跌了手上的物件,十分狼狽。

15分鐘後,阿 Sa在經理人 Mani陪同下到場,其間阿 Sa與她密密斟,神情凝重。

當鄭中基說到「儘管……我哋唔能夠成為夫妻……」一度鳴咽近 25秒,阿 Sa即遞上紙巾給他抹眼淚。

之後到阿 Sa發言,也不禁要學吓老公,用紙巾抹吓眼淚。鄭中基則用手拍拍阿 Sa背部,以表關懷。

提離婚即喊"
鄭中基開腔便單刀直入:「結婚係一個事實。 06年我哋兩個非常咁開心,做咗呢個決定,亦得到雙方家長支持下,我哋喺洛杉磯註冊結婚……我覺得係兩個私人事,冇必要同大家公開。不過呢幾年來,外界對我哋雙方關係嘅猜測,以及不斷嘅失實報道,覺得今日有必要向大家作出交代。」鄭中基自己是謊言始作俑者,又不斷向傳媒放假煙幕,但甫開腔卻義正辭嚴,將責任歸咎於傳媒報道。
「經過呢幾年彼此深入了,發覺分手對大家日後都比較好啲,所以最近同大家(傳媒)宣布分開,亦係一個好理性嘅決定,我強調我哋分開冇涉及第三者,亦冇涉及外間所傳失實嘅報道。」鄭明顯借機表明自己並非花弗男人,企圖挽救形象。「相信離婚係大家跟住落嚟會追問嘅問題……呢件事處理緊,一切法律程序要做嘅嘢亦要做。」一說到離婚,鄭中基頓時哽咽起來,阿 Sa見狀亦望了對方一下。鄭中基眼泛淚光,停頓約 25秒續說:「儘管我哋唔能夠成為夫妻,但我哋的而且確有過一段好開心嘅時間,我哋以後都可以成為好朋友,希望大家可以俾番少少空間我哋。」說罷鄭中基禁不住以紙巾拭淚,取回唔少同情分。

九展記招開始前,五、六十位記者雲集會議室等候,場面墟冚。

鄭中基及阿 Sa開記招,金牌大風高層陳輝虹(左)及英皇霍汶希在場绩實。
網友插講大話
阿 Sa及鄭中基的結婚證書曝光後,不少網友插阿 Sa講大話,形象插水




謊言真不了

鄭中基和阿 Sa一紙婚書,除揭破六年私情和四年婚約外,最重要是見識到 Sa基二人講大話唔眨眼的功力。多年來,兩人不斷製造煙幕,經常提及自己想生仔、結婚。

假扮冇拖拍
於 04年和鄭中基撻着的阿 Sa, 05年初再三否認和他拍拖:「我哋冇機會發展,唔好成日都傳,搞到啲男仔唔敢追我,我依家都恨拍拖。」而鄭中基則稱與阿 Sa只屬好朋友關係,沒可能發展成情侶。

稱唔想結婚
07年已為人妻的阿 Sa,公開表示計劃 30歲才結婚:「我依家 24歲,冇理由結婚唔做。結婚就要兼顧家庭,好難咁搏!」而鄭中基於 08年亦說;「我啱啱踏入花樣年華,暫時未想結婚。」
暫唔諗結婚
09年,阿 Sa在公開場合強調 8年內不打算結婚:「我依家都係比較鍾意做嘢!」至於鄭中基卻對外含糊承認二人情侶關係,但講到結婚,他卻說:「前排都輕輕諗過下,不過應該唔會係呢幾年嘅事。」

追擊婚分過程
鄭中基和阿 Sa於本月 17日(周三)被報章踢爆於 06年在美國已經註冊結婚,同日阿 Sa突然自爆分手。本周六( 27日),《蘋果日報》終極揭發二人當日在洛杉磯結婚的婚書,過程峰迴路轉。!
夾定引爆分手
3月 17日,阿 Sa在北京宣傳《美麗密令》時突然搶咪自爆分手,她說:「我和鄭中基分手一段時間了……」而鄭中基亦夾晒口供說:「係已經分開咗一段時間!」

眼紅難捨阿 Sa
3月 18日,鄭中基在廣州宣傳《越光寶盒》時,對於有指因他花弗,導致二人分手,他說:「呢個問題(指花弗)梗係唔係,唔關第三者事!」提起阿 Sa更一度眼紅紅。

再度否認婚訊
3月 20日,有報道指阿 Sa接受內地傳媒訪問時,斬釘截鐵冇結婚計劃,「之前我都講過我已經單身……我暫時冇呢個打算。」
《蘋果日報》圖片
阿 Sa祝福舊愛

3月 21日,阿 Sa在上海宣傳新片時,語帶相關表示:「希望他能夠盡快找到一個好的女朋友」,之後阿 Sa解釋「他」是「 Sa爸」。

偷嗒廚房天使
有報道指鄭中基因拍《美女廚房》與一班廚房天使玩埋,更充當攝影師私下約天使影三點式。阿 Sa在鄭中基家中發現有可疑比堅尼而怒撇花弗男,當中「春卷」是第三者嫌疑最大。
阿 Sa力撐專一
阿 Sa於 3月 24日出面替鄭中基澄清偷食新聞:「佢唔係咁嘅人,佢好專一。(分手)已經係件唔開心嘅事,仲要俾人評頭品足。」阿 Sa更炮轟遭老闆楊受成旗下雜誌抹黑。

婚書鐵證曝光
3月 27日,《蘋果日報》找到二人於 06年 1月 31日在美國洛杉磯的 Van Nuys區註冊結婚的婚書。同日,二人高調召開記招,冇得隱瞞之下,二人首度承認結婚和離婚, 4年婚姻就此玩完。

阿 Sa:想有少少秘密
此時一直表現冷靜的阿 Sa接着說:「一直以嚟同 Ronald(指鄭)由拍拖到結婚到分開,大家都有共識去做每一項決定,亦得到家人同朋友嘅支持……因為係兩個人嘅私事,好想成為兩個人少少嘅秘密,但原來係……藝人係唔可以存在私隱。」其實兩人拍拖至今足足六年,傳媒多次問及感情問題時,兩人一直故弄玄虛,以圖增加人氣。
「今日已經唔係牽涉我哋兩個人嘅事,牽涉到好多唔同嘅人同事,唔希望接踵而嚟造成大家傷害,所以今日向大家交代呢件事,希望多啲空間俾我哋,我哋都係好朋友,希望我同 Ronald生活都可以好愉快。」她故意扯上其他人作擋箭牌,但由始至終未有交代隱瞞婚姻以及為何離婚嘅真正原因。翻查去年劉德華被揭與朱麗倩已結婚時,阿 Sa接受訪問時說:「華仔嘅努力,大家有目共睹,雖然言論自由,但大家應去包容。」原來是感同身受,有感而發。
最後阿 Sa面向鄭中基低聲了一句:「仲有冇嘢要補充!」之類的說話,鄭中基拍一拍阿 Sa膊頭,兩人站起身向前鞠躬,隨即離開會場。阿 Sa登上保母車後,直接返回跑馬地蔚雲閣,至於鄭中基則返回其淺水灣麗景花園寓所。

04年,阿 Sa與鄭中基拍電影《追擊八月十五》撻着。當年情到濃時,兩人更穿上情侶裝齊齊做宣傳,可惜 6年情終於玩完。

Sa基電話度講辭

據知情人士透露,今次急急開記招,整段講辭均是由 Sa基兩人一手包辦,開記招前一刻,二人才向所屬公司透露講稿大概內容。「報紙登咗張結婚證書出嚟嗰日中午,鄭中基和阿 Sa都知紙包唔住火,惟有出嚟面對大家。臨急臨忙搵人聯絡九龍灣展貿 book場地。因為有好多傳媒紮喺佢哋屋企門口,佢哋就靠講電話溝通,度掂開記招嘅講辭,足足傾咗幾個鐘至準備好,即使英皇同金牌大風嘅高層事前都干涉唔到佢哋會講啲咩。」記者在記招舉行前曾致電阿 Sa經理人 Mani,對於有否就兩人講辭給予意見, Mani坦言:「冇,絕對冇。(你知唔知阿 Sa早已結婚?)知唔知唔係重要,最緊要佢哋開心,因為佢哋喺工作上都已經有好大壓力。」至於在場金牌大風的宣傳人員則表示感到無奈:「我哋都係臨時被通知嚟,咩都唔知!
身家一人一半
鄭中基和阿 Sa如今要離婚收場的確可惜,鄭在記招上表示正辦理離婚手續。本刊記者就此事向謝偉俊律師了解過,他表示當事人只要係香港居民,無論在那裏註冊,都可在港辦離婚手續,「全世界有法律效用嘅婚姻,只要牽涉香港市民,甚至喺香港居留,或者喺香港有物業,都可以喺香港搞離婚。」而根據美國大部份州的法律,夫妻雙方離婚後,身家將會一人一半。「雙方提出離婚前都要至少分居一年,喺分家產方面,法庭會計算雙方嘅身家,將佢哋融合晒。香港近年都偏向貼近美國法律,即係話離婚後嘅共同身家將會一人一半,如果大家冇拗撬唔需要上庭,大約 8個月就可以完成離婚手續。」

好友齊驚訝
微博感慨
|Sa基的記招於晚上 6時 45分完結。曾與鄭中基傳過緋聞的 Angelababy兩小時後,透過 iPhone在微博發表心聲:「看了,很想哭,愛情一定要有保質期嗎?」

梁漢文 我好愕然「知道佢哋結咗婚都好愕然,呢件係好事嚟,戥佢哋開心。(佢哋依家嗌分手喎!)呢樣嘢我唔敢講咁多。(信唔信佢哋真係分手?)唔知,佢哋一定有自己嘅理由。」

譚詠麟 冚得咁密
「係咩?幾時結婚呀?( 06年)冚得咁密呀!(但佢哋最近高調分手喎!)人哋有人哋嘅理由,雙方家長覺得冇問題咪得。佢哋仲要喺娛樂圈衝剌,又唔係做埋啲傷天害理嘅事,冇所謂啦!」


黃日華 學劉華
「係咩?佢哋同劉師傅(指劉華)一樣冇公開。唔係當事人唔知佢哋嘅苦況,有啲嘢好難講,每個人做法都唔同,做藝人同做普通人就更加唔同,身不由己!(藝人成日俾人叫偽人?)叫咗好多年啦!
許志安 梗有理由
「我都係今日睇報紙先知,其實兩個人嘅事梗有佢哋嘅理由。公開唔公開?每個人都有選擇權。」


王祖藍 俾空間佢
「我完全唔清楚,我同阿 Sa只係工作上認識,佢亦冇點提過感情事,俾啲空間佢哋啦!睇吓佢哋點決定啦!

周潤發 原諒佢哋「我都係睇新聞先知道。 06年阿 Sa事業如日方中,擔心失去 fans先咁做,又唔係做壞事,希望大家原諒佢哋。真的假不了,假的真不了。

周麗淇 唔回應

阿 Sa好姊妹周麗淇,透過經理人說:「站喺阿 Sa好朋友嘅立場,就算知道同唔知道,都唔會回應。」
  

明星靚相大分享☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(04月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()