蔡楓華復出的三場演唱會前晚開鑼,表現興奮的他不但大晒韓語英語,還不避嫌重提「一剎那光輝唔係永恒」事件,直言低潮時生不如死,但說到興起時又險些禍從口出辣到張學友,嘉賓譚詠麟更口不擇言指蔡楓華:「你真係唔儍喎!」


其他娛樂名人影片

一連三場「全心支持蔡楓華演唱會」前晚在九展 Star Hall開鑼,個唱全場爆滿,蔡楓華表現風騷,大搞爛 gag:「我喺 Star Hall唔會出盡力,去到紅館先會。」觀眾報以搞笑噓聲,他續說:「你哋錯喇,我無論大小中場都會出盡力。」蔡楓華除以韓言介紹自己是香港歌星,還大晒英語說:「人唔可以只往後看,要向前看, ever forward, never backward,以往嘅嘢唔可以追番,我係為名譽、地位同尊嚴開騷。衰衰哋都係 80年代天王巨星,過去苦不堪言,不堪回首,如果我一直開可以爆爆爆,連張學友都....sorry,唔可以開名,講吓笑啫。」

重提失言事件 放大圖片
蔡楓華在台上表白,坦言在低潮時苦不堪言。

蔡楓華在台上表白,坦言在低潮時苦不堪言。

當盧敏儀上台跟蔡楓華對話時,他不避嫌重提當年「一剎那光輝唔係永恒」事件,他表示當時其實還有話想講,卻被盧敏儀截停,但他不肯再講那一句是甚麼,蔡楓華透露當日曾有無綫高層叫他道歉否則被 out,最終他拒絕而含淚離開,蔡楓華有感而發說:「近年唔知點解發生好多事,真係生不如死,點解歌星都可以咁窮?」聲稱是單身的蔡楓華又即場玩徵婚,他說:「好多 fans都已結婚生仔,如果有人未嫁,呢度 available,呢個男仔好好 o架。」

兩度安哥完場 放大圖片
蔡楓華獲盧敏儀大力支持他復出開個唱,兩人更重提當年是非。

蔡楓華獲盧敏儀大力支持他復出開個唱,兩人更重提當年是非。

前晚譚詠麟(阿倫)擔任嘉賓,他以蔡楓華海報的戴帽及黑超近似造型出現,阿倫如常口不擇言說:「聽聞頭五行之後都係醫生,唔係呀,冇呢件事,你好人好姐,有紋有路喎。」蔡楓華表示當年藝能為他在伊館開騷,阿倫聞言即笑說:「伊利沙伯醫院?」蔡楓華又說:「如果我喺紅館開騷你嚟做嘉賓,你嘅 fans即係我 fans。」阿倫說:「你真係唔儍喎。」當晚兩度安哥,他唱出《也許》和《絕對空虛》,但唱《絕》時他卻未有跳出經典鋤地甫士,略為失望。採訪:馬建華 攝影:陳順禎


阿倫(右)現身擔任嘉賓力撐蔡楓華,不過依然保持口不擇言的本色搞氣氛。

阿倫 臭口:蔡楓華 真係 唔傻

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()